• Hoi iedereen!
    Een hele lange tijd geleden zijn er de stories gekomen vanwege het feit dat mensen verhalen maakten in quizzen. Sindsdien is het de bedoeling geweest dat quizzen dan ook quizzen bleven en stories verhalen werden.
    Dit is vandaag de dag nog altijd zo.

    We willen jullie er zo op wijzen, dat het niet toegestaan is een verhaal in een quiz te zetten.
    Verhaaltjes zoals 'Seven Minutes in Heaven' mogen, maar er moeten vragen aan te pas komen!
    Eveneens mogen quizzen ook gaan over 'Welk personage in mijn story ben jij?'.
    Stand alone's mogen dan weer niet. Die plaats je beter ook in stories.


    Natuurlijk zijn er een heleboel oude verhalen in quizzen van vroeger. Deze blijven bestaan en hier kunnen we jammer genoeg niets aan doen als de eigenaar onactief is.

    Groetjes
    De moderators van Quizlet

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 18:17 ]


    Let the Night embrace you

    xxlilixx schreef:
    ik zie nog genoeg quizzen staan met verhaaltjes-_-
    terwijl ik ze zelf allemaal heb omgezet in story-_-
    niet dat ik die quizzen niet leuk vind met verhaaltjes maarja die passen beter bij een story:)
    xxx


    Klopt, vandaag 4 in de top. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xxlilixx schreef:
    ik zie nog genoeg quizzen staan met verhaaltjes-_-
    terwijl ik ze zelf allemaal heb omgezet in story-_-
    niet dat ik die quizzen niet leuk vind met verhaaltjes maarja die passen beter bij een story:)
    xxx
    Ik had het eens vriendelijk gezegd tegen iemand en ze vroeg waar dat stond, dus gaf ik een link naar dit topic en hij bestaat ondertussen nog steeds. --'
    Alsof ze wachten op een waarschuwing.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik had het eens vriendelijk gezegd tegen iemand en ze vroeg waar dat stond, dus gaf ik een link naar dit topic en hij bestaat ondertussen nog steeds. --'
    Alsof ze wachten op een waarschuwing.

    Jij moet niet tegen anderen gaan zeggen dat het niet mag, daar zijn wij mods voor. Je kan de quizzen melden en dan zien wij dat wel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Jij moet niet tegen anderen gaan zeggen dat het niet mag, daar zijn wij mods voor. Je kan de quizzen melden en dan zien wij dat wel.
    Ik zag het toevallig in de top, het is niet dat ik ze loop af te zoeken. Pusheen had trouwens gezegd dat we het mochten. Ik wou ze ook nog niet melden, want het was nog niet de 19e. Trouwens er staan voor het moment heel wat ongeldige 7mih's in de top.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, het kan zijn dat die er nog in staan. We hebben niet alle tijd van de wereld -zoals je hopelijk ondertussen wel weet- dus die waarschuwingen moeten nog verzonden worden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ja, het kan zijn dat die er nog in staan. We hebben niet alle tijd van de wereld -zoals je hopelijk ondertussen wel weet- dus die waarschuwingen moeten nog verzonden worden.
    Ik heb ze gemeld voor het gemak, want morgen ziet de top er vast anders uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kanade schreef:
    Niet dat ik me er echt aan irriteerde of zo, maar jullie hebben wel gelijk. c:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oh ik had deze topic nooit gezien! Maar ik heb het in een story gezet! Alleen wel in de verkeerde, qq.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb géén quizzen... :)

    Tarry zei op 21 juni 2012 - 20:17:

    Oh ik had deze topic nooit gezien! Maar ik heb het in een story gezet! Alleen wel in de verkeerde, qq.

    ja dat had ik eerst ook XD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    En ik had net zo'n leuke ''seven minutes in heaven'' krijg ik gelijk een waarschuwing en moet ik hem verwijderen? haha beetje jammer...

    Ik zie zeg maar nog steeds in de top quizen met verhalen. Dus is er zover iets verder gedaan ermee?


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    DINI schreef:
    Ik zie zeg maar nog steeds in de top quizen met verhalen. Dus is er zover iets verder gedaan ermee?
    Je kan die quizzen melden en dan krijgen ze een waarschuwing en moeten ze hun quizzen verwijderen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je kan die quizzen melden en dan krijgen ze een waarschuwing en moeten ze hun quizzen verwijderen. (:

    ja ga ik doen ik vind het dan nogal lullig want ik heb de mijne al verwijdert


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ah, Seven Minutes in Heaven wordt dan een stuk leuker dan alleen: ''Wie had je de vorige keer?'' of: ''Wie vind je 't leukste?''.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife