• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Oké!
    Elisabeth
    ''Je bent een natuurtalent.'' zei ik zachtjes, terwijl ik mijn ogen nog steeds gesloten had, en ik grinnikte even.
    ''Zeg, eh- Ik moet zo heel eventjes iets doen.'' zei ik, en dacht even na. ''Iets voor Snape. Strafwerk ofzo.'' loog ik, en ik grinnikte zachtjes om het overtuigender over te laten komen.
    Ik wou niet tegen hem liegen, echt niet. Ik vond het verschrikkelijk, maar het was voor zijn eigen bestwil.

    Even een korte post snel..
    Ik ga nu, doei! Tot zo ;D x


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik kon er niks aan doen, maar er viel een grote last van mijn schouders toen ze zei dat ze ervandoor moest. zo hoefde ik ook niet tegen haar te liegen, over waar ik nartoe ging straks. Ik liet haar voet los en boog me weer over haar heen. 'Ben je weer stout geweest.' Grijnsde ik, waarna ik mijn lippen even kort op die van haar drukte en naast haar op het bed rolde. even vronste ik en keek ik haar weer aan. -Hoe kon Snape strafwerk geven op het moment dat hij ook naar de Meeting moest. en dan nog maar te hopen dat het niet was in zijn kamertje, want daar moest ik zijn voor de doorgang.
    Achter Lizz zag ik Raven op het nachtkasje zitten. zijn kop had hij schuin gelecht en zodra ik naar hem kek begon hij zachtjes te kraaien. Hij vloog naar het hoofd van het bed en ging erop zitten terwijl hij Lizz bekeek. ik lachte even deed hetzelfde. 'Hij vind je ook al zo mooi.' grinnikte ik.
    [Tot zo! ;3]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 16:02 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    Brandon 'Bam'
    Ik liep net door de gang heen toen de bel ging toen ik bijna direct daarn mijn naar hoorde. Ik draaide me om en zag Shenae. "Heeij!' riep ik opgewekt en wachte even totdat ze bij me was, voordat ik samen met haar verder liep. 'Weet jij wat we hebben?" vroeg ik haar terwijl ik even mijn hand door mijn haar haalde.


    Shenae Yue Witchsinner
    'Weet jij wat we hebben?' vroeg hij en haalde zijn hand door zijn haar. Ik dacht even na en beet op mijn lip, toen het antwoord me te binnen schoot.
    'Ja, les van Hagrid,' glimlachte ik, 'Care of Magical Creatures.' Ik glimlachte warm en trok mijn bloes wat naar beneden. 'Leuke animatie van Slughorn, trouwens.' Giechelde ik.


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    Les van Hagrid. ik was eignelijk van plan te spijbelen, maar aangezien ik Hagrid wel mocht, besloot ik toch te gaan. 'Leuke animatie van Slughorn, trouwens.' Giegelde Shenae en k lachte. 'Ach, ik moest wat.' Glimlachte ik terwijl we naar buiten liepen, richting het huisje van hagrid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jennifer
    Een beetje schuldig dacht ik terug aan het meisje van daarnet. Ze wilde me gewoon helpen en ik rende weg. Als ik haar later nog eens tegenkom zal ik wel sorry zeggen voor mij gedrag. Ik kijk even Moaning Myrtle die me vanuit haar ooghoeken in de gaten houd. Ik kijk terug naar de spiegel en veeg de zwarte vegen onder mijn ogen weg. Mascara is misschien iets voor dreuzels vinden sommigen maar ik kan niet zonder. Het is het enige ding dat me nog wat normaal maakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    HurtedHeart schreef:
    Carmen Savenna Riddl
    'Hm, oké. Sla maar open.' Zegt hij dan. Ik glimlach en buig naar voren om mijn boeken te pakken draait hij zich om. Aaahw. Wat een schatje terug niet naar mijn inkijk durfen kijken. Ik grijns even ongezien en sla mijn boek open op pagina 7 waar het begint. Ik kijk hem aan. 'Dit begrijp ik niet.' Zeg ik als ik er naar wijs. Ik keek al maar de titel van dit hoofdstuk. De basis vanchet leven zonder magie.


    Liam Daniëlsche
    Druk begon ik het haar uit te leggen, maar ik had af en toe wel de neiging om even naar haar te kijken. Te kijken hoe ze haar huiswerk maakte, bedoelde ik dan. De tijd verstreek en we lagen naast elkaar in de zon, zij met haar hoofd op haar boeken steunend en ik met mijn handen onder mijn hoofd. 'Bedankt voor de gezellige middag, iniedergeval.'


