• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [wow, dat is heftig ;o.
    Het hoeft niet per se dom te zijn, het kan ook aan haar thuissituatie te liggen hè (:
    Oké, dit komt wss fout over; ik zal het zelf NOOIT doen, en het is niet slim, maar ik bedoelde eerder dat ze misschien geen keuze heeft]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cathy
    James keek me aan, en ik voelde mijn hartslag versnellen. Ik glimlachte even, en keek toen weg. God, waarom deed ik zo achterlijk? Ik herkende mezelf niet eens.
    ''Wat had je in gedachten?'' vroeg ik met een grijns aan Lily, maar grotendeels om mezelf af te leiden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Wtf.. Dan heb je wel een leuke klas zeker.. (Ik wil jouw een keer ontmoeten btw) Ik werd vandaag gek van mijn klas.. zoals bijna altijd.. (bloos)}

    Jake Eduward Black

    'Wat wil je gaan doen dan?' Vroeg ik haar bedenkelijk en merkte dat Cathy tegelijkertijd hetzelfde had gevraagt, ikzelf had genoeg ideeén maar de meesten hadden de uitwerking dat we er waarschijnlijk als we het niet goed uitvoeren de kans hadden van school te worden gestuurd. Al had ik zo'n idee dat als je een stuk vuurwerk in de grote zaal afstak perkie alleen maar zou lachen en klappen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz'
    Ik kwam uit de haard en keek de ruimte rond opzoek naar mijn moeder. 'Anthony.' Haar stem herkende ik uit duizende en ik draaide me om. 'Moeder.' Glimlachte ik en kwam naast haar staan. 'Waar is je zuster?' Siste ze terwijl ze me kwaam aankeek. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb haar het helle jaar nog niet gezien.' Gaf ik toen, maar tijd om het uitlegen had ik niet, want de Lord kondigde zijn dochters aan en vol spanning keek ik naar de deur waarze door zouden komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik wacht even op HurtedHeart (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik reageer over minder dan een kwartiertje. Wacht heel even plz (L)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon 'Bam'
    Ik stond aan de rand van het veld en zach hoe verschillende mensen die over probeerde te steken plots languit in het gras lagen. ik keek even spottend naar Hagrid. 'Waarom zou ik dit doen, als ik weet dat ik gevloert ga worden.' Zei ik. 'Omdat je anders een 1 krijgt.' wees hij me op mijn cijverlijst die echt geen 1 kon gebruiken. ik zuchte en beon te lopen, wachtend op het moment dat ik ook languit op de grond zou liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aragog schreef:
    [wow, dat is heftig ;o.
    Het hoeft niet per se dom te zijn, het kan ook aan haar thuissituatie te liggen hè (:
    Oké, dit komt wss fout over; ik zal het zelf NOOIT doen, en het is niet slim, maar ik bedoelde eerder dat ze misschien geen keuze heeft]


    [haha, lol :P nee ik snap wel wat je bedoeld. Maar ze zat op een goed aangeschreven HBO opleiding waar veel werk in te vinden is en dan laat ze dat vallen voor.. dat? Ze zat al in het derde jaar geloof ik.. het is zo zonde voor je toekomst! Ze had nog maar 1 jaartje gehoeven en dan had ze een geweldig HBO diploma op zak!]

    TheRumIsGone schreef:
    {Wtf.. Dan heb je wel een leuke klas zeker.. (Ik wil jouw een keer ontmoeten btw) Ik werd vandaag gek van mijn klas.. zoals bijna altijd.. (bloos)}

    Jake Eduward Black

    'Wat wil je gaan doen dan?' Vroeg ik haar bedenkelijk en merkte dat Cathy tegelijkertijd hetzelfde had gevraagt, ikzelf had genoeg ideeén maar de meesten hadden de uitwerking dat we er waarschijnlijk als we het niet goed uitvoeren de kans hadden van school te worden gestuurd. Al had ik zo'n idee dat als je een stuk vuurwerk in de grote zaal afstak perkie alleen maar zou lachen en klappen.


    [ik ben zes jaar ouder dan jij, wist je dat ?(a) Hahaha ze zat niet in mijn klas, maar een jaar hoger. Haha hoezo werd je gek van je klas?:P]


    Lily Granger

    Ik proestte het uit toen Cathy en Jake precies hetzelfde vroegen.
    'Ik weet het niet,' grinnikte ik uiteindelijk en ik staarde even bedenkelijk voor me uit.
    'Een bezoekje aan het Verboden Bos? Naar Zweinsveld? Geheime gangen ontdekken? Mogelijkheden te over.' Mijn ogen glommen.
    Ik keek Cathy met een zijdelingse blik aan: het was me opgevallen hoe leuk ze James vond. Ik grijnsde onwillekeurig en wierp haar een doordringende blik: ik vond het leuk dat ze hem leuk vond.

    [Laat ons maar weer wachten ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    Ik had zojuist besloten dat ik hier dus niet meer weg ga, voordat Hagrid me hier weg haald. Ik zette geen enkele stap maar, echt niet. Ik sloeg mijn armen om mijn opgetrokken knieën en zuchte. De andere leerlingen namen ook pogingen maar lagen vervolgens net zoals mij in het gras.
    'Moven, Witchsinner.' sistten andere leerlingen naar me maar ik bleef doodleuk zitten. Een tweede zucht verliet mijn mond. Ik wou dat ik kon Teleporteren..


    ' Nyctophilia '

    {Waarom moet iedereen ouder zijn dan mij? (no_chears) Nu voel ik me alweer klein.. Hmm.. Mn klas zit voornamelijk vol met trutjes, die denken dat ze alles zijn.. Daardoor ben ik meestal degene die buiten het groepje zit enzovoord}

    James Eduward Jhonson

    'Of je gebruikt de geheime gang om in zweinsveld te komen, dan heb je direct en een geheime gang ontdekt en ben je in zweinsveld' Stelde ik voor, de meeste gangen kenden we wel uit ons hooft, en al er nog geen was zouden we er zeker achterkomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja! Ik ook, ik ben geloof ik net een jaar ouder dan jou, maar bij mij in de klas zitten ook van die irritante barbies, die elke les hun haren borstelen, hun nagels lakken en iedereen tegen de persoon die ze 'haten' opstoken. Bah, ik heb zo'n hekel aan mijn klas.
    Ik val ook echt buiten de groep, over alles hebben ze wel wat te zeiken -_-
    MAAARGOED we gaan offtopic :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Het duurde niet snel voordat ik ook languit met mijn gezicht in het gras lag, en ik besloot dit veel slimmer aan te pakken. als snel begon ik door het gras te tijgeren. onmogelijk om me zo omver te duwen. Al snel kwam ik lang Shenae die in kleermaker zit zat en weigerden verder te gaan. ik wist dat ze nooit van haar leven ook door het gras ging tijgeren en even keek ik haar aan. Ik kon haar op mijn rug nemen, maar de kans was groot dat ze daar ook vanaf werd geduwt, dus ik besloot door te gaan en als eerste was ik aan de andere kant va het veld beland.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik was dit jaar het enige meisje in de klas! =D Lang leven en techniek opleiding. ;x Maar geloof me, dat is ook niet altijd pretje hoor. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Hmm.. Ik heb dan echt de neiging om te zeggen 'Slik je make-up in mischien ben je dan ook mooi van de binnenkant' Ik haat mn klass..

    Sirieus? Jij ook ouder? gemeen.. ik ben 14.. (no_chears)

    Indeed.. XD Sorry.. }


    Don't be like the rest of them, darling