• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evanna butterfly

    Ik glimlach. 'Nee, jij niet.' Weer geef ik hem een kus. 'Ik kan gewoon niet van je afblijven Cameron.' zuchtte ik glimlachend. 'Je moet maar heel ver van me weg blijven als je niet wil dat ik je de hele tijd wil zoenen.' Ik lach zacht. 'Waarom kennen we elkaar al zo lang, en dit gebeurt nu pas?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    'Hmm en als ik daar geen problemen mee heb?' zeg ik dan met een grijns en kus haar. 'Omdat,' zeg ik dan en kijk haar aan. 'Omdat ik mijn beste vriend niet wou kwijt raken.' zeg ik dan eerlijk. Sinds ik hier ben waren Evanna en ik altijd bij elkaar. We waren vroeger altijd aan het spelen en ook altijd samen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Ik ook niet.' glimlach ik. Ik omhels hem even stevig. 'Dat gaat ook niet gebeuren, je raakt me niet kwijt en ik jou niet.'
    Ik grijns. 'Amare gaat dit aan de ene kant leuk vinden en an de andere kant niet.' lach ik. Ze vond ons vast klef, jammer voor der.' ik ga overeind zitten en leun zacht tegen Camerons schouder aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson

    Ik lach. 'Ach, alsof ik haar vriendjes leuk vond. ' Ik rol met mijn ogen. ''Ze heeft pech' zeg ik dan. Ik kijk op mijn horloge. 'We moeten terug en het even uitleggen. Deze show was erg uit de hand gelopen. Onze acts en meerdere.' Zeg ik dan eerlijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Ja dat is waar.' zeg ik. Langzaam sta ik op. 'We moeten terug en uitleggen dat... Nou ja er was een dief en daar moesten we achteraan of zo.' Dan pas zie ik de rode straal die over mijn been sijpelt. 'Shit, ik bloed.' vloek ik en draai mijn been zodat ik kan zien waarom. 'Hmm... lekkere wond hoor.' zeg ik en probeer zo snel mogelijk de donkere plek te verbergen. Voorzichtig probeer ik een paar stappen. 'Ik hoop dat het lukt.' zeg ik kalm.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sorry sorry sorry dat ik zó lang weg was. Zoals de meeste van jullie wisten had mijn vader een motorongeluk en was ik gewoon niet in de stemming mee te doen. Maar ik ben terug! Waar kan ik invallen??]

    lluvia schreef:
    [Sorry sorry sorry dat ik zó lang weg was. Zoals de meeste van jullie wisten had mijn vader een motorongeluk en was ik gewoon niet in de stemming mee te doen. Maar ik ben terug! Waar kan ik invallen??]

    Kaien wachtte op je? Ik weet alleen niet wat precies de laatste post was, dat zal je aan haar moeten vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik speel Matthew en hij moet nog bij het circus komen dus misschien kunnen jullie daar iets mee? Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb.]

    lluvia schreef:
    [Ik speel Matthew en hij moet nog bij het circus komen dus misschien kunnen jullie daar iets mee? Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb.]

    Anders meld je Kaien even dat je niet meer weet wat je personage precies deed en vraagt haar om de post te herhalen, of je zegt tegen haar dat je het niet meer weet en post gewoon iets anders?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja ik weet niet precies waar jullie zijn en hoe ik Matthew terug kan brengen]

    lluvia schreef:
    [Ja ik weet niet precies waar jullie zijn en hoe ik Matthew terug kan brengen]

    Schrijf anders maar gewoon een post naar mijn personage toe? But only if you want. Scarlett moet ook nog bij het circus komen en ze loopt nu weg, maar misschien kan je haar wel aanspreken over haar grote spin of zo? I dunno, just saying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ze kunnen elkaar tegen komen want dan loopt Matthew ook weg ofzo?]

    Morticia schreef:
    (...)
    Anders meld je Kaien even dat je niet meer weet wat je personage precies deed en vraagt haar om de post te herhalen, of je zegt tegen haar dat je het niet meer weet en post gewoon iets anders?

    [Ehm.. Aan mij heb je niet veel.. Ik weet alleen dat ze als laatste achter de coulisten was met nog iemand als goed is.. Mijn poppetje is iets later toen weggegaan met het poppetje van Bisous]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    lluvia schreef:
    [Ze kunnen elkaar tegen komen want dan loopt Matthew ook weg ofzo?]

    Stuur Matthew maar naar buiten, ik weet wat. Het regent btw, dus geen zonneschijn, haha, en het is al ergens in de avond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew Oliver Parker

    Woedend ren ik het huis uit de straat op zo ver mogelijk weg van mijn vader. Ik weet dat hij verdrietig is om wat er gebeurd is maar dit is niet normaal. Ja ik wéét dat het mijn fout was en denk je niet dat ik al dood ga van schuldgevoelens? Ja.. Ja ik ga er letterlijk dood van.