• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nee hoor, je kunt je nog wel inschrijven, al wil ik wel liever dat je dan een personage aanmaakt die er nog bij moet komen.
    'T rollentopic kan je bij mijn topics kijken. ^^ En leuk dat je een rol wilt maken.

    Ja, dat was ook mijn plan. Anders klopt het niet helemaal :'D
    Het enige probleem is dat ik vastloop met die act. Ik had eerst slangen in m'n hoofd, maar die heeft al iemand, en vuurspuwer is ook bezet.

    Weet jij toevallig nog iets, anders moet ik even brainstormen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Ja, dat was ook mijn plan. Anders klopt het niet helemaal :'D
    Het enige probleem is dat ik vastloop met die act. Ik had eerst slangen in m'n hoofd, maar die heeft al iemand, en vuurspuwer is ook bezet.

    Weet jij toevallig nog iets, anders moet ik even brainstormen.

    Oké, even gekopieerd wat ik bij het rollentopic zei, hoor:
    - Denk aan de X-Men: iedereen kent dat toch wel? Je kunt net als storm het weer controleren, maar wel zo dat als je bijvoorbeeld een orkaan wilt creëren er één in je mond komt en die je kunt zien. Of als je het wilt laten regenen en hagelen, veranderd je huid hier ook in en ook in de kleur. Als je zonnestralen wilt, ga je vanbinnen gloeien alsof de zon ín je zit. Got it? Dit gaat natuurlijk allemaal van de desbetreffende persoon zijn/ haar energie af. Anders vind ik dat iedereen dit ook kan. (:
    - Of je maakt iemand aan die deels vogel (phoenix) kan zijn?
    - Iemand die oer- en oersterk is;
    - Denk aan een dier en verander daarin? Vogels, roofdieren of zelfs planten? Denk aan Poison Ivy?
    - Of denk aan iemand zoals Harley Quinn, who doesn't love her? <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oké, even gekopieerd wat ik bij het rollentopic zei, hoor:
    - Denk aan de X-Men: iedereen kent dat toch wel? Je kunt net als storm het weer controleren, maar wel zo dat als je bijvoorbeeld een orkaan wilt creëren er één in je mond komt en die je kunt zien. Of als je het wilt laten regenen en hagelen, veranderd je huid hier ook in en ook in de kleur. Als je zonnestralen wilt, ga je vanbinnen gloeien alsof de zon ín je zit. Got it? Dit gaat natuurlijk allemaal van de desbetreffende persoon zijn/ haar energie af. Anders vind ik dat iedereen dit ook kan. (:
    - Of je maakt iemand aan die deels vogel (phoenix) kan zijn?
    - Iemand die oer- en oersterk is;
    - Denk aan een dier en verander daarin? Vogels, roofdieren of zelfs planten? Denk aan Poison Ivy?
    - Of denk aan iemand zoals Harley Quinn, who doesn't love her? <3

    Ik heb zelf nu dit:

    - kan mensen alleen maar angst laten voelen, als ze dit te lang volhoudt kan deze in een inrichting belanden (maar of dat nou een leuke act is?)
    - iets met katten (maar wat weet ik dus ook niet)
    - kan mensen besturen, dit doet aardig veel pijn bij diegene, dmv het besturen van hun bloed (lekker gejat van avatar, vind hem ook niet zo geweldig :')

    Hmm, ik zoek wel even op internet. Dit is ook niks.

    Edit: Oké, had ik kunnen verwachten. Ik vind alleen maar links naar een film uit 1932 en links naar plaatjes en filmpjes van misvormde mensen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:45 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alladin schreef:
    Evanna Butterfly

    'Ja dat is waar.' zeg ik. Langzaam sta ik op. 'We moeten terug en uitleggen dat... Nou ja er was een dief en daar moesten we achteraan of zo.' Dan pas zie ik de rode straal die over mijn been sijpelt. 'Shit, ik bloed.' vloek ik en draai mijn been zodat ik kan zien waarom. 'Hmm... lekkere wond hoor.' zeg ik en probeer zo snel mogelijk de donkere plek te verbergen. Voorzichtig probeer ik een paar stappen. 'Ik hoop dat het lukt.' zeg ik kalm.


    Cameron Jackson

    Ik grinnikte kort. 'Laten we snel teruggaan dan. Ik leg het hem wel uit samen met Amare. Ik zeg wel dat je een terug val had op het overgeven.' zeg ik dan met een glimlach. Ik druk een kus op haar mondhoek en trek haar dan mee richting de andere. Amare. Kom naar Eve's kleedkamer. Ik keek Eve aan en glimlachte. Ik was gelukkig. Erg gelukkig. En ik wou dat het niet meer op zou houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke, ik heb me ingeschreven (: Waar begin ik?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Oke, ik heb me ingeschreven (: Waar begin ik?]

