• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scarlett > Matthew.
    Wat denkt hij wel niet? Arrogante klootzak dat het is. Ja, inderdaad, hij werkt me op mijn zenuwen en die klap voor zijn achterhoofd had hij dan ook wel verdiend. Het is niet dat ik vrienden met hem wil worden of meer… Ik moest er niet aan denken, maar is het dan te veel gevraagd om normaal terug geantwoord te worden? Blijkbaar wel voor hem en Adam was ook verdacht stil. Hij leek opeens te zijn stilgevallen, en dat is dan ook precies één van de redenen waarom je alleen op jezelf kunt rekenen.
    “Right, Opera? Hij had het recht niet zo –” Mijn zin kon ik niet afmaken, want toen ik het doorhad, lag ik al op de grond. Het regende hard en ik baalde er dan ook van dat de zijkant van mijn kleding nu met modder onder zat. “Just great, kan het nog beter?” mompelde ik geïrriteerd.
    Net op dat moment begon het te hagelen en keek ik knarsetandend omhoog naar de dader. “Heb je genoeg geld?” vroeg ik aan hem, zonder enige aarzeling in mijn stem. Opera was ondertussen in mijn nek gekropen onder mijn haren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew Oliver Parket --> Scarlett

    Ik kijk naar het meisje dat ik omvergelopen had. 'Genoeg geld? Waarvoor?' Ik steek een hand naar haar uit om haar overeind te helpen. Ik was niet in de stemming om aardig en meelevend te doen.

    (Zou je, je post misschien iets langer willen maken?)

    Scarlett > Matthew.
    “Genoeg geld? Waarvoor?” Hij stak een hand naar me uit om me overeind te helpen, welke ik plompverloren negeerde en geïrriteerd zijn hand wegsloeg, terwijl ik zelf al overeind kwam. Ik kan heus zelf wel opstaan, daar heb ik niet iemand bij nodig.
    “Om een bril te kopen en zo te zien dat ik er liep, dan hoef je ook niet tegen me aan te botsen.” Reageerde ik met een spottende toon terug en klopte mijzelf af, waarna ik probeerde de modder van mijn kleding te krijgen. “Verdomme.” Mompelde ik toen het niet lukte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja sorry ik was net op mijn telefoon dan lijkt mijn post langer ;(]

    Matthew Oliver Parker

    Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Sorry hoor maar ik had je gewoon niet gezsien.' Grom ik chagerijnig en haal een hand door mijn donkere haar voor ik mijn muts er weer over heen trek. 'Maar goed heb je pijn ofzo?' Ik wilde zeker weten dat het wel goed met haar ging voor ik boos verder zou gaan lopen aangezien ik niets beters te doen had op deze regenachtige avond.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:45 ]

    Scarlett > Matthew.
    "Sorry hoor, maar ik had je gewoon niet gezien." gromde hij chagrijnig en haalde een hand door zijn donkere haar, waarna hij zijn muts er weer overheen trekt. Ik was dus blijkbaar niet de enige die chagrijnig was. Oh joy, he can join the party of happiness.
    "Maar goed, heb je pijn of zo?" Verward haalde ik een wenkbrauw omhoog en keek hem aan terwijl het steeds harder begon te regenen en ik al enkele bliksemflitsen zag. Abrupt pakte ik zijn pols en trok hem onder een afdak van een caravan die er stond vlakbij het circus. Ten minste iets waar we droog stonden. Volgens mij was ik nu zo doorweekt dat ik mijn kleding uit kon wringen.
    "Je vraagt of ik pijn heb, zelfs als ik je net uitgekafferd hebt? Wat klopt er niet aan jou?" Gromde ik terwijl ik mijn kleding inderdaad daarna uit kon wringen. Mijn neus begon te jeuken en net op het moment dat ik wilde zeggen dat het wel ging, begon ik te niesen.
    "Oh, this is just.. great." Kwam er sarcastisch mijn mond uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Het meisje trekt me onder een afdakje. Daar moet ze ineens niesen. Ik schiet in de lach. 'Sorry, maar ja. Ik wil toch wel gewoon zeker weten dat alles goed met je gaat. Ik kijk naar haar. Ze was een stuk kleiner dan ik was en ze zag er ook jonger uit. 'Ik ben Matthew trouwens.' Ik steek voorzichtig mijn hand naar haar uit.