    ' Nyctophilia '

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [hihi(A) ik ga nu trouwens ook slapen, see u tomorrow guys<3]

    Lily

    'De wedstrijd komt in ieder geval dichtbij,' verzekerde ik de knappe tweeling en ik glimlachte naar ze. 'Jullie zijn toch de Drijvers van het team?' vroeeg ik aan beide, maar ik keek Jake aan.
    'Zelf ben ik Zoeker voor het team van Gryffindor.'

    Shenae Yue Witchsinner
    'Ach, ik moest wat.' Lachtte hij. Kletsend over de vorige les, het klokhuis dat hij zomaar door de klas heen gooide.
    'Ik hoop niet dat we met die grote dieren gaan werken, een Hypogriff, of die enge Blast-ended Skrewts. Ik vind ze maar niets.' Zei ik tegen Brandon en rilde. Yikes, enge dieren!


    ' Nyctophilia '

    {Sorry ik zal reageren.. Ik beloof het goed te maken met nog een leuke foto van Jake (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon 'Bam'
    ik keek even opzij naar haar en glimlachte. 'Ik bescherm je wel.' Zei ik en om het een beetje efect bij te geven deed ik mijn borst vooruit, maar al snel schoot ik in de lach. 'Hagrid kenden, zal het bijna wel.' ging ik toen sirieus op haar in. Hagrid had nog nooit een onschuldig dier meegenomen naar deze les.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jake Eduward Black

    'Ja, we zijn beide Drijvers' Andwoorde ik terwijl ik een blik op James wierp, die bijna tegelijkertijd mijn kant op keek. Al weet ik bijna zeker dat hij naar Cathy zat te kijken, al zal hij dat nooit toegeven. 'Zelf ben ik Zoeker voor het team van Gryffindor.' Vertelde Lily, dat was het dus, ik had bijna zeker geweten dat ze speelde maar wist niet als wat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmen Savenna Riddle
    Hij is me alles aan het uitleggen en ik vul de vragen in. Ik begreep Dreuzels nu een stuk meer. Ik zou het niet kunnen hoor zonder magie leven. Ik zuchte toen mijn huiswerk af had en geniet van de zon. 'Bedankt voor de gezellige middag, iniedergeval.' Zegt hij dan, ik kijk hem aan. Het licht dat op hem viel liet hem er knapper uit zien. Hij was best breed gebouwd. 'Graag gedaan. Ik vond het ook gezellig.' Zeg ik met een glimlachOpeens schiet het me te binnen. Ik moest me voorstellen aan de anderen. Ik voel dat ik wat witter word. 'Ik moet weg. Noch naar Perkamentus voor iets over mijn ouders. Spreek ik je later?' Vraag ik vriendelijk terwijl ik mijn boeken dichtdoe en weer verklein. Ik wou niet telaat komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shenae Yue Witchsinner
    'Ik bescherm je wel.' Zei Bam en stak zijn borst in de lucht, maar moest lachend en de achtie faalde. Een klein blosje verscheen op mijn wangen.
    'Dank je,' zei ik zacht en glimlachte.
    'Hagrid kennende, zal het bijna wel.' Zei Bam plotseling serieus. Ik gaf hem groot gelijk en knikte overtuigend, madame Pomfrey had altijd vele bezoekers na de uren met Hagrid. Arme vrouw, ze werkte zich helemaal stuk!
    'Gelukkig heb ik jou.' Grinnikte ik.


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    lachend keek ik haar aan en bedacht me of ik werkelijk voor haar zou springen als ze aangevallen zou worden. veel tijd om erover na te denken had ik niet want Hagird stond al voor zijn huisje, waar we aan waren gekomen. Hij had nog niks bij zich en ik vroeg me af, wat hij dit keer weer voor ons in gedachten had. ik keek even naar Shenae. 'of het is heel klein. of het is ontzichtbaar.' merkte ik op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Daniëlsche
    Carmen snapte het allemaal, steeds meer en meer. Ik geloof dat ze nu wel de indruk had gekregen dat ik van Muggle afkomst was. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat ze naar me keek en glimlachte.
    'Graag gedaan. Ik vond het ook gezellig.' Zei ze met een grote glimlach. Plots zie ik alle kleur uit haar gezicht verdwijnen. Net als ik wil vragen of ze zich wel goed voelt, begint zij met praten. 'Ik moet weg. Nog naar Dumbledore voor iets over mijn ouders. Spreek ik je later?' vroeg ze vriendelijk maar vlug. Ze verkleinde haar boeken en ook ik ging rechtop zitten.
    'Sure! Graag zelfs,' glimlachte ik en trok haar overeind. Ik twijfelde, maar besloot toen toch een kus op haar wang te drukken.


    ' Nyctophilia '