• Hoi iedereen!
    Een hele lange tijd geleden zijn er de stories gekomen vanwege het feit dat mensen verhalen maakten in quizzen. Sindsdien is het de bedoeling geweest dat quizzen dan ook quizzen bleven en stories verhalen werden.
    Dit is vandaag de dag nog altijd zo.

    We willen jullie er zo op wijzen, dat het niet toegestaan is een verhaal in een quiz te zetten.
    Verhaaltjes zoals 'Seven Minutes in Heaven' mogen, maar er moeten vragen aan te pas komen!
    Eveneens mogen quizzen ook gaan over 'Welk personage in mijn story ben jij?'.
    Stand alone's mogen dan weer niet. Die plaats je beter ook in stories.


    Natuurlijk zijn er een heleboel oude verhalen in quizzen van vroeger. Deze blijven bestaan en hier kunnen we jammer genoeg niets aan doen als de eigenaar onactief is.

    Groetjes
    De moderators van Quizlet

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 18:17 ]


    Let the Night embrace you

    ik snap het wel enzo, maar toch vind ik het wel raar dat het niet mág...
    Maar mja, persoonlijk irriteerde ik me wel aan de verhalen in quizen maarja


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoPerv schreef:
    ik snap het wel enzo, maar toch vind ik het wel raar dat het niet mág...
    Maar mja, persoonlijk irriteerde ik me wel aan de verhalen in quizen maarja

    Omdat verhalen in stories horen te staan, en quizzen voor andere doeleinden zijn bedoeld. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het is goed dat het gebeurd, daar niet van.
    maar zijn jullie nu niet bang dat Quizlet een vloedgolf aan kleine shortstory's en onzin ontvangt???

    ik heb eigenlijk geen zin dat wanneer ik one direction intyp bij de zoekmachines, dat ik dan eerst 30 pagina's met 'jij met one direction op zomerkamp' en 'jij met one direction in het ziekenhuis' te vinden...
    het is maar gewoon een punt, die pagina's skippen is zo gedaan, het is gewoon onhandig...


    The difference between doing something and not doing something is doing something. ~Harry Styles

    CSlytherin schreef:
    Het is goed dat het gebeurd, daar niet van.
    maar zijn jullie nu niet bang dat Quizlet een vloedgolf aan kleine shortstory's en onzin ontvangt???

    ik heb eigenlijk geen zin dat wanneer ik one direction intyp bij de zoekmachines, dat ik dan eerst 30 pagina's met 'jij met one direction op zomerkamp' en 'jij met one direction in het ziekenhuis' te vinden...
    het is maar gewoon een punt, die pagina's skippen is zo gedaan, het is gewoon onhandig...
    Er bestaan nu uiteindelijk al veel kleine verhaaltjes met minihoofdstukjes en de zoekfunctie toont de laatst bewerkte stories eerst en is trouwens ook niet zo heel goed. Als je op zoek bent naar een goede story zal je die vast wel vinden. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CSlytherin schreef:
    Het is goed dat het gebeurd, daar niet van.
    maar zijn jullie nu niet bang dat Quizlet een vloedgolf aan kleine shortstory's en onzin ontvangt???

    ik heb eigenlijk geen zin dat wanneer ik one direction intyp bij de zoekmachines, dat ik dan eerst 30 pagina's met 'jij met one direction op zomerkamp' en 'jij met one direction in het ziekenhuis' te vinden...
    het is maar gewoon een punt, die pagina's skippen is zo gedaan, het is gewoon onhandig...


    Velen maken gebruik van een algemene stories, waarvan elk hoofdstukje dan een Short Story is, dus je hebt geen last van honderden verhalen van maar 1 hoofdstuk (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Komen er wel steeds minder quizen :o


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Wauw, steeds meer wordt verboden.

    SwaggerLove schreef:
    Komen er wel steeds minder quizen :o
    Als 1 vraag stelt is het ook niet echt een quiz meer, maar hierdoor komen de echte quizzen wel weer in de spotlight te staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vain schreef:
    Wauw, steeds meer wordt verboden.


    regels zijn nodig om een maatschappij te laten functioneren...daarnaast moet alles zijn functie blijven behouden, de originele functie...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)

    regels zijn nodig om een maatschappij te laten functioneren...daarnaast moet alles zijn functie blijven behouden, de originele functie...

    hahahahaha zijn we een maatschappij dan

    Vain schreef:
    (...)
    hahahahaha zijn we een maatschappij dan


    defintie van maatschappij:
    maatschappij (wereld): een samenleving en haar ordenende aspecten, zoals de staat, met daaraan verbonden begrippen als territorium en identiteit.

    We zijn misschien de grote maatschappij met de regering die de wetten maakt, maar dit is wel een ondergeschikte vorm van maatschappij, met een vergelijkbare regering en zijn burgers/users, dus ook hier zijn wetten/regels nodig...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nou ik zie nog steeds quizen in de top staan die ook nog een verhaal hebben dusjaa.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Panov schreef:
    Nou ik zie nog steeds quizen in de top staan die ook nog een verhaal hebben dusjaa.


    Een kwestie van op de meldknop klikken en wij lossen het op. Wij hebben geen tijd om alles bij te houden, maar als users het melden, zien wij het altijd verschijnen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Een kwestie van op de meldknop klikken en wij lossen het op. Wij hebben geen tijd om alles bij te houden, maar als users het melden, zien wij het altijd verschijnen.


    Ja dat ga ik zeker doen, maar het is nu al elke dag zo dat ik dat in de top zie dusjaa.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Panov schreef:
    Nou ik zie nog steeds quizen in de top staan die ook nog een verhaal hebben dusjaa.


    Deze user is op de hoogte gesteld (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.