    [Serieus op mijn telefoon heb ik een huge verhaaltje dan post ik en is het mini -_-]

    Scarlett > Matthew.
    Op het moment dat ik nieste, barstte de jongen naast me uit in lachen. "Sorry, maar ja. Ik wil toch wel gewoon zeker weten dat alles goed met je gaat." Nog een keer trek ik verward mijn wenkbrauw op en kijk hem dan aan alsof hij een gestoorde gek is. "Ik ben Matthew trouwens." Hij stak zijn hand uit, waar ik even naar keek, maar mijn gezicht toen afwendde en naar de regen keek. "Scarlett." Antwoordde ik alleen kortaf terug, waarna ik Opera in mijn nek voelde bewegen. De jongen was langer dan dat ik was en heeft grijs gekleurde ogen. Hij had dezelfde kleur ogen als mijn vader en met op elkaar gedrukte lipjes snoof ik de avondlucht op. Ik haat mijn vader, die vuil-lak. "Waarom ben je, net als ik, een zonnestraaltje?" Vroeg ik dus maar aan hem, omdat ik niet meer eraan wilde denken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Uit mijn zak haal ik een pakje sigaretten en steek er eentje op. Dan vraagt ze waarom mijn humeur zo slecht is. Ik neem een hijs en blaas de rook nadenkend uit. 'Ik had een niet zo leuk gesprekje met mijn vader. Hij is een eikel ik haat hem. Hij haat mij ook dus dat hebben we gemeen. ' antwoord ik nuchte. 'Mijn moeder kiest meestal zijn kant aangezien ik nog jong en dom ben volgens haar. ' ik kijk naar Scarlett. 'En hoe zit het met jou? Waardoor ben jij zo'n ijskonijn? ' vraag ik haar rustig.

    Cameron Jackson

    Ik kijk haar aan. 'De directeur weet hiervan af.' zeg ik dan en kijk Evanna aan. 'Er gebeurd heus niks.' probeer ik haar gerust te stellen. 'We kunnen gemakkelijk de waarheid zeggen, maar de gene die het niet weten.' mompel ik dan en kijk haar aan. 'Daar moeten we stil voor zijn.'

    Amare Jackson

    Ik zucht. Lekker dan. Ik voelde me ziek, vast nog een tegen slag van de verandering. Ik zuchtte. Mijn maag was van streek en rustig liep ik even een ommetje om even een frisse neus te halen.

    [ Btw, ik wachtte op je Sofie xd Syll wachtte op Cheryl xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Prisoner Heb je het tegen mij? ]

    Scarlett > Matthew.
    De jongen, die zich had voorgesteld als Matthew, stak een sigaret op en blies de rook nadenkend uit. "Ik had een niet zo leuk gesprekje met mijn vader. Hij is een eikel ik haat hem. Hij haat mij ook dus dat hebben we gemeen." Antwoordde hij nuchter, alsof hij het allemaal wel best vond.
    "Mijn moeder kiest meestal zijn kant aangezien ik nog jong en dom ben volgens haar." Hierna keek hij naar mij. "En hoe zit het met jou? Waardoor ben jij zo'n ijskonijn?"
    Vermakelijk trok ik een wenkbrauw op en keek naar hem, zijn ogen probeerde ik te vermijden dus liet ik mijn blik zijn gezicht analyseren. "Rebels van je," Antwoordde ik sarcastisch, waarna ik vervolgde, "maar ik kan het snappen." Met een emotieloos gezicht, alsof ik bij iemand thuis was en het normaal is, pakte ik het pakje uit zijn zak, stak de sigaret aan en keek hem onder mijn volle wimpers aan, terwijl ik het pakje weer terug deed.
    "Een gast zat me net de hele tijd af te katten en op zich maakt me dat niet veel uit, maar als ik dan ook mijn best doe om een normaal gesprek te beginnen - wat je niet vaak van me mee maakt - en hij reageert nog hetzelfde, dan heb je me wel pissig gekregen." Ik haalde een paar trekjes van de sigaret en keek hem vermakelijk aan. "Die was nog een ergere ijskonijn dan wij beide bij elkaar."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Jhuaa xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kan ik me nu nog inschrijven? I know, beetje laat, maar deze RPG is me niet eerder opgevallen.. (cat)

    Cirque du Freak van Darren Shan is toch van die vampierleerling met die vogelspin o.i.d.? Het is al een paar jaar geleden dat ik die heb gelezen, dus weet het niet meer precies :'D]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:12 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Kan ik me nu nog inschrijven? I know, beetje laat, maar deze RPG is me niet eerder opgevallen.. (cat)

    Cirque du Freak van Darren Shan is toch van die vampierleerling met die vogelspin o.i.d.? Het is al een paar jaar geleden dat ik die heb gelezen, dus weet het niet meer precies :'D]

    Nee hoor, je kunt je nog wel inschrijven, al wil ik wel liever dat je dan een personage aanmaakt die er nog bij moet komen.
    'T rollentopic kan je bij mijn topics kijken. ^^ En leuk dat je een rol wilt maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.