• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evanna butterfly

    Snel kruip ik naar Cameron toe en sla een arm om hem heen.
    'Het komt goed, ik ben bij je. Rustig maar je kan het.'
    Mij kan het niet schelen als hij me pijn doet. Ik kijk bezorgd naar hem en bemoedig hem door te aaien en dimgen te blijven zeggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Na een halfuur braken, stuiptrekkingen hebben en weet ik het ben ik eindelijk weer de gewone. Ik zucht en lig met mijn hoofd op Evanna's schoot. 'Dankje.' zeg ik dan schor en zacht. Mijn hoofd is helemaal nat van het zweten en ik druk zachtjes mijn lippen op haar wang. 'Bedankt voor alles.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Geen dank, Cameron. Jij hielp me ook, bedankt.' zeg ik zacht. Voorzichtig leg ik een pepermuntje tegen zijn lippen aan. Ik weet dat elke weerwolf ze bij zich heeft maar dat kan me niks schelen. Ik kijk Cameron even aan en leg mijn hoofd voorzichtig tegen zijn schouder en probeer rustig te ademen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Hahah stinkt z'n smoel zo erg XD ]

    Cameron Jackson

    Ik glimlach en open mijn mond waarna ze die in mijn mond stopt en ik eraan zuig. Ik sla mijn armen beschermend om haar heen en glimlach. 'Het is voorbij.' zeg ik dan en streel met mijn hand over haar haar waarna ik een kus op haar kruin druk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {hoest, hij en eve hebben net lekker een paar keer gekotst hea xd ik let opnde details}

    Evanna Butterfly

    Ik glimlach even als hij op mijn haar kust.
    Ik ga weer een beetje rechterop zitten. 'Cameron, dat we dit zijn mag niemand weten. Dit moet dus vaker, denk ik.' ik zeg dit allemaal heel zacht vlakbij zijn oor. Ik druk nog een kus op zijn voorhoofd en druk dan mijn voorhoofd op de zijne. 'Wolf zijn is niet alles dus met meer is het altijd beter, vind je niet?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ik snap je post niet..bedoel je dat niemand mag weten dat e weervolgen izjn of wat ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    >


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Oh xd ]

    Cameron Jackson

    Ik glimalchte. 'Weet ik.' zei ik en keek haar aan. Ik haalde een pluk uit haar gezicht weg en gaf haar een zacht en teder kusje op haar mond. Twijfeling was te voelen en zachtjes haalde ik die van mij weer van haar af. 'Het spijt me.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Waarom spijt het je?' ik slik zacht en druk mijn lippen op die van hem. 'Mij spijt het niet,' zeg ik zacht.
    Ik keek ik zijn ogen, die mij altijd ontzettend intrigeerden. 'Waarom spijt het je?' herhaalde ik nu hardop en bleef naar hem kijken. Dit had ik nog nooit gehad. Dit gevoel, deze tinteling op mijn lippen, nog nooit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -Oeps, sorry, verkeerd Ik wach op Cameron (:-

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Hahah sorry het klonk little bit wanhopig xd ]

    Cameron Jackson

    Ik glimlach. 'Omdat ik niet zeker wist als je het wel goed vond.' Zachtjes maar zeker drukte ik mijn lippen weer op die van haar. Het gevoel overspoelde me en ik kon het niet laten om te grijnzen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    Ik druk mijn lippen nu harder op zijn mond. Daardoor vallen we zacht om. Lachend draai ik me om en geef hem weer een kus, terwijl ik zacht op zijn lip bijt. 'Als dit elk einde van weerwolfnacht is, vind ik het wel goed.' grijns ik en bijt weer zachtjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Ik lach en huiver even als ze op mijn lip bijt. 'Hmm, je bent niet de enige.' zeg ik dan. Ik draai ons om zodat ik nu boven haar gebogen lig en geef haar grijnzend een kus.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    Ik glimlach en strijk met mijn vingers over zijn schouders, naar zijn borst waar Ik mijn ene hand vlak legde. Ik wilde dat dit nooit stopte, hij niet iemand was die mij bedroog o het alleen deed voor... Nee, Cameron was zo niet. Langzaam deed ik mijn ogen dicht, mijn hand nog steeds op zijn borst.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    'Zo ben ik niet.' verzekerde ik haar. Haar gedachte kon ik luid horen en met mijn armen steunde ik mezelf. Ik boog voorover en ik glimlachte. 'Echt niet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.