• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik neem de eerste bus die ik kan vinden. Ik was eerst thuis langs geweest om wat dingen te gaan halen en stapte nu met een enorme doos in mijn handen op.
    Toen ik zat, nam ik mijn gsm uit mijn broekzak een stuurde een berichtje naar Zero.
    Ik regel het feestje. Zorg jij dat er niemand te vroeg weg gaat en verklap het niet!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even 'Soms is fun maken beter dan je zorgen te maken over iets, zo komt je gedachte vrij en kunnen er nieuwe ideeën naar binnen stromen' zeg ik met een lach waarna ik mijn mobiel voel trillen, ik lach even
    Hahaha is goed, ik zorg dat iedereen hier blijft. Waar ga je het feest regelen? Heb je wel een onderpand? Anders gebruik je mijn huis toch? Genoeg ruimte daar
    stuur ik terug waarna ik weer op Aedan zijn schouders leun en meekijk naar wat die tekent.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 14:16 ]

    Aedan Price
    Ik tekende net een coole lift uit, wanneer iemand door zich af te duwen op iemand anders zijn rug over iemand anders zou springen en op de grond zou eindigen met een salto.
    Het zag er makkelijk uit, maar dat was het alles behalve. De voorste persoon moest daar staan dansen en maar vertrouwen dat die achter zich niet in zijn nek zouden springen. Dan moest er iemand zich wat bukken, zodat een derde persoon door zich af te zette op zijn rug, over de eerste dansende persoon en met een salto op de grond zou komen. Het was verschrikkelijk moeilijk, maar zou indruk maken. Als het lukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik keek naar Zero's bericht. Oh hij moest eens weten.
    Wees gerust. Ik heb een heeeeeeeel goede plek. Maar dat is mijn zaak, regel jij daar alles (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk met verbazing wat Aedan tekent maar lach dan 'Je weet dat er veel schramen bij komen he? Amper iemand hier weet precies hoe die zoiets moet doen. En voor de voorrondes is dit misschien net iets te of vind jij van niet? Ik vind het meer iets voor in de finale' zeg ik met een glimlach 'Misschien moet je voor de voorrondes iets makkelijker denken' en ik gris het kladblok en potlood uit zijn handen waarna ik wat makkelijke trics op papier zet 'Zoals hier kunnen we er drie laten breackdance waarna er twee tussen door glijden en hun trics doen. Daarnaast kunnen we dan wat trics met de hele groep doen, naja kan de groep wat trics doen. Zo heb je wat makkelijks en iets wat misschien zelfs geliked word door de menigte' zeg ik met een lach waarna ik het kladblok aan Aedan laat zien met de schetsen.
    Ik kijk daarna even snel op mijn mobiel waarna ik hem weer dichtklap en begin te lachen.

    Aedan Price
    "Hei, ja. Thanx. Het is mijn eerste echte choreo voor groot publiek dus... ik kan wel wat hulp gebruiken." ik kijk grijnzend naar het kladblok dat ik weer aan had gepakt.
    "Ja, kan wel werken. Waar lach je mee?" vraag ik dan nieuwsgierig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk hem even aan 'Uhhh, gewoon, ik heb dit vroeger al is gedaan en vind het wel leuk om je te helpen ermee' zeg ik met een lach. Kan hem moeilijk vertellen wat Amy en ik aan het doen zijn voor de crew.
    'Maar kijk de trics even door, misschien kunnen er wat dingen aangepast worden. Niet iedereen kan hier wat de ander weer kan dus daar moet dan ook op geoefend worden en we kunnen hier niet blijven, als de politie ons ziet worden we eraf gegooid dus we moeten een oefen terein hebben' zeg ik dan snel om hem weer op de wedstrijd te gooien met zijn gedachtes.

