• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik kijk hem grijnzend aan en doe zijn bewegingen na. Na een tijdje wordt het moeilijk, maar het lukt nog net. 1 move lijkt me heel moeilijk.
    "Wacht eens even. Doe die nog eens."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik ga rechtop zitten als Aedan het voor de zoveelste keer moet vertellen, ik kijk hem lachend aan en ga dan even staan om mijzelf uit te rekken.
    Ik merk dat Kyra een beetje afgezonderd sta en loop naar dr toe om te kijken hoe ze danst.

    Kyra

    Ik merk dat Wayne mijn kant op kom en lach even, ik blijf lekker door dansen met de oortjes van mijn ipod in mijn oren, de hoge hakken die ik aan heb houden het aardig goed vol ook al heb ik er al een stuk of 10 gebroken.
    Ik blijf rustig mijn moves doen terwijl Wayne toekijkt.

    {Straks (nog niet meteen) moet ik weg. Om 19u kom ik terug online, misschien kunnen we dan met de choreografie beginnen.
    Misschien zijn er ondertussen wel nog meer mensjes aangekomen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    Pace Saade
    "Mmmh, Parijs zeg je, wanneer vertrekken we?" zei ik grinnikend. Het leek me best gezellig om een weekendje of een weekje naar Parijs te gaan met Hannah.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Ik nam mijn mp3, stak de oortjes in mijn oren en sloot mijn ogen. Ok, straks moest ik met een choreo komen. En ik had nog niet eens muziek. Kalm, Aedan, het komt wel goed.
    De hele groep steunt nu op jou en alles hangt van je af, maar het komt goed!
    Mijn ademhaling versnelde een beetje en ik balde mijn vuisten, proberend een beetje te kalmeren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    "Hmm, Parijs zeg je? Wanneer vertrekken we?" Zegt hij grinnikend. "Als jij volwassen bent. Ik heb zo'n vermoede dat we dan pas over twintig jaar vertrekken" Grinnik ik, met een lichte grijns op mijn gezicht en haal even zijn haar dor de war.
    "Wow, ik heb wat gemist denk ik" Zeg ik en kijk even naar Pace. "Gaat het park sluiten?" Vraag ik dan ongelovig. Het zal vast wel weer een grap zijn. Ze willen me vast weer eens in de maling nemen, aangezien ik nogal goedgelovig ben. Maar dit? Dit is gewoon geen goede grap.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pace Saade
    "Ik ben volwassener dan je denk", zei ik met een glimlachje en liet mijn haar liggen hoe Hannah het had gelegd, het kon er niet verkeerd uitzien. "Wow, ik heb wat gemist denk ik, gaat het park sluiten?" vroeg ze ongelovig. "Ik vrees van wel," zei ik bloedserieus, "tenzij we die wedstrijd winnen, dat is de enige manier om het park en de crew te redden."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hannah Victoria Emberson.

    "Ik ben volwassener dan je denkt" Zegt hij met een glimlachje. "Pff, en dat moet ík geloven?" Zeg ik en lach even.
    "Ik vrees van wel" Zegt hij bloedserieus, en als Pace serieus is, dan zal het wel zeker géén grap zijn. "Tenzij we die wedstrijd winnen, dat is de enige manier om het park en de crew te redden" Vervolgt hij. "Nou, dan gaan we die toch winnen?" Zeg ik met een glimlach, ook al weet ik dat het niet makkelijk gaat worden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pace Saade
    "We zullen ook winnen", zei ik zelfverzekerd. "En daarna gaan wij tweetjes een week naar Parijs, zodat je je beloning krijgt", zei ik glimlachend. "Ohja, ik moet ook nog trakteren op Starbucks", herinnerde ik me opeens.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Ineens schalt er een perfect liedje door mijn oortjes. Ik zie meteen enkele mogelijkheden.
    Misschien kon ik dit nog echt wel. Ik spring overeind en ga op het bankje, waar ik net nog op zat, staan.
    "JONGENS!" brul ik naar iedereen. "Het lijkt me een goed idee om al te beginnen. Ik moet toegeven: ik heb nog geen choreo in mijn hoofd, maar ik voel dat het komt. Ik heb al een liedje."
    Ik vang Zero's blik en gooi mijn mp3 naar hem. Ik doe glimlachend teken dat hij hem moet inpluggen.
    "Ik zou graag hebben dat jullie hier nu gewoon op los gaan. Ik kijk, onthoud bewegingen, zal aan sommigen vragen om iets te doen en wanneer ik dan alleen ben, kan ik even nadenken en alles op een rijtje zetten. Geloof me: dan duurt het niet lang meer voor we een choreo hebben."
    Ik grijns naar hen en doe teken.
    "Komaan, dans!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin
    Aedam begint uit te leggen en ik knik. Vlak daarna hoor ik de muziek door het park en ik begin te dansen. Ik doe wat moves en kijk even om heen naar de andere.

    Pace Saade
    Ik liep naar onze geïmproviseerde dabsvloer en liet me gaan op de muziek. Ik begon te poppen en te breaken. Ik kon van alles wel iets, maar het best was ik toch ik showers.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Ik knikte toen iedereen begon te dansen.
    "He, Austin. Kan jij even iets tonen. Ik heb iets speciaals nodig."
    Ik liep op hem af en keek hem peinzend aan.
    "Weet jij iets? Iets wat echt de aandacht trekt?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin
    Ik dacht even diep na en bedenk me dan wat. 'Ik kan het alleen niet alleen voordoen'zeg ik dus vertel ik hem de moves. 'Maar dat is niet iets om met ze alle te doen,maar stukjes apart moeten ook toch?'

    Aedan Price
    Ik kijk hem bedenkelijk aan.
    "Ja, dit is eerder voor apart, maar misschien kan ik er toch iets uithalen. Bedankt."
    Ik glimlach nog naar hem en loop dan verder.
    "Ah, Pace. Jij nog enkele ideetjes?"


    “To live will be an awfully big adventure.”