• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Riley
    'Wat zijn we geërgerd, Mister Sunshine?' vraagt Scarlett.
    'Wat moet ik dan doen om je wat op te vrolijken? En nee, daarbij hoort niet dat ik mijn mond houdt'.
    Ik draai me half om en trek mijn wenkbrauwen op. 'Misschien kan je dan een eind oprotten. Dat is dit moment het enige wat me écht vrolijk zou maken,' zeg ik. 'En noem me niet Mister Sunshine,' grom ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Hij draait zich half om en trekt zijn wenkbrauwen op. “Misschien kan je dan een eind oprotten. Dat is dit moment het enige wat me écht vrolijk zou maken,” Zegt hij, waarop ik gromde en gelijk wat terug wilde reageren, maar het zonnestraaltje ging daarna al weer verder.
    “En noem me niet Mister Sunshine,” gromde hij erachteraan. Dit keer ben ik degene die de wenkbrauw omhoog trekt, waarna ik even naar Adam kijk en dan naar Riley. Die gast had een serieus karakter-probleem.
    Ik ging naast hem zitten en rolde even snel mijn apart gekleurde ogen, terwijl ik Opera op mijn plaats naast Adam liet zitten. “What the hell is er met jou?” Ik sloeg mijn armen zo verveelt mogelijk over elkaar, zodat het niet leek dat het me wel geraakt had. “Slechte jeugd gehad, of zo?” Het rolde eruit voordat ik er erg in had en gelijk moest ik terug aan mijn jeugd denken, waardoor ik diep zuchtte.


    †

    Riley
    Scarlett trekt haar wenkbrauwen op en nadat ze naast me is gaan zitten rolt ze met haar ogen. 'What the hell is er met jou?' Ze slaat verveelt haar armen over elkaar. 'Slechte jeugd gehad, of zo'
    'Als je denkt dat ik met een compleet vreemde, die me ook nog eens ontzettend irriteert, over mijn jeugd ga praten of wat er is dan ben je gestoorder in dat kopje van je dan ik al dacht'. Ik sla ook mijn armen over elkaar zodat ze mijn gebalde vuisten niet kan zien. Ze moet zich verdomme met haar eigen zaken bemoeien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eden
    'Ik denk het niet, maar als het droog is moet ik naar huis,' zegt Vincent. 'Ligt er hier anders een paraplu? Dan kunnen we die gebruiken.'
    Ik tik een beetje zenuwachtig met mijn hand op mijn been. 'Eh, vast wel maar ik eh, hou niet echt van regen,' mompel ik waarbij ik hem even aankijk maar dan snel wegkijk. Ik kan lastig zeggen waarom ik niet van regen houd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Eh, vast wel maar ik eh, hou niet echt van regen,' mompelde ze. Ik keek haar eventjes aan, maar zij keek al gauw weer weg. 'Maar door de paraplu komt het niet bij ons,' zei ik met een klein glimlachje. 'Maar kan je anders hier binnen een beetje rondleiden?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Butterfly

    Ik voel me opeens heel duizelig worden. Snel ga ik zitten en probeer het Cameron niet te laten merken. Ik weet niet wat het is maar toch, het is niet aanstellerij en dat merk ik zelf erg goed. Rustig haal ik adem. 'Cameron, hoelang heb ik nog voor dat ik op moet?' vraag ik zo nonchalant mogelijk. Volgens mij is het niet aan me te zien, maar ja, ik zie mijn eigen spiegelbeeld op het moment niet.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:57 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Dustin Jackson

    'Kwartiertje.' zeg ik en zie dat het niet goed gaat met haar. 'Hey, wat is er? Je hebt nu toch geen last van plankenkoorts eh?' vraag ik zo rustig mogelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly

    'Nee dat is het niet, ik werd op eens duizelig m ik weet niet waar het door kwam. Maar et gaat nu wel weer hoor.' Zuchtend bekeek ik mijn handen, aan de ene zat een polswarmer, zwart met een zilveren wolf er op. 'Ik denk dat het komt omdat ik gewoon bang ben voor..' mompelde ik maar schudde mijn hoofd. 'We praten te veel over mij. Gaat alles goed met jou?' ik keek hem glimlachend aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Dustin Jackson

    Ik keek haar aan en grinnikte. 'Maak je niet zo druk, het komt goed. Daar zullen we voor zorgen.' zeg ik dan met een lachje. 'Met mij gaat het wel.' zeg ik dan. Niet dat het goed ging maar ach, meer hoefde ze ook niet echt te weten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zal ik nog met Adam reageren of niet? $;]

    [ Ik weet het niet, ik vind het poep. ik kan niks met Amare XD Chaim reageert namelijk niet.. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Blanche schreef:
    [Zal ik nog met Adam reageren of niet? $;]

    (Ik zit nu op mijn zus haar profiel, maar als je dat wilt, dan ja, graag. ;$)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Prisoner schreef:
    [ Ik weet het niet, ik vind het poep. ik kan niks met Amare XD Chaim reageert namelijk niet.. ]

    (Ik had Chaim eerder ook al een berichtje gestuurd, ik zal het zo weer even voor je doen. Als ze niet reageert, schrap ik haar van de lijst en kun je mijn personage wel pesten of zo. Of ik maak nog een personage voor je aan.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    (Ik zit nu op mijn zus haar profiel, maar als je dat wilt, dan ja, graag. ;$)


    [Oké. Ik zal even kijk hoe ik het beste kan reageren.]

    Mordacious schreef:
    (...)
    (Ik had Chaim eerder ook al een berichtje gestuurd, ik zal het zo weer even voor je doen. Als ze niet reageert, schrap ik haar van de lijst en kun je mijn personage wel pesten of zo. Of ik maak nog een personage voor je aan.)


    Dankjewell ! Je bent een schat


    The duty of youth, is to challenge corruption.