    Aedan Price
    "Nou, eigenlijk kunnen ze ons er niet af gooien. Zelfs als de poort gesloten is, is dit park een openbaar terrein en mag iedereen er komen. Ze proberen op bepaalde momenten de mensen weg te houden, door de poort toe te doen, maar er staat nergens hier dat je er niet mag op komen." ik grijns naar hem.
    "Als ze ons hier weg willen, moeten ze het maar letterlijk ergens op zetten."
    Ik kijk naar de tricks en begin na te denken. Ik weet best goed wat iedereen hier aan kan.
    "Hmm, dit kan Don wel." ik schrijf zijn naam onder een kruisje en uitgetekende trick. "En hier. Perfect voor Pace."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even, het was mij gelukt om Aedan zijn gedachte weg te krijgen van wat Amy en ik van plan zijn. Ik pak mijn mobiel en sms Amy snel.
    Phoe... Aedan had het bijna door, gelukkig is hij te druk met de choreo van de wedstrijden dus heb hem weer afgeleid. Hoever ben je al?
    stuur ik en klik mijn mobiel dicht waarna ik weer naar Aedan kijk hoe die alles op zijn plek zet. Ik lach even, gelukkig hoef ik zelf niks te doen en als die mij ergens neer zet zeg ik gewoon nee. Ik dans niet, alleen als ik iemand echt moet opvrolijken maar voorderest... Nee... Dansen is verleden tijd voor mij.

    Amy Price
    Net wanneer ik afstap, gaat het geluidje van mijn gsm weer af. Ik kijk naar het bericht van Zero, maar besluit nog even te wachten. Eerst zou ik alles in orde brengen. Uiteindelijk duurde het langer dan verwacht. Een uur later was ik pas klaar. Ik slaakte een zucht en liet me achterover in het zand vallen. Ik keek trots om me heen.
    Ik was in een kleine baai. Niemand kende hem echt, maar mama had mij en Aedan hier eens naartoe genomen en het werd tijd dat meer mensen deze prachtige plek zagen. Ik had lampjes in alle kleuren in de bomen achter me gehangen. Zodat er een soort van verlichte plek was, vlakbij de bomenrij, daar zouden ze kunnen dansen. Bij het zeewater was het wat donkerder. Daar kon je je dan afzonderen moest je het willen. Ik was ondertussen drinken gaan kopen. Ik had 3 bakken bier, 1 bak cola en 1 bak fanta gekocht. Het lag in de zee, met een touw aan dat op het strand vast lag. Zo bleef het lekker fris en kon het niet wegdrijven. Voor de rest stond er een radio vlak bij de bomenrij. De lichtjes in de bomen verlichtten 3 zijden van de 'dansvloer'. De andere zijde zou straks verlicht worden door een groot kampvuur. Ik had er eeuwen over gedaan om al het hout bij elkaar te rapen. Het was hier op het strand gesprokkeld en was dus aangespoeld. Dit hout had iets speciaals. Door het zout van het zeewater zouden de vlammen blauw zijn. Het zou echt prachtig zijn. De lichtjes waren nu nog uit en het vuur brandde nog niet, maar alles kwam wel in orde. En als de zon dan zijn baan naar beneden zou beschrijven.... Het zou prachtig worden.
    Uiteindelijk stuurde ik een berichtje naar Zero:
    Hier staat alles klaar. Neem de bus richting Bad Beach. Kijk gewoon uit het raam, ik sta aan de bushalte te wachten. Stuur nog even als jullie vertrekken, dan zet ik hier alles klaar. ;)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 15:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Heb ondertussen alles klaargemaakt om morgen naar bij SupahBaby te blijven slapen. Ik blijf daar tot donderdag, maar we posten wel nog hoor. Maar dan met haar profiel ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {We are going to party! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hoeveel mensen zijn er nu online die kunnen reageren?
    Want I want to partyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik moet gewoon even zien wie er allemaal nog mee doet. Zo kunnen we verdergaan met het feest op een moment dat er veel mensen online zijn.
    Maar omdat ik dus niet weet, wie wel of niet, wil verder doen met deze rpg wil ik dus vragen om gewoon even een reactie achter te laten. Zeg dat je gaan dansen bent of zo...
    Gewoon iets zodat ik daar rekening mee kan houden ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik kijk even rond en plug dan mijn oortjes maar weer in, op mijn eigen muziek dansen is veel leuker. Ik ga los op met de hoge hakken die ik aan heb en kom al snel in de beat van de muziek.