    Je kunt beginnen dat ze wordt aangetrokken door het circus en naar binnen gaat om te kijken? Het is al avond btw en het regent, just saying.
    Of je kunt er al zijn en naar de show kijken? Van mij mag je trouwens ook Scarlett storen hoor, ze is op het moment wel met Matthew aan het praten buiten, maar je moet maar even kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chryse Jae Parsel Lachesis
    Op straat verdiende ik soms nog wel iets door de gedachten van een willekeurige voorbijganger over te nemen en hem te besturen, maar niet genoeg. Daarbij had ik geen huis, ik sliep in een herberg of hotel als ik genoeg geld had, maar meestal moest ik genoegen nemen met een bankje in een park. Ik haatte dit bestaan, eigenlijk was ik gewoon een zwerver. Maar alles wat beter dan terug gaan.
    Mijn blauwgroene ogen gleden over het grasveld dat voor me uitgestrekt lag, toen mijn blik opeens viel op een grote circustent. Mijn wenkbrauwen gingen een stukje omhoog. Een circus? Ik was nog nooit bij een circus naar binnen geweest, omdat het me nooit had aangetrokken. Galopperende paarden, mensen op koorden, olifanten die konden zitten.
    Maar toch. Dit circus leek anders. Ik beet bedenkelijk op mijn onderlip, en liep erheen. Het was gelukkig niet ver weg. Ik stopte met lopen toen de naam in beeld kwam, in sierlijke letters boven de ingang.
    Cirque du Freak.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {@Prisoner Wat had je gezegt? haha}

    Matthew > Scarlett

    "Een gast zat me net de hele tijd af te katten en op zich maakt me dat niet veel uit, maar als ik dan ook mijn best doe om een normaal gesprek te beginnen - wat je niet vaak van me mee maakt - en hij reageert nog hetzelfde, dan heb je me wel pissig gekregen." Ik grinnik omdat ze ijn sigaretten afpakte. Achja ik was niet zo moeilijk als het om het delen van sigaretten ging. "Die was nog een ergere ijskonijn dan wij beide bij elkaar." Ik trek een wenkbrauw op. 'Kan ik me bijna niet voorstellen om eerlijk te zijn.' Ik blaas de rook in rondjes uit en kijk naar de stromende regen. 'Lekker weer vind je niet?' Mompel ik sarcastisch.

    Evanna Butterfly

    Glimlachend keek ik Cameron aan. We liepen, ik lette niet op het bloed wat met grote hoeveelheid uit mijn been stroomde. We waren er bijna, bijna bij mijn kleedkamer, bijna thuis, toen ik in elkaar zakte. Ik probeerde overeind te komen. 'Cameron.' fluisterde ik en hield me aan hem vast. Het had geen nut, ik zakte in elkaar en bleef liggen, alles was zwart.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chryse Jae Parsel Lachesis
    Er leek iets niet te kloppen aan dit circus. Misschien wel net zoals er iets niet klopte bij mij. Ik liep langs de geparkeerde wagens, de carvans op zoek naar iets waarvan ik geen idee had wat. Ik streek mijn donkere, golvende lokken voor mijn ogen vandaan, geïrriteerd door de wind die de regen die avond vergezelde.
    Iets hier voelde heel erg anders aan dan bij andere circussen. Mijn blik gleed over de enorme tent, maar er was niks anders aan te ontdekken. Met een zucht sloeg ik mijn armen over elkaar in de hoop dat het zo minder koud zou worden, maar het hielp niks. De grote tas met mijn kleren en andere bezittingen die over mijn schouder hing leek ook steeds zwaarder te worden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Ghehe. @Iluvia Amare vroeg als hij nog een rondleiding wou xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Jackson

    We waren er bijna toen Evanna aan mijn arm trok ik schrok toen ze neerviel. Ik tilde haar op en bracht haar meteen naar haar kleedkamer. Ik raakte in paniek en wist niet wat ik moest doen. Ik keek naar de wond op haar been. Het bloed stroomde eruit en ik zocht iets om het mee af te binden. Als dat niet zou gebeuren zou ze te veel bloed verliezen. Ik pakte mijn riem en deed die om haar bovenbeen. Ik riep Amare om 112 te bellen. Ze schrok zich dood toen ze het zag en belde meteen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Ghehe. @Iluvia Amare vroeg als hij nog een rondleiding wou xd ]


    [haha oh sorry! Matthew staat nu buiten aangezien ik maar even opnieuw begonnen ben met hem]

    Scarlett > Matthew.
    Hij grinnikte, maar ik wist niet precies waarom. Het verhaal of omdat ik zijn sigaretten afpakte en daarna terug propte in zijn zak? Ik nam nog een hijs van de sigaret en keek naar hem, terwijl ik hem probeerde te analyseren.
    “Kan ik me bijna niet voorstellen om eerlijk te zijn.” Hij blies de rook in rondjes uit en keek naar de stromende regen, wat me kalmeerde, omdat hij niet direct terug naar mij keek, dan zou ik namelijk aan mijn vader denken.
    “Lekker weer vind je niet?” De sarcastische toon waarmee hij het zei herkende ik, aangezien ik deze vaak genoeg zelf gebruikt had. Mijn gedachten moest ik even op een rijtje proberen te krijgen, voordat ik na een paar stille momenten mijn felrode lippen pas van elkaar deed.
    “Het is toch echt zo, if you believe me or not.” Ik dwong mijzelf mijn ogen van die van hem af te halen en keek naar de regen. “De regen is kalmerend, maar op dit moment in de pestbui dat ik ben, komt het niet zo goed uit.” Antwoordde ik eerlijk terug.

    (@Nesaea, je mag ook wel naar Scar en Matthew komen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Morticia, het is alleen dat Chryse niet echt zelf spontane gesprekken begint :')
    Maar ik ga nu ook even douchen]


    "Do you believe monsters are born or made?"