• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Een beetje actie xd ]

    Amare Jackson

    Als geroepen kwam Eve naar ons toe. Ik kokhalsde en ze sleurde me mee naar Cameron. Toen ik bij hem was kreeg ik een verschrikkelijke stuiptrekking en ik schreeuwde het uit. Ik hijgde. Kokhalsde weer en mijn spieren begonnen zich pijn te doen. Ik keek naar Cameron en ik pakte zijn hand was. De angst overspoelde me weer en ik moest weer overgeven. Uiteindelijk waren we in een bos. Eve moest zelf ook transformeren. Ik hoorde nog een 'Gaat het?' en weer overspoelde een stuiptrekking me. Een wolf achtig gejank kwam uit mijn mond en ik sloot mijn ogen.

    Cameron Jackson

    Eve had me even alleen gelaten en haar wolven hadden me gezelschap gehouden. Ik jankte, niet als in tranen, maar als in schreeuwen. Amare had mijn hand vast en ik lag in het bos. Even leek het opgehouden maar ik begon weer met braken. De angst kwam weer naar boven. Ik hoopte dat deze verandering niet meteen weer omsloeg. Ik keek naar Eve, ze had dezelfde koortsachtige blik als die Amare had en ik schrok. 'Je, je moet.' Ik kon niet uit mijn woorden komen want een pijn overspoelde me wweer. 'Veranderen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Nee joh het gaat wel.' slikte ik moeizaam. Ik omhelsde Amare om haar te steunen. 'Adem in en uit.' fluisterde ik naar haar. Ik sloeg mijn andere arm om Cameron heen. 'Rustig, het komt wel goed.' fluisterde ik schor. 'Jullie redden het. Ze hadden elkaars handen vast. Ik legde die van mij er even op en bleef met mijn duim hun hadnen strelen. Ik bleef bemoedigende woorden strelen, terwijl de wereld bleef draaien voor mijn ogen. Het maakt me niks uit. Ik dacht even aan mijn eigen optreden die nu vast al moest zijn begonnen, dat kon me niks schelen. Ik wilde hen helpen, wilde niet voor mezelf zorgen want ik was minder belangrijk. Zij waren veel belangrijker nu, ze hadden pijn...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ben bbq'en, hoop dat ik snel kan reagern...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Ik vond dat ik er snel af was. Mijn lichaam deed pijn, maar ik opende mijn ogen. Mijn ogen keken naar die van Eve. Ze moest veranderen en ik stond snel op. Amare redde zich wel. 'Eve. Ga liggen.' zei ik zachtjes tegen haar. Ik ging achter haar zitten en tijdens haar verandering prevelde ik allemaal rustgevende woorden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    Ik snikte zachtjes. 'Ik wil jullie helpen.' mompelde ik en zakte in elkaar. Mijn schouders schokten van het huilen, maar ik schreeuwde het uit toen ik langzaam begon te vervormen. Ik kokhalsde, bleef kokhalzen en dacht dat ik er in zou stikken. Ik huilde als een wolf, terwijl ik voelde hoe langzaam haar over mijn hele lichaam bleef groeien. Grommend doorging ik de pijn. Het was nog niet over, ik had nog menselijke vormen zoals mijn ogen, mond en handen. Met betraande ogen keek ik Cameron aan. 'Cameron, gaat het?' gromde ik en dook weer in elkaar, hopend dat hij niet zou zien hoe mijn gezicht langzaam veranderde in die van een wolf...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    Evanna Butterfly

    Ik snikte zachtjes. 'Ik wil jullie helpen.' mompelde ik en zakte in elkaar. Mijn schouders schokten van het huilen, maar ik schreeuwde het uit toen ik langzaam begon te vervormen. Ik kokhalsde, bleef kokhalzen en dacht dat ik er in zou stikken. Ik huilde als een wolf, terwijl ik voelde hoe langzaam haar over mijn hele lichaam bleef groeien. Grommend doorging ik de pijn. Het was nog niet over, ik had nog menselijke vormen zoals mijn ogen, mond en handen. Met betraande ogen keek ik Cameron aan. 'Cameron, gaat het?' gromde ik en dook weer in elkaar, hopend dat hij niet zou zien hoe mijn gezicht langzaam veranderde in die van een wolf...



