• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alladin schreef:
    PeregrinTook -> Alladin


    vorige bladzijde x


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Cameron, het gaat niet best wel en dat zie ik ook heus wel. Wat is er? Of wil je er niet over praten?' da klonk gelijk zo dom, vond ik zelf. Waarom was ik altijd zo raar? Iedereen vind me vast irritant en zo... Dit dacht ik echt al jaren en het is nooit over gegaan. Toch zijn er wel mensen die et leuk vinden om met me te praten, maar dat kunnen ze natuurlijk ook spelen om niet stom over te komen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou iedereen even willen reageren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alladin schreef:
    Evanna Butterfly

    'Cameron, het gaat niet best wel en dat zie ik ook heus wel. Wat is er? Of wil je er niet over praten?' da klonk gelijk zo dom, vond ik zelf. Waarom was ik altijd zo raar? Iedereen vind me vast irritant en zo... Dit dacht ik echt al jaren en het is nooit over gegaan. Toch zijn er wel mensen die et leuk vinden om met me te praten, maar dat kunnen ze natuurlijk ook spelen om niet stom over te komen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    'Cameron, het gaat niet best wel en dat zie ik ook heus wel. Wat is er? Of wil je er niet over praten?' Ik keek haar aan en hield mijn mond en zuchtte. 'De verandering, ik voel het eraan komen. Amare ook, maar.' Ik zuchtte en wendde mijn blik af. 'Ik ben al een hele tijd niet veranderd en.' En ik was gewoon nerveus, bang voor de schrik, het kokhalzen. De pijn, het geluid van de krakende botten, maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen. Of..Alhoewel. Ze kan me wel begrijpen. Ze is en blijft een mede wolf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik wacht op antwoord, anders kan ik niet verder (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Ik wacht op antwoord, anders kan ik niet verder (:]

    (Met wie praat je? Dan PB ik wel even.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Met wie praat je? Dan PB ik wel even.)

    [Bisous, maar ik kan wel wachten ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)
    [Bisous, maar ik kan wel wachten ;d]

    (Oh, Bisous is dit weekeinde ook weg. Volgens mij komt ze maandag of dinsdag pas weer terug, dus daarom. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Oh, Bisous is dit weekeinde ook weg. Volgens mij komt ze maandag of dinsdag pas weer terug, dus daarom. ^^)


    [Oké, maakt mij niet uit (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Ik wacht op antwoord, anders kan ik niet verder (:]


    same. ik heb het met Chaim xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    Ik knikte. 'Ik weet hoe het voelt, jammer genoeg. Het is afschuwelijk.' Ik slikte, dacht aan de ongelooflijke pijn en het half overgeven, de gedachtes die door je hoofd spookten als je aan het transformeren dacht en wist niet waarom ik van het wolf zijn hield. Toen wist ik het weer, maar ik ging het niet zeggen, daar was ik... te laf en te onzeker voor. 'Het is verschrikkelijk, ik weet het. Als je er ooit ook nog eens over wilt praten kan je altijd bij mij terecht.' Ik omhelsde hem stevig. 'Het komt wel goed, het zelf wolf zijn is altijd nog een verlichting, maar niet groot genoeg om de pijn te vergeten.' zei ik zacht. 'Je bent niet zwak, als je het verschrikkelijk vind.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    'Je bent niet zwak, als je het verschrikkelijk vind.' Ik keek haar aan. Het enige meisje op Amare na die wist wat ik bedoelde en wist hoe ik me voelde. Ik voelde dat alles eraan kwam. Een hittegolf overspoelde mijn lichaam en ik kreeg een kortserige blik in mijn ogen. Mijn ogen stonden een beetje flauw. Shit, niet nu. Alstjeblieft niet nu. 'Eve.' mompelde ik en keek haar aan. De show van mij en Amare moet worden afgezegd. Wacht, waar is Amare. 'Ha- Haal Amare.' zei ik toen, mijn stem klonk niet vast en ik liet me tegen de deur vallen. Ik moest snel naar buiten. Ergens waar niemand me verder ziet. 'De show.' mompelde ik nog.

    Amare Jackson

    Ik keek afwachtend naar Matthew, maar kreeg het ineens verschrikkelijk benauwd. Een angst overspoelde me en ik wist meteen wat er ging gebeuren. Ik was al bijna drie maanden lang niet meer terug veranderd en een angst had zich opgewekt. Ik liet me vallen tegen de tribune aan en ik slikte. Mijn spieren begonnen zich kramp achtig te bewegen. Ik snapte het neit, ik veranderde bijna niet. Mijn jacht instinct kwam nog erger omhoog, ik kreeg mee haar en mijn ogen veranderde van kleur. Verder was ik krachtiger dan anders. Nog erger zelfs. Ik slikte, wist niet meer wat te doen. 'Cameron.' mompelde ik. 'Mijn broer, ik heb mijn broer nodig.' Ik wist dat hij het net zo moeilijk had als ik, misschien moeilijker. Ik slikte en begon over te geven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Buttefly.

    'Shit.' vloekte ik. Ik rende meteen weg. 'Ga naar de wolven!' riep ik nog naar Cameron. Uiteindelijk vond ik haar. Ze had overgegeven. Ik loodsde haar mee. Het braaksel ruimde ik zo wel op, hoopte ik. We kwamen uiteindelijk aan bij Cameron. Gelukkig maar, hij was nog niet compleet veranderd. Ik plantte Amare bij Cameron. 'Kom mee, hier is een goede plek.' Ik sleurde ze weer alle twee mee, achter de schuur van mij was een dicht, maar niet zo groot bos waar weinig mensen kwamen, daar duwde ik ze heen. Mijn show kon stikken, ik ging mee. Plotseling voelde ik hevige pijn in mijn lichaam. 'Kut niet ook ik...' mompelde ik. Ik wilde niet laten zien dat ook ik ging transformeren, Amare en Cameron waren belangrijker. Duizelig en misselijk tegelijk hielp ik ze naar een rustige plek. 'Gaat het?' vroeg ik aan alle twee.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -abo vergeten...-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel