• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik nog een jongen reserveren?


    Don't run away this time and die like a man.

    Kan ik een wezen reserveren?


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    @ Colt45 & Merlonie, ik vind het goed. Maar ik word nu wel wat strenger. Dit topic staat er al wel een tijdje, dus ik wil wel op tijd de rollen binnen krijgen & nu wel echtt de rpg beginnen. Aankomende maandag wil ik echt kunnen beginnen.
    Dit geldt trouwens voor iedereen die wat gereserveerd heeft. Ik wil de rollen binnen hebben vóór maandag.
    Als je niet meer mee wilt/kunt doen laat dit dan gewoon weten! Dan hoeven anderen niet te wachten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 23:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    • Rol : Jongere
    • Naam: Firlas Rheitel
    • Leeftijd (tussen de 15 en -): 20
    • Karakter: Firlas is vriendelijk, maar temperamentvol en heeft een kort lontje. Hij is empathisch naar vrienden, rebels naar vijanden en is mentaal sterk.
    Hij heeft de neiging anderen te willen beschermen en vraagt veel van zichzelf, daarbij geregeld zijn eigen kunnen overschattend. Hij is over het algemeen geen kip zonder kop maar kan in geval van veel druk zeer roekeloos handelen, omdat hij dan simpelweg niet echt helder meer na kan denken.
    Hij is doorgaans redelijk goed gehumeurd met een lichte flair voor sarcasme.
    • Uiterlijk:


    • Liefdesstatus: Hetero en single
    • Extra: Firlas' lichaam mag dan redelijk gespierd zijn, hij kan niet erg goed tegen alcohol en mijdt dit dan ook liever, om genante situaties te voorkomen.
    • Krachten: //
    • Overig: Hij is een redelijk bedreven vechter

    Niet erg uitgebreid, maar me; le me is tired


    Don't run away this time and die like a man.

    Ga haar nu meteen maken. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    Ga haar nu meteen opgraven uit een graf en met necromancie tot leven wekken. :3


    Fix'd.


    Don't run away this time and die like a man.

    • Rol :Jongere
    • Naam: Willow Nastya Reyes
    • Leeftijd :18
    • Karakter:Willow is een meisje waar tegen je maar beter geen grote bek kan trekken. Je kan een grote bek terug verwachten en als je echt te vergaat zelfs een klap. Het maakt haar niet uit of je een jongen of meisje bent. Je kan er overigens er maar beter voor zorgen dat ze geen klap aan je wil uitdelen. Ze zit namelijk al sinds haar 7e op kickboksen. Als er iemand is die brutaal is, dan is het Willow wel. Ze geeft altijd overal haar mening over en als ze het er niet mee eens is laat ze dat duidelijk merken. Ook kan ze absoluut niet tegen kritiek en wordt ze ontzettend chagrijnig als ze dat krijgt.
    Haar gezicht is een gesloten boek, er zijn maar een paar mensen die aan haar gezicht kunnen zien hoe ze zich voelt. Zelfs als ze op het punt staat om iemand te slaat van woede is haar gezicht een pokerface. De enige momenten waarop dat veranderd is als ze in haar eentje is, of echt op het punt van instorten staat. Hoewel je het aan haar gezicht niet kan zien heeft ze wel gevoelen. Ze is snel gekwetst, maar in plaats van dat te laten zien trekt ze nog meer een muur op en uit ze het in woede.
    Ze hecht niet veel waarde aan mensen en denkt in de eerste plaats dan ook aan zichzelf in plaats van aan anderen. Er zijn maar een paar mensen op de wereld waarvoor ze alles zou willen doen.
    Naast kritiek kan ze ook niet tegen mensen die zich aanstellen om het minste of geringste. Ze wordt dan zwaar geïrriteerd en smijt de desbetreffende persoon al snel een bijtende opmerking naar het hoofd.

    • Uiterlijk:


    • Liefdesstatus: Hetero&Single, ze heeft al meerdere relaties gehad maar geen enkele was echt serieus. Ze is maar één keer in haar leven echt verliefd geweest.
    • Extra: komt morgen
    • Overig: komt morgen

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 2:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc): Jongere.
    Naam: Jack Rush.
    Leeftijd (tussen de 15 en -): 19 jr, maar mensen schatten hem ouder dan dat hij is.
    Karakter: Jack is een onafhankelijk, introvert persoon. Hij ziet alles nogal negatief, maakt graag sarcastische opmerkingen en is voor zo goed als alles wat met autoriteit te maken heeft nogal ongeinteresseerd en onontvankelijk. Hij is niet vergevingsgezind, maar stelt wel duidelijke eisen aan mensen. Hij vergeet ook niets: niet waar hij zijn sleutels heeft laten slingeren, niet wie wie wat heeft aangedaan. Hij kan zichzelf erg goed in de hand houden, maar laat niet over zich heen lopen. Hij laat niemand dicht bij hem in de buurt komt, waarvan hij merkt dat diegeen wel eens dierbaar voor hem zou kunnen worden. Straks gebeurt er wat met hem/haar, en dan heeft hij diezelfde routine weer - met de ergste gevoelens/ emoties ooit, die hij heeft gevoeld. Dat gevoel wilt hij nooit meer tegenkomen, dat is hij ook niet van plan en gaat hij ook niet accepteren.
    Jack gelooft niet in een hemel, noch in een hel. 'Als je sterft, zie je je hele leven aan je voorbij gaan. Nu snap ik waarom mensen niet dood willen gaan', is zijn mening. Hij is gevoeliger dan je zou denken, hij heeft alleen de juiste persoon nog niet gevonden om dat aan te tonen. Al heeft Jack wel zo'n hard, wild karakter van zichzelf - hij kan goed naar mensen luisteren. Al laat hij niet zijn lieve, zorgzame kant zien. Hij is niet geinteresseerd in leiding geven, maar gooit af en toe wel eens een idee in de groep, als hij het echt goed vind. Verder is Jack een echte doorzetter, niemand zegt wat hij moet doen - hij heeft zijn eigen regels.
    Uiterlijk:



