• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Kom maar gewoon aan. De poort is gesloten -maar daar klim je over- en er hangt een papier op waarop staat dat het park gaat sluiten. Dus Don kan dat zien en om uitleg gaan vragen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Don! Wil je alsjeblieft even wat brood kopen bij de supermarkt als je strakt weer terug komt?' Roept mijn moeder vanaf boven.
    'Jaja, is goed mam, tot straks!' Roep ik terwijl ik de deur met een ruk open trek. Met een klap valt hij dicht, en ik ren de straat door.
    Ik ren de hoek om, en dan zie ik dat het hek dicht zit. Onwillekeurig ren ik wat harder, en aangekomen bij het hek zie ik een briefje. Snel lees ik het door, en klim over het hek heen.
    'Jongens, wat is dat nou weer voor papiertje?' Zeg ik verbaasd.

    Aedan Price
    Ik maak mijn lippen van die van Zero los en kijk naar Don.
    "Ze zijn van plan het park te sluiten voor appartementen en een winkelcentrum te bouwen. Wij laten dat niet toe. Om dat tegen te gaan, gaan we geld verdienen. Hoe? We doen mee aan een danswedstrijd. Prijzengeld 1 miljoen euro. Als we samenwerken moet het ons lukken!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Maar, hoe durven ze ons dat te flikken?' Zeg ik woedend. Ik wil niet dat er nog meer van me afgepakt word.
    'Wat voor wedstrijd?' Zeg ik terwijl ik probeer kalm te blijven.

    Aedan Price
    "Een soort grote dance battle. Maar dan veel meer dan wat wij gewend zijn. Herinner je je die choreografie nog, van.... 2 dagen geleden, toch?
    Nou, die is niets in vergelijking met wat ze daar doen. We gaan moeten werken, hard. Iedere dag trainen tot we dood vallen, maar samen kunnen we het. Dat weet ik."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waar kan ik inspringen?]

    {Mijn topics.. (Echt sorry voor het laten zitten van deze rpg de laatste tijd..) Waar kan ik heen met Alexandra (Alex) Of James?}


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    {Kom maar gewoon aan. De poort is gesloten -maar daar klim je over- en er hangt een papier op waarop staat dat het park gaat sluiten. Dus Don kan dat zien en om uitleg gaan vragen.}

    {Hetzelfde voor jullie ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin
    'Mam!'riep ik vanaf de trap en sprong bij de laatste tree. 'Ik ga naar het park'zei ik terwijl ik mijn hoofd even om de deur stak en haar aankeek. Ze knikte en zwaaide even. Ik liep gauw naar de voordeur en gooide die achter me dicht.Ik kwam bij het park aanrennen en er hing ineens een brief dat het park ging sluiten. Ik keek er verward naar en klom over het hek heen. 'Waarom gaat het park sluiten?'vroeg ik verward. Ik was een lange tijd niet meer geweest doordat mijn vader in het ziekenhuis had gelegen maar gelukkig was dat weer goed gekomen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:39 ]

    Aedan Price
    Ik zuchtte zachtjes. En hier kwam de uitleg nog eens.
    "Leuk om je te zien Austin. Ze willen hier appartementen en een winkelcentrum zetten. Om dat tegen te houden hebben we geld nodig. Daarvoor gaan we meedoen aan een danswedstrijd. Met als prijs 1 miljoen euro. Het is zoals een grote dacebatlle, maar op een veel hoger niveau dan wat wij nu doen. We gaan hard moeten werken. Heel hard, maar als we ons best doen komen we er."
    Ik slaagde erin om nog steeds enthousiast over te komen, al was het de 5e keer dat ik hetzelfde zei.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin
    Ik knikte even,dit ging moeilijk worden. Gelukkig had ik af en toe mijn dansen bijgehouden als ik even thuis was. 'Oke,heb je al een choreografie?'vraag ik aan hem. Ik had gelijk zin om te beginnen met dansen.

    Aedan Price
    "Ik heb al enkele ideetjes. Maar ga ondertussen even opwarmen. Ik wacht om te zien of er nog iemand komt. Als het te lang duurt, beginnen we al met de basis zonder hen."
    Ik glimlachte naar hem en probeerde bemoedigend over te komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexandra || Alex

    'Ja mam' Andwoorde ik voor de 3de keer zuchtend, 'Nee mam, ik weet niet hoelaat ik terug ben' Andwoorde ik waarna ik de deur dichtdeed en op de straat stond. Met mijn handen in de zakken van mijn broek gestoken liep ik richting het park, daar aangekomen zie ik een bord met de mededeling dat het park gaat sluiten en zie ook Austin net over het het klimmen, ik klim achter hem aan en luister dan ook naar de uitleg die Aedan geeft. Ze mochten het park niet sluiten, het was de enige plek waar ik me thuis voelde.. Samen met de rest van de crew.


    Don't be like the rest of them, darling

    Austin
    ik knikte even en pakte mijn oortjes en stop ze in mijn oor. De afgelopen tij had ik veel muziek gedownload en had ik er wat moves bij verzonnen. Ik begon met wat moves en voelde me gelijk weer een stuk blijer. Als ik danste dacht ik even nergens anders aan.

    Marty Klein
    "Ach zo, oké dan! Ik doe alleen aan breakdance, dus hoop voor je dat dat ook onder je 'alles een beetje' valt!" zeg ik lachend, geef haar een knipoog en laat langzaam haar hand los die ik nog vast had. Ik haal een cd'tje uit m'n kontzak, kijk haar nog eens aan, lach nog even vriendelijk en stop de cd in de cd-speler die er staat. "Even een lekker nummertje zoeken.." mompel ik er achteraan.
    Bij nummer 14 stop ik. "Perfect" Ik knak al m'n vingers om de beurt, ga op een ruim plekkie staan en begin wat moves te maken. "Zo, doe dit maar is.. na!" zeg ik al breakdancend


    It's high noon.