• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik merk hoe de crew steeds meer opvult en glimlach, als het zo door gaat kunnen ze best winnen. Ik doe mijn oortjes in, de muziek die hier speelde was niet echt mijn style, ik zet een nummer op en begin erop te dansen ook al heb ik mijn hoge hakken aan. Ik doe de meeste moves die er zijn, zelfs breakdance moves.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik rek mijzelf even uit en kijk dan in het gezicht van Aedan 'Goeie morgen' zeg ik met een slaperige stem om te laten lijken alsof ik de laatste minuten ook nog sliep en kijk dan de groep rond. Ik laat mijn hoofd nog steeds op zijn schoot liggen.

    Aedan Price
    "Hai." grijns ik.
    "Oe, sexy morgenstem." ik druk een kus op zijn lippen en trek me speels meteen terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    "Nala, mooie naam" zei ik glimlachend. "Je hebt talent hoor! Dat meen ik!" Ik beweeg een beetje om haar aandacht terug van de grond naar mij te krijgen. Zonder dat ik het door heb houd ik nog steeds haar hand vast. "Gaat het wel? Sorry als ik het vraag, maar mijn gevoel zegt dat je met iets zit." Ik probeer haar recht in haar ogen aan te kijken en probeer m'n glimlach aan te houden.


    It's high noon.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even als Aedan dat zegt, wacht maar tot je mij te grazen wilt nemen als ik slaap denk ik bij mezelf. Een lachje komt op mijn gezicht bij de gedachten hoe Aedan dan zou reageren, ik leg mijn hoofd op zijn borst zodat ik de crew wat beter kan zien, ik merk dat veel mensen die even weg waren er nu ook weer zijn.

    Nala Garcia
    Ik kijk naar hem op en probeer het rood van mijn wangen weg te krijgen. Wat natuurlijk niet werkt. Ah, dan maar met de blos. Ik was me hyper bewust van mijn hand, die hij nog steeds vast had.
    "Je was weg zeker de laatste dagen?" ik glimlach naar hem en vervloek mezelf voor die bleke huid. "Ik was in Oostenrijk... mijn moeder is onlangs gestorven en ze wou in Oostenrijk uitgestrooid worden."
    Ik kijk hem nog steeds met een glimlach aan. Ik liet mensen nooit zien hoe erg sommige dingen me verdriet deden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik sla mijn armen om hem heen en druk een zachte kus op zijn slaap.
    "Nala is terug." fluisterde ik in zijn oor. "Je weet wel, ze was haar moeder gaan uistrooien in Oostenrijk."
    Ik trek hem onbewust wat dichterbij.
    "En Marty is ook terug. Das goed. Ze kunnen ons helpen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zie haar blozen en begin nog iets meer te lachen, het zag er echt heel schattig uit. "Dat klopt, m'n vader had een uitje voor hij, m'n zusje en ik in petto, zomaar.." Ik hoor wat ze zegt over haar moeder.. "Och.. jeetje.." Ik val een klein beetje stil, ik weet wat ze meemaakt.. "Hé.. Ik weet hoe dat voelt.. Ik heb ook geen moeder meer, alleen is dat 8 jaar geleden al gebeurd..
    Als je met iemand er over wilt praten, mag dat bij mij, Nala, als je wilt natuurlijk." Ik knipoog naar haar en val nog even stil.. "Wat voor stijl aan dansen doe jij? Anders kunnen we even samen dansen als je zin hebt? Even lekker los gaan!"


    It's high noon.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk Aedan even aan 'Ja, maar het is nog niet de hele crew... Als we dit willen winnen Aedan hebben we de hele crew nodig lijkt mij, anders word het alleen maar moeilijker voor ons' zeg ik dan 'Ieder heeft zo zijn specialiteit Aedan, daardoor kunnen we makkelijker winnen, ieder kan de ander leren wat hij of zij weet waardoor we een perfecte show kunnen neer zetten, elke keer weer' en leg mijn hoofd dan weer neer 'Het is niet zoals hier...' terwijl ik het zeg valt mijn stem deels weg.

    Aedan Price
    "Weet ik." stel ik hem gerust. "Misschien wel meer dan je denkt. Ik was echt onder de indruk daarstraks.... Wat is BFAB eigenlijk?"
    Ik leg mijn kin op zijn hoofd, terwijl ik op zijn antwoord wacht.

    Nala Garcia
    "Ik doe alles een beetje. Ben nergens uitzonderlijk goed in, maar pik het wel snel op. En ja... ik wil wel even los gaan."
    Zo moest ik hier tenminste niet meer staan blozen. Ik kijk hem uitdagend aan en haal mijn wenkbrauwen speels op.
    "Ik daag je uit, Marty!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wayne /AKA/ Zero/b]

    Ik lach even als Aedan vraagt wat een BFAB is 'BFAB betekent: Born From A BoomBox' zeg ik lachend 'Kyra die weet waar ze het over heeft als ze dat zegt. Je hebt dansers en je hebt BFAB dansers, dansers die leren van een school hoe ze moeten dansen, terwijl BFAB dansers het altijd al hebben gekund zonder het te leren, die doen gewoon wat ze voelen en gaan daar op in' zeg ik lachend.

    Aedan Price
    Ik dacht terug aan die dans toen.
    "Ja, ik ging er wel erg op in... Dat ik me zelfs heb uitgekleed. Niet echt iets voor mijn, normaal. Ben al blij dat ze het hier niet weten."
    Stel je voor. Pace zou me nog eeuwen pesten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even 'Ik vond het wel sexy hoor dat je jezelf aan het uitkleden was' zeg ik met een blozend gezicht waarna ik hem een zoen geef op zijn lippen, ik lach ook even bij de gedachten 'Kyra had je wel mooi te pakken, je stond er in je onderbroek' zeg ik nog met een lach waarna ik mijn hoofd weer op zijn borst leg.

    Aedan Price
    "Ben je aan het blozen?" ik neem zachtjes zijn kin vast en draai zijn gezicht naar mij.
    "Oh, hoe schattig!" ik drukte mijn lippen op de zijne en kon een grijns niet tegenhouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ Oh, man... sorry! Heb té lang niet gepost. Had het ongelofelijk druk (dankje school)]

    [Hoe kan ik met Don inspringen? :'), ben te lui om het helemaal terug te gaan lezen.]