• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maakt me niet uit wat we doen, of waar we heen gaan, zolang ik maar bij jou kan zijn."
    Ik giechel even en kijk naar zijn vingers om mijn pols.
    "Het is echt mooi, dank je," zeg ik nog een keer.
    Wanneer hij op mijn lip bijt, kijk ik hem speels aan en volg hem lachend naar de vestiaire.
    "Die helm zal goed doen voor mijn haren," zeg ik grinnikend.
    "Heb je alles bij?" vraag ik toch nog voor alle zekerheid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik lach om Camargue haar opmerking en neem losjes haar rechter hand vast. 'Maar ik ga echt niet als een van de eerste op het podium, en als het druk is ga ik al helemaal niet. Dat jij nu een engelen stem hebt betekend niet dat ik kan zingen.' Ik glimlach naar beide meisjes en loop door.

    Atreyu

    "Die helm zal goed doen voor mijn haren. Heb je alles bij?"
    Ik grinnik even en knik. Ik voel nog een keer of ik mijn portefeuille in mijn achterzak heb. Check. Mijn sleutels heb ik in mijn hand. Check. Fé staat naast me. Check. Helmen. Check.
    Met een mysterieuze glimlach kijk ik Fedea aan en haal dan een haarborstel uit de binnenzak van mijn jasje.
    "Alles bij," bevestig ik nog een keer luidop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem lachend aan wanneer ik zie dat hij een borstel bijheeft.
    "Alles bij."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd en druk nog een klein kusje op zijn lippen.
    "Dan kunnen we vertrekken," zeg ik met een glimlachje.
    Met zijn hand nog steeds in de mijne, loop ik naar de deur en loop de trappen af, naar buiten.
    "Weet je al wat je gaat zingen?" vraag ik nieuwsgierig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Heb jij er ook zin in? Ik neem aan dat jij ook gaat zingen. Cam heeft me zo'n beetje gedwongen.' Grinnikend knik ik en kijk even naar het tweetal. 'Ja ik ga ook zingen,' reageer ik nog en loop dan met de twee mee. 'Op naar dat podium!' roept Cam enthousiast waarop ik weer zachtjes begin te lachen. 'Maar ik ga echt niet als een van de eerste op het podium, en als het druk is ga ik al helemaal niet. Dat jij nu een engelen stem hebt betekend niet dat ik kan zingen.' hoor ik Liam zeggen waarop ik weer zacht begin te grinniken. 'Ik vond het juist wel een strak plan als jij als eerste begon, nietwaar Cam?' plaag ik lachend en laat mijn blik een keer om me heen glijden voor ik me weer op de twee richt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    De pruillip die ik opgezet had bij het horen van Liam's woorden, verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik Eleanor hoor praten. Ik knik hevig en kijk Liam met een lief gezichtje aan. Als kers op de taart knipper ik nog even met mijn wimpers.
    "Dat doe je toch wel, voor mij?" vraag ik poeslief.
    Ik druk lachend een kusje op zijn wang, om te laten zien dat ik hem maar aan het plagen ben.
    "Ik ben best wel benieuwd wat jullie gaan zingen," zeg ik opgewekt.

    Atreyu

    "Dan kunnen we vertrekken. Weet je al wat je gaat zingen?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nog niet echt, en als dat wel zo was, dan zou ik het je niet verklappen," zeg ik met een duivels grijnsje.
    Halverwege de trap, til ik Fedea op en leg haar over mijn schouder. Beneden zet ik haar op mijn motor neer.
    "Uw ros, vrouwe," grinnik ik.
    Ik wacht geduldig tot ze haar helm op heeft en maak ondertussen die van mij vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nog niet echt, en als dat wel zo was, dan zou ik het je niet verklappen."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Gemeneri-"
    Ik gil lachend wanneer hij me optilt en beneden braaf op de motor zet.
    "Uw ros, vrouwe."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Als dit jouw ros is, maakt dat van jou dan mijn prins?"
    Ik zet de helm op mijn hoofd en kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach en plaats een kus op haar kruin. Ze bleef een klein poppetje. 'Opera leek me wel wat aangezien ik zo veel talent heb. ' grijns ik sarcastisch. Ik had al wel een nummer in mijn hoofd dat voor mij zelfs nog wel te halen was. Ook de betekenis was erg mooi.

