• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik zal wel even samenvatting neerzetten (op verzoekje van Thosewords) van wat wij gedaan hebben, want ondanks dat het veel lijkt, valt het eigenlijk best wel mee. En het is makkelijker voor jullie om weer in te springen ;)

    We hebben alleen Marilyn en Leon gebruikt. We zijn samen naar een grote villa gereisd, waar binnenkort een feest voor de koning plaats vind. We hebben ons daar gevestigd en hebben samen een keer een gevecht gehad. Leon heeft zijn verhaal aan Marilyn vertelt en we hebben een paar kleine voorbereidingen al gedaan voor het feest, zoals muziek. Daarnaast heeft Marilyn een stalker, de zoon van de huisbaas. En dat is alles;) Peregrintook heeft ook een klein tijdje meegedaan en haar personage is nu gewond door een soldaat die in de buurt van het kamp was. Dat is alles]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Is er een manier waarop ik Maria en Bo weer in het verhaal kan voegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Zal ik dat voor iedereen maar even duidelijk maken? Want misschien is het nog een beetje verwarrend..

    Aangezien ik geen personages heb in het bos, is daar vrij weinig veranderd. Je kunt elk moment daar een personage invoegen, aangezien er daar niets veranderd is t.o.v de vorige keren. Alleen PeregrinTook is gewond, dat is alles wat er is gebeurd!

    In het dorp is op zich ook vrij weinig veranderd. xFreedom zou bijvoorbeeld met de prins om kunnen gaan of met een personage van PeregrinTook of Mylox. Wij hebben Leon en Marilyn een deel van het verhaal laten spelen in een grote villa aan de rand van het dorp. We zijn bezig geweest met het voorbereiden van het feest. Misschien kan je een uitnodiging krijgen en op zoek gaan naar een partner om samen mee te gaan naar het feest? Dat kan altijd een optie zijn;) Maar is niet perse nodig ofzo! Je kunt ook nog altijd gewoon random boodschapjes doe ofzoiets xD het is maar een idee!]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 12:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Ik zou wel willen invallen, maar deze week heb ik het écht druk met toetsen. Ik moet nog even blokken, maar daarna RPG ik weer volop :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lynnette Charlene Livingston
    'Ik weet het niet,' Antwoordde ze. Ik wist het zeker niet, want ik wist niet wat voor spullen de koning had van de koningin. Allebei onze monden stonden open. Ik had nog nooit zo'n koest gezien.'Waarom nemen we geen kijkje?' Stelde ik voor en pakte een kleine rookbom. Met een lucifer stak ik hem aan en gooide hem richting de koest. 4 soldaten inclusief de rijder keek verbaasd. De rookbom ontplofte en ze waren niet meer te zien. 'Ben zo klaar,'Zei ik en liep de rook in. De rook stonk, maar daar was ik langzamerhand gewent aan. Ik haalt eerst de rijder van de koest af en vervolgens even een par soldaten bewusteloos slaan. Na 15 minuten was de rook weg. 'Als je dan iets belangrijks vervoerd zorg dan voor goede bewakers,' zuurde ik. 'Wil jij kijken wat erin zit?' vroeg ik aan Maria.

    [Mijn laatste bericht^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    Even twijfelde ik toen Lynette me vroeg of ik binnen in de koets wou gaan kijken, maar toen knikte ik. Ik wou niet als een watje overkomen tegenover haar, iets wat eigenlijk de enige reden was dat ik naar binnen gingen. Maar ja, eigenlijk steelde ik toch niks, wat er binnen was, was waarschijnlijk toch gewoon mijn eigendom. 'Maar jij mag eerst' vervolgde ik.


    [wat ligt in die koets?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik slaakte lachend een gil wanneer hij me in mijn zij begon te porren en deed een poging om uit zijn greep te komen wat toch geen zin had aangezien ik geen kracht kon zetten als hij me kietelde.
    "Hou op," Kirde ik van het lachen. "Ik geef me gewonnen, je krijgt alles...behalve het bed."
    Omdat ik zo hard moest lachen, liep ik rood aan. "Stop, ik geef me gewonnen!"



    Xamen Kennedy Peyton

    Na een tijdje stond ik op van het kampvuur waar er altijd werd gekookt en ging door mijn blonde krullen.
    Misschien was het voor iedereen beter dat ik Maria op de hoogte bracht van de soldaat.
    Wie weet hoe lang zou het nog duren voordat ze ons kamp ontdekt hadden en wat zou er dan gebeuren.
    Ik wandelde door het kamp en keek op enkele mogelijke plaatsen waar ik Maria aan zou treffen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    Schreeuwend werd ik wakker. Ik keek om me heen en veegde het zweet van mijn voorhoofd. Ik was alleen. Ik zuchtte diep en ging rechtop zitten, op mijn slaapplek. Ik keek naar mijn arm. Hij brandde als de hel, maar dat ging ik niemand vertellen. Zo relaxed mogelijk keek ik om me heen. Toch vond ik het naar dat ik alleen was. Had Xamen me gewoon neer gegooid en was hij toen weggelopen? Vast wel, want wie wilde er met zo'n raar mens omgaan. Ik keek nog eens naar mijn arm. Ik wilde wel verband verwisselen maar kon dit niet alleen. Ook was ik misselijk, maar negeerde het gevoel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leon James Smith
    Ik hou op met kietelen en kijk Marilyn grijnzend aan. "Ik win!" zeg ik grijnzend. "Maar je hebt geluk dat ik zo gul ben. Je hoeft vanavond niet op de grond te slapen hoor." Ik ga langzaam rechtop zitten, waardoor ik Marilyn weer wat ruimte geef. Het duurt even, voordat ze rustig is en ik moet lachen om haar gezicht, die helemaal rood is aangelopen van de inspanning.

