• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nayade schreef:
    (...)

    Rey

    "Ik maak me ook heus geen zorgen. Zullen we gaan, of heb je nog een ander idee om eerst te doen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Gaan we dan niet te vroeg zijn?"
    Ik neem alvast mijn autosleutels, en leg ze op tafel, zodat ik er niet uren achter moet zoeken.
    Afwachtend kijk ik haar aan en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Zeg jij het maar."
    "


    Faye
    "Gaan we dan niet te vroeg zijn?" Ik kijk even toe hoe hij de autosleutels pakt en bijt nadenkend op mijn onderlip.
    "Zeg jij het maar." zegt hij uiteindelijk.
    Ik glimlach, druk mijn lippen kort op de zijne en schud dan met mijn hoofd.
    "Ik heb zo'n gevoel dat we prima op tijd zullen zijn, en niet al te lang hoeven wachten." zeg ik zelfverzekerd. "Zoiets heet vrouweninstinct, Rey." voeg ik er nog achter en loop dan naar de deur toe, waar ik mijn nieuwe handtas nog even van de grond af raap.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik grinnik even.
    "Wat mompel je nou, mopperkont?"
    Ik giechel even en kus hem liefdevol terug.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht en leun wat tegen hem aan, mijn hand in de zijne.
    Ik verstrengel onze vingers wanneer hij de helmen heeft weggestoken en druk nog snel een kusje op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Ik heb zo'n gevoel dat we prima op tijd zullen zijn, en niet al te lang hoeven wachten. Zoiets heet vrouweninstinct, Rey."
    Ik grinnik.
    "Vrouweninstinct, juist ja. Zoiets moet ik nog kopen."
    Lachend leg ik mijn arm om haar heen en druk een kusje op haar slapen.
    "Maar je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben, kom."
    Ik neem haar hand in de mijne en neem haar mee naar de auto, waar ik de deur voor haar openhoud. Wanneer ze is ingestapt, stap ik zelf ook in, klik mijn gordel vast, en start de motor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Heeft Atreyu geen motor?' vraagt Cam waarop ik even een bedenkelijk gezicht trek.
    'Volgens mij wel..' reageer ik en zie dan ook een stelletje bij een motor staan. Ook wat die twee betreft was het voor mij al weer even geleden ze gezien te hebben. Ik vond het heerlijk om vanavond iedereen weer te zien. 'Dat zijn ze inderdaad,' zeg ik dan tegen Cam en Liam als we dichterbij zijn en ik ze duidelijk herken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Maar je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben, kom." Wanneer we bij de auto zijn, houdt hij de deur als een echte heer voor me open. Dankbaar kijk ik hem aan, stap de auto in en doe mijn gordel om. Hierna wacht ik geduldig totdat Rey de auto instapt en de auto start.
    "Dus, we doen het weddenschap idee, hè? Of is dat het tweede plan, voor als we opvallen?" vraag ik op de boel nog alles even goed op een rijtje te zetten.
    Ik draai een bruine haarlok om mijn vinger en kijk hem bedenkelijk aan. "Hmm?" vraag ik nog, een tikkeltje ongeduldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dus, we doen het weddenschap idee, hè? Of is dat het tweede plan, voor als we opvallen? Hmm?"
    Ik denk even na.
    "Misschien nemen we dat best als excuus voor als het opvalt, anders trekken we er al meteen de aandacht na, en wie weet valt het niet eens op."
    Glimlachend kijk ik haar even aan en rijd rustig verder richting de bioscoop. Ik parkeer de auto een straat verder, zodat ik Faye nog snel een kusje kan geven op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat mompel je nou, mopperkont? Ik hou van je."
    "Ik hou ook van jou," antwoord ik lachend als ze een kusje op mijn wang drukt. Die meid heeft er geen idee van welk effect ze op me heeft. Of misschien juist wel. Ik grinnik even en leun tegen mijn motor aan om haar zo dicht tegen me aan te trekken tot de anderen bij ons zijn.
    "Ik begin er hoe langer hoe meer zin in te krijgen," zeg ik met een glimlach. Een paar liedjes komen in me op.