    [Sorry, ik ben nogal ongeduldig...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Het gezicht van Amare en Cameron veranderd niet in een wolf XD Alleen hun gebit, ogen, handen, voeten en een behaardere huid ]

    Cameron Jackson

    'Shhht. Het komt goed. Je doet het goed.' suste ik haar. 'Met mij gaat het wel, focus je op het veranderen.' zei ik terwijl ik haar haar streelden. 'Dit is allemaal maar voor even.' Ik kijk naar haar gezicht die langzaam transformeerd. 'Verberg je niet.' zei ik toen zachtjes. 'Je bent en blijft dat knappe meisjes.' zei ik toen met een grijnsje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oké, Evanna veranderd helemaal behalve haar lichaam zeg maar, haar hoofd, voeten en handen, haar benen armen en romp niet.]

    Evanna Butterfly

    Ik grimaste even als hij dat laatste zegt. Als hij dat nou eens meende...
    Voorzichtig hief ik mijn hoofd op. Ik gromde lang, omdat de pijn aan bleef houden. Het gevoel dat je twee dingen was viel niet mee. Ik kokhalsde nog een paar keer, toen was het over. Ik keek Cameron aan en gaf hem een zacht kopje tegen zijn schouder, ten teken van dankbaarheid.

    [hoelang zal ik haar zo houden?]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Voor Amare en Cameron is het tijdelijk xd Ze veranderen o weer terug en moeten alle pijn weer herbeleven ]

    Cameron Jackson

    Ik grijnsde en keek haar aan. 'Zie je nou, net zo knap.' Ik glimlachte en keek naar Amare die even gromde. Niet zo klef hoorde ik haar stem in mijn hoofd. Laat ons met rust ja, of in ieder geval laat mij. Ik grijnsde en Amare trok een vies gezicht. Ze liep van ons weg het bos in. Even om haar benen te strekken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly


    Ik gromde zachtjes. 'Jij ook.' heel zacht.
    'Mijn show is al lang over, het kan me niet veel schelen.' Ook dit gromde ik. Ik liep wat rond, krabbelde aan de bomen en keerde terug naar Cameron. 'Even blijf ik zo.' gromde ik. 'Nog even, het is geen volle maan dus het is zo weer over.' Ik ging met mijn kop op zijn benen liggen en gromde tevreden. Straks weer die pijn, maar daar dacht ik nog even niet aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Ik gromde, als teken van een grinnik. Ik gaf haar een kopje en drukte mijn snuit tegen haar voorhoofd aan.

    [ Sorry echt mini ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En daar wacht ik zo lang op? (: Ik maak haar wel weer mens hoor]

    Evanna Butterfly


    Ik sloot even mijn ogen en opende ze weer. Ik merkte dat ik weer mens begon te worden. Ik ging liggen op de grond en maakte me zo klein mogelijk. Ik gromde constant, zacht en monotoom. Langzaam zag ik mijn handen weer terugveranderen. Ik werd compleet duizelig en misselijk tegelijk. Ik kon er niets aan doen dat ik kokhalsde, en overgaf. Een traan drupte op mijn hand. Langzaam veranderde ik weer terug in mens. Het duurde ongeveer een half uur. Ik keek op naar Cameron, met tranen in mijn ogen. Ik kroop naar hem toe en aaide over zijn wang. 'Dank je dat je er voor me was.' fluisterde ik. Ik zocht in mijn zak naar een pepermuntje, die ik meteen opat.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Ik glimlachte en naam haar in mijn armen. 'Het is over.' Telepahteerde ik. Het zal de komende tijd niet meer gebeuren. Ik drukte haar tegen me aan. Ik voelde dat ik snel meost terug veranderen. Maar nu, nu nog niet. Nu wou ik even met Evanna zitten. Iets wat ik al eerder wou doen, maar nooit heb gedaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    Ik omhelsde hem. Je bent lief, ook als wolf. zei ik zacht. 'Ik... Cameron... Je...' mompel ik.
    'Cameron je bent de eerste jongen waar ik me vrij bij voel.' Ik druk een zacht kusje op zijn voorhoofd.

    [ik ga zo op mobiel.. dan reageer wat langzaam. Ps. Wel blijven reageren, tis net zo leuk xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Bij het horen van haar gedachte glimlachte ik. 'Cameron, je bent de eerste jongen waar ik me vrij bij voel.' zegt ze dan waarna ze zacht en teder kusje op mijn voorhoofd plaats. Mijn ogen stralen en ik wil haar net een kus terug geven waarna ik een stuiptrekking krijg. Ik huil het uit en sla Evanna bijna. Geschokt ga ik een stuk bij haar vandaan en duik ineen. Ik begin te braken en een scheut van pijn gaat door me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.