    Eleanor

    Lachend schud ik met mijn hoofd bij het zien van Cam's reactie op Liam. 'Ik ben best wel benieuwd wat jullie gaan zingen,' zegt ze dan opgewekt. 'Ik had toch al verteld wat ik ging zingen,'reageer ik met een glimlach. 'Maar dat ben je natuurlijk alweer vergeten,' plaag ik er achterna en geef haar een klein duwtje. 'Opera leek me wel wat aangezien ik zo veel talent heb,' grijnst Liam sarcastisch. 'Oh ja, dat haal je gemakkelijk,' reageer ik en richt me dan even tot Cam. 'Wat ging jij zingen?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Als dit jouw ros is, maakt dat van jou dan mijn prins?"
    Ik doe de klep van haar helm omhoog zodat ik haar gezicht kan zien en zet mijn beide handen naast haar op de motor en leun haar haar toe.
    "Geen idee, ben ik dat?" vraag ik met een grijns.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en wacht op antwoord. Ondertussen laat ik mijn ogen over haar heen glijden. Ze ziet er altijd knap uit, maar op een motor is ze echt sexy. Misschien ligt het aan mij, dat kan ook. Volgens mij zou ik haar zelfs in een kever nog sexy vinden.

    Camargue

    Ik moet lachen om Liam en lach nog harder als Eleanor er op in gaat, ondertussen begin ik de trap af te wandelen.
    "Wat ging jij zingen?"
    Ik draai me met een grijns op mijn lippen naar Eleanor toe en grinnik even. Dan maak ik een tututut geluidje en schud mijn hoofd.
    "Verklap ik niet," zeg ik liefjes terwijl ik mijn vingers tussen die van Liam laat glijden.
    We moesten voor Eleanor ook maar eens een vriendje zoeken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geen idee, ben ik dat?"
    Giechelend kijk ik hem aan en tuit mijn lippen.
    "Ja, voor mij ben je dat," zeg ik zacht.
    Verliefd kijk ik hem aan en leg mijn armen om zijn middel heen.
    "Mijn knappe prins."
    Ik tuit mijn lippen weer, en doe mijn best om niet te lachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue verstrengeld onze vingers terwijl ze zegt dat ze niet gaat verklappen welk nummer ze zal zingen. Ik glimlach zwakjes en kijk een beetje voor me uit. 'Ik weet zeker dat was je ook zingt het prachtig zal klinken.' Zeg ik rustig terwijl ik onze plaats van bestemming dichterbij zie komen.

    Atreyu

    "Ja, voor mij ben je dat. Mijn knappe prins."
    Ik grinnik als ze haar lippen tuit en ga wat dichter tegen haar aan staan, druk me dieper in haar armen. Zodra ik mijn lippen naar de hare breng, knalt mijn helm tegen die van haar aan. Ik barst bijna meteen in lachen uit.
    "Nou, gelukkig dat ik knap ben, want handig zijn is een ander verhaal," grinnik ik.
    Uiteindelijk lukt het me toch een klein kusje op haar lippen te drukken. Dan stap ik zelf op mijn motor en kijk nog even achterom terwijl ik hem in gang trap.
    "Hou je vast, prinses," zeg ik met een glimlach.

    Camargue

    "Ik weet zeker dat was je ook zingt het prachtig zal klinken," hoor ik Liam zachtjes zeggen. Ik draai mijn gezicht naar hem toe en beloon hem met een brede glimlach.
    "Ik doe in elk geval mijn best voor je," antwoord ik kalm.
    Ik druk een kusje op zijn wang en knijp even in zijn hand. Ik zou bergen verzetten voor hem, mocht ik er de kracht voor hebben.
    "En jullie gaan toch wel een duet met me doen?" zeg ik vrolijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nou, gelukkig dat ik knap ben, want handig zijn is een ander verhaal."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd en leg mijn armen stevig om zijn middel wanneer hij voor me komt zitten. Ik doe de klep van de helm weer dicht.
    "Hou je vast, prinses."
    Ik verstevig mijn greep ietsje en geef een klein knikje.
    "Jawel, kapitein."
    Ik grinnik even en ga zo dicht mogelijk tegen hem aan zitten. Ik wil niet weten hoe verwilderd mijn haren er gaan uitzien wanneer we er aankomen, maar trek het me niet echt aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik doe in elk geval mijn best voor je," Antwoord Camargue. "En jullie gaan toch wel een duet met me doen?" Ik schiet in de lach. 'Een liedje is toch wel genoeg? Ik zing een liedje voor je, meer niet.' Lach ik en haal een hand door mijn haar. 'Ik luister veel liever naar de rest.'