    Camargue

    "Volgens mij wel.. Dat zijn ze inderdaad."
    Ik maak een triomfantelijk sprongetje en kijk Liam lachend aan. Ik ben altijd blij als ik gelijk heb.
    "Hé, zou Atreyu geen knappe broer voor je hebben?" plaag ik Eleanor.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en ga met mijn hand weer op zoek naar die van Liam. Ik vind het heerlijk hoe mijn vingers tussen de zijne passen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Misschien nemen we dat best als excuus voor als het opvalt, anders trekken we er al meteen de aandacht na, en wie weet valt het niet eens op." Ik kijk hem kort aan en wrijf met mijn hand over mijn dij heen.
    "Oké, begrepen." zeg ik met een glimlach.
    De autorit duurt korter dan verwacht, want al snel rijden we langs de bioscoop. Het verbaasd me dat hij doorrijd, maar wanneer hij de auto stopt en zijn lippen op de mijne drukt, snap ik het. Teder kus ik hem terug en klik dan mijn gordel los.
    "Op goede hoop," zeg ik enthousiast en grinnik even.
    "Niemand zal het door hebben." zeg ik hierna nog glimlachend en stap dan de auto uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ik hou ook van jou."
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "Ik begin er hoe langer hoe meer zin in te krijgen."
    Zachtjes giechelend leun ik tegen hem aan, en wacht geduldig af tot Cam en de anderen bij ons zijn.
    "Ik ben nieuwsgierig naar wat je gaat zingen," zeg ik even en kijk hem nog snel aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Op goede hoop. Niemand zal het door hebben."
    "Tuurlijk niet."
    Ik stap de auto uit, vergrendel hem en druk nog snel een kus op haar lippen.
    "Vooruit dan maar."
    Glimlachend kijk ik haar aan en loop naast haar naar de bioscoop, waar ik zie dat de anderen al staan. Ik steek even mijn hand op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Vooruit dan maar." Ik schrik op als hij zijn lippen nog kort op de mijne plaats.
    "Let's go," Hierna draai ik me dan ietwat om, zodat ik de richting van de bioscoop kan kijken en wandel dan daarheen. Vrijwel meteen heb ik eigenlijk spijt dat we dit doen, dat ík meega.
    "We kunnen het." Dit zeg ik meer tegen mezelf, dan tegen Rey. Ik kan geen onderscheiding maken tussen de mensen die er al staan, sla mijn armen beschermend om mijn middel heen, deels tegen de kou, deels tegen het gezeur en gesnauw dat ik zo misschien wel eens kan gaan krijgen. Ik haal een aantal diepen teugen adem als we steeds dichter in de buurt komen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Ik lach zachtjes om het vrolijke sprongetje wat Cam maakt na mijn bevestiging en schud vervolgens even licht met mijn hoofd als ik weer vooruit kijk.
    'Hé, zou Atreyu geen knappe broer voor je hebben?' vraagt Cam me dan op een plagende toon. 'Geen idee, vraag jij het hem even?' reageer ik net zo plagend terug en steek vervolgens mijn tong uit naar haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik ben nieuwsgierig naar wat je gaat zingen," zegt Fedea dan.
    Ik haal mijn schouders even op en kijk haar aan.
    "Ik weet het zelf nog niet heel zeker," antwoord ik rustig. "En jij?"
    Ik druk een kusje op haar kruin en laat mijn vingers met een lokje van haar haren spelen. Zij is niet de enige wie benieuwd is.

    Camargue

    "Geen idee, vraag jij het hem even?" antwoordt Eleanor waarop ze haar tong uit steekt. Ik zet een onschuldig gezicht op en kijk haar met grote ogen aan?
    "Ikke? Ik heb mijn man hoor," antwoord ik.
    Nou, Liam is nog niet echt mijn man, maar ik vind dat ik het recht heb hem zo te noemen, nu het nog kan. Ik ben benieuwd of de anderen mijn ring zullen opmerken, ookal heb ik zo'n voorgevoel dat ze het al weten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik weet het zelf nog niet heel zeker. En jij?"
    Ik giechel.
    "Misschien. Ik ontken niet dat ik al een paar ideetjes heb."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Je zult het wel zien."


    Rey

    "We kunnen het."
    Ik kijk haar even aan.
    "Tuurlijk kunnen we het. Ze zullen je wel leuk vinden. Volgens mij weegt het feit dat jij Fedea geholpen hebt, zwaarder door dan dat je een Floraat was. Was, want nu niet meer."
    Ik grinnik even en geef haar een bemoedigende knipoog. We naderen de anderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor


    'Ikke? Ik heb mijn man hoor,' antwoord ze na een onschuldige blik. 'Oh, dus dan zou je het voor mij niet eens vragen?' reageer ik verontwaardigd en met een plagende uitdrukking. 'Ik zal het onthouden..' voeg ik er aan toe en geef haar dan een zacht duwtje. Ik wist heel goed wat ik aan Cam had, of het nou met onzinnige dingen waren of juist belangrijke dingen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'