    Amelia Elizabeth Wright
    Ik ben druk in de weer in de winkel. Er staan zoveel mensen in de winkel, dat mijn moeder het niet meer alleen aan kan. Ik begroet vriendelijk een klant en vraag of ik haar kan helpen. "Heeft u ook een warme deken, die van mijn zoon is kapot." Ik begeleid haar naar het rek waar we een paar dekens hebben liggen. Ik raad haar er één aan en tevreden loopt de klant richting mijn moeder om te betalen. Zo gaat het een aantal klanten door, die allemaal wat verschillends willen. Als het zo druk bleef, had ik helemaal geen vrije tijd vandaag.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Je bent gek," Lachte ik buitenadem en legde mijn hand op mijn buik die pijn deed van het lachen. "Compleet gek."
    Ik volgde zijn voorbeeld en ging ook weer rechtop zitten waarna ik hem aankeek en mijn ogen op spleetjes zette.
    Net zoals de oude oma's, kneep ik met een klein lachje zacht in zijn wangen.
    "Maar het is aangenaam gek," Grijnsde ik zonder hem los te laten.



    Xamen Kennedy Peyton

    Wanneer ik gegil hoorde vanuit het kamp, rende ik als een bezetene weer terug.
    Het was Kayleigh die ik hoorde gillen, misschien was ze wel in gevaar.
    Toen ik eindelijk het kamp weer had bereikt, liep ik naar haar slaapplaats waar het gegil vandaan kwam.
    "Wat is er aan de hand?" Vroeg ik en knielde bij haar neer.
    Er was niemand te zien, waardoor ik automatisch wist dat ze waarschijnlijk gewoon een nachtmerrie had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Ik voel Marilyns hand nog steeds op mijn wang rusten. Ik staar in haar prachtige lichtgroene ogen, die me lijken te betoveren. Het lukt me niet om weg te kijken en schijn dat zelfs niet te willen. Pas als ik Marilyns hand naar mijn nek voel afzakken, schrik ik op uit mijn gedachtes. De onverwachte beweging die ik maak, zorgt ervoor dat ik opnieuw van het bed afval en ik kom met mijn schouders op de grond terecht. Mijn benen blijven achter op het bed en ik voel dat mijn voeten ergens achter blijven haken. Ik voel de pijn van mijn schouders doorschieten naar mijn rug, die toch al lichtjes pijn deed. Zachtjes kreun ik van de pijn en probeer ik uit deze ongemakkelijke positie te komen, maar het lukt me niet alleen. Sinds wanneer was ik zo'n enorme kluns?!

    [Oké, laatste stukje van vandaag;) Ik ga douchen en vroeg mijn bed in. Morgen moet ik her-examen doen en mijn slagen hangt er vanaf.. Dus moet goed slapen... Ik hoop zo dat het morgen goed gaat, dus ben wel een beetje zenuwachtig!]


    It's never gonna happen, Guys.

    Kayleigh

    'OH Xamen, waarom kom je nog terug? Je irriteert me toch alleen maar aan me. En het was een nachtmerrie , hoop ik.' ik voel dat ik nog misselijker ben. Ik was echt geschrokken van zijn voetstappen en was blij geweest toen ik zag dat het een goede was. Ik probeer zo onopvallend mogelijk te kokhalzen, wat misschien niet lukte maar het was een goede poging. Voor de rest probeer ik zo kalm en stil mogelijk te reageren, hoewel ik elk kraakje dat door een eek hoorn, muis, vos, uil of ander beest wordt veroorzaakt aanzie als een aanval van de soldaten van de konin

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:56 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Marilyn Avellana Pendragon

    Geschrokken keek ik over de bedrand naar Leon die in een redelijk ongemakkelijke positie lag.
    "Gaat het wel?" Ik duwde zijn benen voorzichtig af het bed zodat hij wat makkelijker zou liggen en liet mezelf af het bed glijden.
    Ik reikte mijn hand naar hem uit en fronste even toen hij die niet meteen aannam.
    Met een kleine zucht knielde ik naast hem neer en ging ik achter hem op mijn knieën zitten waarna ik zijn bovenlichaam wat optilde.
    "Hier, misschien dat dit helpt," Zei ik zacht terwijl ik zijn schouders masseerde. "Meestal stopt de pijn dan wel."


    [Succes (: Ik ben morgen pas wel rond 17u30 thuis.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ook succes btw ja :-) wil je niet net xamen reageren Leannan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    "Waarom ik terugkom?" Herhaalde ik ongelovig. "Omdat ik dacht dat je in gevaar was misschien?!"
    Ik sloeg mijn armen over mijn borstkas en keek op haar neer.
    "Gaat het wel?" Vroeg ik op een mildere toon. "Het is misschien grof dat ik het zeg, maar je ziet er niet uit."
    Bezorgd fronste ik even en zuchtte. "Kan ik je met iets helpen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.