• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Frey is dead :W]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:19 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Misschien moesten we maar doorspoelen naar de karaoke? Als iedereen dat ziet zitten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Ik vind het prima. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik vind het een goed idee]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:41 ]

    [Ik vind dat ook prima, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Voor mij ook goed (: Van waar beginnen we?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Je bent me net voor met vragen, haha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Iedereen maakt zich klaar om te vertrekken?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en zet het laatste bord in de kast.
    "Ik ga me omkleden," zeg ik met een glimlachje.
    Terwijl ik naar zijn slaapkamer loop, doe ik de badjas uit, en gooi die op het bed. Ik kies een jurkje uit en trek het aan.
    "Wil je me even helpen?" vraag ik wanneer ik weer in de woonkamer ben.
    Ik draai me met mijn rug naar hem toe, zodat hij de rits kan toedoen. Glimlachend kijk ik hem over mijn schouder aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Nog even bekijk ik mezelf in de spiegel, draai een rondje en sleur dan mijn hakken van de grond af. Vrolijk loop ik de woonkamer weer in en kijk Rey kort, maar glimlachend aan.
    "Ben je klaar meneer?" vraag ik nadat ik even op de klok kijk en hierna mijn schoenen aantrek. Tevreden kijk ik naar het resultaat en sta dan op. Op mijn tenen staan is nu niet meer nodig, dus druk ik glimlachend mijn lippen op die van Rey.
    "Het gaat ons lukken." zeg ik, ergens toch wel zeker ervan en knijp zachtjes in zijn hand nadat ik deze gevonden heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ben je klaar meneer?"
    Ik grinnik en knik.
    "Tuurlijk. Ik ben klaar geboren."
    Ik leg mijn armen om haar middel wanneer ze voor me komt staan, en kus haar zachtjes terug.
    "Het gaat ons lukken."
    Ik streel haar zacht op haar onderrug.
    "Uiteraard."
    Zachtjes kus ik haar nog een keer.
    "Dat moet wel."
    Glimlachend laat ik mijn hand in de hare glijden, en merk dat ze er ook net naar op zoek was.
    "Je ziet er mooi uit," geef ik eerlijk toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik ga me omkleden," zegt Fedea met een glimlachje. Ik knik goedkeurend en plof even in de zetel neer. Lief dat ze me alsnog wilde helpen met de afwas. Ik zou niet meer zonder haar kunnen. Ik sluit even mijn ogen terwijl ik de momenten die me vandaag zo gelukkig hebben gemaakt even probeer te herbeleven.
    "Wil je me even helpen?"
    Ik open mijn ogen en zie haar over haar schouder glimlachend naar me kijken. Mijn blik glijdt naar beneden en ik ben even verbaasd hoe prachtig zo'n simpel jurkje haar staat. Langzaam, genietend, trek ik de rits omhoog.
    "Je bent een plaatje, prinses," zeg ik zachtjes. Ik trek haar even op mijn schoot en leg mijn armen om haar middel. Mijn kin laat ik op haar schouder rusten. "Wat wil je dat ik aan doen?" vraag ik rustig.

    Camargue

    Ik ren door de badkamer, zenuwachtig, benieuwd of Liam mijn jurkje mooi zal vinden. Het is vreemd, dat ik na al die jaren nog steeds mooi wil zijn in zijn buurt. Zelfs als klein meisje, zeurde ik al om mijn zondagse jurk te mogen aandoen, als ik wist dat ik Liam die dag zou zien. Ik vervloek mezelf nog een keer, dat ik over zulke tekenen heb kunnen kijken. Ik besluit me te concentreren op mezelf nu en trek mijn jurkje aan, gevolgd door de schoenen. Dan ga ik voor de spiegel staan en steek mijn haren losjes op. Ik doe wat rode lippenstift aan en schud mijn hoofd. Te fel. Met wat make-up remover verwijder ik het weer. Ik breng wat eye-liner aan en kies voor een rode glos. Beter. Ik kijk even in mijn kastje en twijfel welk parfum ik zal aan doen. Uiteindelijk ga ik voor de klassieker. Chanel n° 5. Geen man die daar tegen bestand is. Ik dwing mezelf rustig te blijven terwijl ik naar de woonkamer ga en alle nodige spullen in mijn tasje stop. Goed. Nu naar Eleanor. Ik trek de deur achter me dicht en doe deze voor een keer wel op slot. Daarna klop ik bij Ellie aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent een plaatje, prinses. Wat wil je dat ik aan doen?"
    Giechelend zak ik op zijn schoot neer en ik leun tegen hem aan wanneer hij zijn hoofd op mijn schouder laat rusten. Ik leg mijn handen op de zijne en wrijf met mijn duim over die van hem.
    "Geen idee. Moet jij weten."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Oeh, neem iets dat ik meteen weer van je lijf wil rukken, kan nog lekker fijn worden vanavond."
    Ik grinnik even en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Jurk, schoenen, bijbehorend tasje.. Het lag allemaal klaar op bed. Met een goedkeurende knik voor mezelf loop ik naar de badkamer. Daar bind ik mijn haren hoog op een knot en begin dan met mijn make-up. Niet teveel, gewoon basic, Eyeliner, mascara'tje en een lip gloss. Als ik klaar ben met mijn gezicht loop ik terug de slaapkamer in en trek mijn jogginsbroek en hempje uit om deze te verruilen voor de jurk. Ik kon er ergens nog steeds niet bij dat ik hier overheen had gekeken. Zodra ik de jurk aan heb, en hem met wat moeite zelf dicht heb gekregen trek ik mijn schoenen aan. Op dat zelfde moment wordt er op de deur geklopt en met een brede glimlach loop ik er naar toe om hem te openen. 'Perfect getimed,' groet ik Cam. 'Je ziet er fantastisch uit!' voeg ik er vlot aan toe als ik haar jurkje zie, en open de deur iets zodat ze naar binnen kan komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Zoals ik Camargue belooft heb trek ik een zwarte broek met zwarte schoenen aan. Daar boven draag ik een witte blouse met opgetrokken mouwen. Mijn haar maak ik speciaal voor haar nog wat rommeliger dan het normaal is en steek mijn mobiel geld en sleutels in mijn zak.