• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    James Black

    Op mijn dooie gemak liep ik samen met Jake richting The Great Hall, natuurlijk waren de meeste leerlingen al naar hun lessen, maar zoals ik het zag waren wij nooit laat maar hun gewoon simpel weg te vroeg. De tafel van Slytherin was bijna helemaal leeg, op een paar leerlingen na die waarschijnlijk gewoon te lui waren om naar de les te gaan. Aan de tafel van Gryffindor zag ik al snel een meisje zitten dat ik zelfs van achteren herkende als Cathy, ik wenkte Jake en ging samen met hem tegenover haar aan de tafel van Gryffindor zitten, er was toch verder niemand.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {NHEEE! Waarom mis ik nouw net het begin van deze rpg.. (no_chears)}


    [Hier ook 1, pff!:(]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Hier ook 1, pff!:(]


    {James en Jake zijn net aan de tafel van Griffindor gaan zitten XD Ga er gezellig bij zitten (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Fay Granger

    Ik werkte een stukje toast naar binnen. Echt honger had ik niet, maar ik vond dat ik toch wat moest eten, gezien het feit we de hele dag nog voor ons hadden liggen.
    Cathy zat vlak naast me en ik wierp even een blik op de blonde voordat ik nog een hap van mijn toast nam. Ze was de dochter van een Zwadderaar: van Snape, al zou je dat niet snel zeggen. Ik vond haar aardig.
    Plotseling zakten de gebroeders Black naast elkaar tegenover Cathy (en mij) neer.
    Ik glimlachte naar ze.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {James en Jake zijn net aan de tafel van Griffindor gaan zitten XD Ga er gezellig bij zitten (wbw)}


    [gedaan(a)]

    Cathy Snape
    Lichtelijk geërgerd keek ik op toen er twee Slytherins aan de tafel kwamen zitten. Broers, dat was duidelijk.
    ''Ga naar je eigen tafel.'' snauwde ik, maar de twee weerhielden me niet om kalmpjes verder te gaan aan mijn croissantje.
    Toen ik deze op had, schonk ik ongestoord mijn glas in met pompoensap, en zuchtte toen de twee er nogsteeds zaten.

    [Neh, niet te letterlijk opvatten. :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Granger

    Ik proestte het uit toen Cathy naar de Zwadderaars begon te snauwen dat ze op moesten rotten.
    Met moeite slikte ik de hap toast door en zei: 'neem het Cathy niet kwalijk.'
    Ik wierp haar een grijnzende blik, klaar om de wind van voren te krijgen.

    [nu ga ik eerst eten, tot zo(a)]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:52 ]

    Elisabeth
    ''Zo, jij dacht vast; -ik trek mijn wandelschoenen aan.'' zei hij grijnzend, en ik haalde mijn schouders op.
    ''Ik voel me comfortabeler met hakken aan dan met sneakers of iets dergelijks. Maar je hebt gelijk; goede wandelschoenen zijn het niet.'' grinnikte ik.
    ''Ik wil zo een voetmassage.'' zei ik, en ik keek hem aan. Ik knipperde een paar keer met mijn lange wimpers, en zette een klein pruillipje op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cathy snape
    Met samengeknepen ogen keek ik naar de persoon die net in lachen uitbarstte. ''Neem het Cathy niet kwalijk.'' zei Lily, en ik zuchtte geërgerd. ''Waarom komen ze hier?'' zei ik tegen haar, en keek weer naar de jongens.
    ''Waarom kwamen jullie hier?'' siste ik, en keek ze afwachtend aan.

    [Ochtendhumeur, ghehe]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -nvm

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz'
    ''Ik wil zo een voetmassage.'' Ze ze en ze keek me me aan. ze knipperde een paar keer met haar ogen en zetten een pruillip op. meteen schoot ik in de lag. 'Wat krijg ik er voor terug.' Ik keek haar grijnzend aan en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.
    Ik stond weer op en ging met mijn rug naar Lizz toestaan. 'Kom, spring op mijn rug.' Zei ik tegen haar, en keek over mijn schouder voor haar reactie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James Black

    'Tuurlijk nemen we het Cathy niet kwalijk' Zei Jake tegen Lily terwijl ik een broodje pakte, 'Waarom kwamen jullie hier?' Siste Cahty nogsteeds duidelijk geërgerd 'Waarom niet?' Bracht ik er tegen in, 'Je zat hier nog al eenzaam' Voegde Jake eraan toe.

    {Ik post even ook met Jake in James zn post.. Anders moet ik het 2x typen XD Hopelijk volg je het nog}

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 16:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisabeth
    ''Een kusje?'' zei ik met een klein, onschuldig stemmetje, en lachte.
    ''Kom, spring op mijn rug.'' zei hij, en ik stond op. Behendig sprong ik op zijn rug, en sloeg mijn armen rond zijn nek.

    Cathy Snape
    ''En dat had ik graag zo gehouden.'' mompelde ik, en wreef even over mijn pijnlijke hoofd door de val uit mijn bed. Ik mocht Slytherins niet zo. Ik stond open voor een gesprek, maar deze twee waren me te.. Arrogant ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    'Een kusje?' Zei Lizz voordat ze op mijn rug sprong. meteen greep ik haar goed vast en sloeg ze haar armen om mijn nek. Ik grijnsde even. 'hmmm..' bracht ik even nadenkelijk uit. 'Daar zou ik het wel voor doen.' De grijns op mijn gezicht was breed en ik was blij dat Lizz deze niet kon zien.
    Op mijn gemakje begon ik terug naar de bewoondewereld te lopen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wie wilt Alex of Carmen meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break