    Zijn donkerbruine, wat dicht bij de zwart ligt, halflange haren passen mooi bij zijn bijna-zwarte ogen. Zijn bijna-zwarte ogen, die eigenlijk erg donkerbruin zijn, hebben het gevoel je te hypnotiseren als je er te lang inkijkt. Hij kijkt recht door je ziel, en gedachten heen met zijn ogen. Dat maakt hem juist ook mysterieuzer dan ooit. Het lijkt net of hij rode ogen krijgt als hij boos wordt, wat eigenlijk helemaal niet zo is. Ook samen met zijn wat niet te bleke, maar ook niet te bruine huid ziet hij er erg aanlokkelijk uit.
    Hij ziet er misschien erg slap uit, maar als je eenmaal met hem een gevecht aangaat heb je er waarschijnlijk meteen spijt van. Je merkt meteen zijn sterkte op.
    Een mooie doodskop versiert met een roos is getatoeëerd op zijn borst. Een soort haaientand heeft hij als ketting om zijn nek, en hij heeft een grote ring om zijn linker middelvinger.
    Liefdesstatus: Op dit moment kan hem de liefde weinig schelen. Hij gelooft er niet in. Hij vind dat hij alleen zichzelf nodig heeft en verder niemand. Al is hij altijd wel in, in wat geflirt.
    Extra: Hij houdt hij ook erg van muziek. Hij kan goed tekenen, en traint meerdere dagen in de week. Hij moet zijn lichaam goed verzorgen vind hij. Hij haat alleen sport, en doet het fitness/workout dus tegen zijn zin.
    Krachten (Telt alleen voor wezens): -
    Overig: Hij rookt en heeft meerdere tattoeages. [Deze komen in de rpg terug.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankoe, Inge. x'D

    • Rol: Wezen
    • Naam: Elizabetha
    • Leeftijd: Onbekend, maar ze ziet eruit als een 6-jarig meisje
    • Karakter: Sadistisch. Zeer sadistisch. Zeer, zeer, zéér sadistisch. Ze geniet ervan anderen doodsangsten te bezorgen en ze pijn te laten lijden. Ze houdt ervan als men haar ego streelt, dus vaak dwingt ze haar slachtoffers om haar schattig te noemen en dat soort dingen.
    Ze is zelf behoorlijk verbitterd. Als klein meisje van 6 werd ze vermoord door haar vader, na jaren mishandeling. Dit trauma is met haar meegegaan op het moment dat ze dood ging en is de oorzaak van haar agressieprobleem. Ergens in dat hoofd van haar is een schroefje losgeraakt. Ze wilt wraak nemen op haar ouders, al kan dat niet eens meer na al die honderden jaren. Een geweten heeft ze niet meer of dat moet wel heel diep verstopt zijn.
    • Uiterlijk: Coming soon (voor maandag iig.)
    • Liefdesstatus: Hmmm... voor zover ik weet zijn er geen mensen die vermoord willen worden in de buurt?
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens): Ze is op het eerste gezicht onschuldig en weet de meeste mensen met gemak om haar vinger te wikkelen. Haar echte uiterlijk -verminkt en vol bloed- verbergt ze door middel van haar kracht. Dit houdt ze echter niet heel lang vol, het maximum is 5 minuten maar dan is ze ook op, en kun je haar makkelijk weer weggooien, om het zo maar even te zeggen. Ook kan je haar ontlopen door gewoon weg te rennen, want ze heeft geen superspeed. Zolang je maar niet te dicht in haar buurt komt. Krachtig is ze ook niet bepaald zonder haar wapens. Maar zodra ze zich in haar ware gedaante aan je toont en je hebt haar opgetild of zo, zeg dan maar vast dag dag met je handje, als er geen hulptroepen in de beurt zijn.
    • Overig: Al vanuit de verte kun je haar horen aankomen door een typisch kinderlachje, te onschuldig haast in zo'n horrorwereld als deze.

    - Bam. :3 Uiterlijk ga ik morgen maken.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:14 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Graag gedaan Merle, ik verneuk graag posts ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Oh, en nu niet iedereen wegrennen voor Elizabetha. Ik wil wel wat lol. x'd


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    Oh, en nu niet iedereen wegrennen voor Elizabetha. Ik wil wel wat surprise buttsecks doen. x'd


    Fix'd

    En geen zorgen, we zijn er voor al haar behoeften


    Don't run away this time and die like a man.

    Merlonie schreef:
    Oh, en nu niet iedereen wegrennen voor Elizabetha. Ik wil wel wat lol. x'd

    Haha, ik denk ook niet dat Jack zo snel is om bang te krijgen. (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    :') Ik haat jou.

    @ Ander mens; we zullen zien. >8D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:16 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    :') Ik hou van jou.

    @ Ander mens; we zullen zien. >8D


    Fix'd
    Ik ook van jou Merle


    Don't run away this time and die like a man.