• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Alles wat ik nodig heb is hier al' zei Kurt zachtjes en kijkt naar mijn handen. Hij laat heel zachtjes en voorzichtig zijn vingers over mijn knokkels glijden en keek me vervolgens aan. 'Heb je nog pijn?' vroeg Kurt aan me. 'Een beetje, ze zijn nog blauw' zeg ik en bekijk mijn handen. 'Maar binnen in voelt het goed. Ik kan ze wel bewegen, maar af en toe lukt het niet zo' glimlach ik zwakjes naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Wel goed,' zei ik. 'Ik wacht alleen tot Sebastian een keer wakker wordt.' zei ik waarna ik even naar Sebastian keek en daarna weer naar Rachel. 'En ja, ik vind het klote voor Kurt, natuurlijk.' gaf ik toe.

    Kurt

    Ik keek opgelucht, tenminste was dat goed nieuws. Ik bleef vervolgens even naar Blaine kijken, hij glimlachte zwakjes en hij was heel anders. In de Starbucks deed hij ook al zo vreemd. Ik probeerde iets rechter te zitten. Het deed vreselijk veel pijn, maar dat probeerde ik niet te laten merken aan Blaine. 'Oké, wat is er?' vroeg ik terwijl ik hem doordringend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik " ik vind het voor ze alledrie rot" ik wist zeker dat Sebas dat niet zouvverwachten na wat hij mij hd aangedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Moet even de hond weer uitlaten en ga meteen daarna eten. Tot zo!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( oke miss" kan sebs ff wakker worden()


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik beantwoord dalijk alles, omdat ik nu even bezig ben met een project af te krijgen. XD Ik ben gewoon online, maar ik reageer even niet. Kom strakjes weer RPGen! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik reageer straks even niet, want dan maak ik mijn rol verder af voor een story ^^ ]


    El Diablo.

    ( ik ga zo eten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Tuurlijk, ik ook.' zei ik instemmend met Rachel.
    'Ben nog wel benieuwd hoe het had kunnen gebeuren.'

    [Okay, succes en eet smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Heb ik iets gemist? Moest gaan Picknicken bij een leerkracht dus heb snel even het nieuwe topic opgezocht. Mercedes staat bij Kurt in de kamer, als hij daar nog is tenminste en Quinn zit op een bankje bij Amen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oh leuk! Nou, Kurt is bijgekomen en daarna werd iedereen weggestuurd uit de kamer door een dokter. Blaine ligt nu nog bij hem. Sebastian en Damon liggen nog steeds in coma. Finn en Rachel zijn nu samen bij Sebastian. That's it :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "tsja dat vraag ik me ook af. Dus meneertje kan ons horen" grijns ik naar Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Tsja, het is Sebastian,' verklaarde ik waarnaar ik naar hem keek en het laatste iets harder zei zodat ik zeker wist dat hij het hoorde. 'Sluw zoals altijd.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "zo meneertje word een wakker slaapkop" grinnik ik.
    Lachend kijk ik de kamer ronx.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik lachte om Rachel en nam uiteindelijk ook plaats. De hele tijd op mijn knieën blijven zitten voor Rachel begon op gegeven moment ook pijn te doen. 'Nu hoop ik écht dat we onze portie drama wel gehad hebben.' zei ik alweer iets serieuzer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.