• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zit op zijn schoot en ik laat mijn hoofd tegen zijn lichaam aanrusten. Met betraande ogen kijk ik voor me uit. Het snikken is inmiddels alweer gestopt. 'Ik wil niet dat je weggaat, ik wil niet dat het uit is. Maar ik weet gewoon niet meer hoe ik je moet vertrouwen.' zei ik met een trillende stem. 'Ik loog in het ziekenhuis, ik hou zielsveel van je.' zei ik waarna ik mijn ogen neersloeg.

    Finn

    Ik leg mijn hand op haar buik om het te voelen. Het is gewoon zo bijzonder, om ons kindje daar te voelen. Dat het gewoon al schopt en leeft.. 'Ik kan niet wachten tot morgen, ik wil nu die echo.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik glimlach " we kunnen bellen om te kijken of we kunnen komen" stel ik voor.
    Eigenlijk kon ik ook niet wachten om ons kindje e zien op het scherm. Ik zou voor onze ouders de plaatjes laten uitprinten en geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Mijn ogen lichtten meteen op toen ze dat zei, en ik sloeg mijn slushee omver waardoor alles over de tafel heen viel. 'Godver,' mompelde ik zacht, maar ik was het al snel vergeten. 'Ja, doe dat!' zei ik terwijl ik haar afwachtend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik wil niet dat je weggaat, ik wil niet dat het uit is. Maar ik weet gewoon niet meer hoe ik je moet vertrouwen.' zei hij met een trillende stem. 'Ik loog in het ziekenhuis, ik hou zielsveel van je.' zei hij waarna hij zijn ogen neersloeg. Ik pak zijn gezicht teder vast, waardoor hij me moet aankijken. 'En ik hou zielsveel van jou, Kurt' zeg ik menend en voel weer tranen rollen over mijn wangen. 'Ik weet niet of je me geloofd, maar ik hou echt van je en het betekende niets met die jongen' zeg ik snikkend. 'Het spijt me verschrikkelijk, Kurt. Als ik het kon veranderen had ik dat zo gedaan' zei ik nog steeds snikkend en sloeg mijn ogen neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnik door finn " is goed". Ik bel naar het ziekenhuis. " we moeten wel nu gelijk vertrekken.". Zeg ik zacht tegen Finn.
    Ik was wel een beetje zenuwachtig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Blaine leek zo oprecht, hij had er echt spijt van. Dat kon ik zelf nog wel zeggen, hij voelde zich vreselijk, net zoals ik. Maar wie zegt dat als we ooit een keer ruzie krijgen, of als hij misschien weer jaloers wordt dat het niet nogmaals gebeurt. Wat als hij die jongen weer tegen komt? 'Ik wil heel graag dat het weer goed komt, maar ik weet niet hoe..-' ik kreeg de laatste woorden maar moeilijk uit mijn keel. 'Ik zou altijd bang blijven zijn dat het nogmaals gebeurt..' zei ik. Mijn tranen rolden weer over mijn wangen.

    Finn

    'Kom mee, dan.' zei ik terwijl ik haar mee trok naar mijn auto toe en haar liet in stappen. Met een rotvaart vertrok ik naar het ziekenhuis, maar ik hield me wel aan de snelheid limiet en aan de verkeersregels natuurlijk. Ik wou niks riskeren met Rachel in de auto.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    I glimlach, als We aankomen stap ik uit en pak kk finns hand. We kunnen gelijk doorlopen en ik ga liggen op de bank.
    Ik voel de kippenvel over mijn lichaamtrekken.
    Toen de vrouw met het apparaatje begon te bewegen kneep ik zenuwachtig in Finns hand.
    Ikkeek naar de scherm en ok voel een glimlach als ik de vormn van het kindje zie.
    Een traan kwam uit mijn oog van geluk. " willen jullie het geslacht weten?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik naar het scherm keek. 'Willen jullie het geslacht weten?' vroeg de vrouw. Ik keek meteen naar Rachel. 'Wat wil jij, Rach?' vroeg ik. Ze wist dat ik het wel graag wilde weten, maar ik wist niet of zij het nog wel wilde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik wil heel graag dat het weer goed komt, maar ik weet niet hoe..-' zegt hij moeilijk. 'Ik zou altijd bang blijven zijn dat het nogmaals gebeurt..' zei hij en ik zie tranen rollen over zijn wangen. Ik snikte nog steeds en keek hem aan. 'Dat weet ik' snikte ik nu erg. 'Het spijt mij vreselijk, Kurt' zeg ik zachtjes en houdt mijn handen voor mijn gezicht. Ik wou Kurt terug. Ik hou van hem, hij was mijn ware liefde. Ik zal alles doen om het goed te maken met hem. Alles.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik " ik denk dat het dingen makkelijker maakt" ik wist dat hij het ook graag wou. Toen finn ok zijn toestemming gaf keek de vrouw ons aan. " het is een meisje" glimlachte de vrouw. dus Kurt had gelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het is een meisje.' zei de vrouw glimlachend. Ik bleef naar het scherm staren en ik voelde tranen over mijn wangen rollen uit geluk. Ik glimlachte breed en stond op om Rachel een kusje op haar voorhoofd te geven. Ik was zo gelukkig.


    Kurt

    Blaine houdt zijn handen voor zijn gezicht en daardoor kreeg ik een steek door mijn hart. 'Shh,' fluisterde ik terwijl ik mijn armen nu om hem heen sloeg en hem troostte. 'We kunnen het altijd proberen..' zei ik zachtjes. 'Ik hou teveel van jou om het door zo'n klootzak het te laten verpesten, Blaine. Je bent te waardevol voor mij om zomaar op te geven. Het gaat lastig worden, maar ik kan niet zonder je.' zei ik huilend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Een golf vangeluk overtroomt me en bij Finn zo te merken ook. " zouden we foto"s van ons dochtertje mogen" vraag ik trillend aan de vrouw. Ze knikte en haalde de spul van buik. Voorzichtig sta ik op en ik omhels Finn stevig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    De tranen bleven maar over mijn wangen rollen, ik was nog nooit zo ontroerd geweest in mijn hele leven volgens mij. Het is een meisje. Ze wordt zeker te weten net zo prachtig als haar moeder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Shh,' fluisterde hij en sloeg zijn armen rond me heen en trooste me. 'We kunnen het altijd proberen..' zei hij zachtjes. 'Ik hou teveel van jou om het door zo'n klootzak het te laten verpesten, Blaine. Je bent te waardevol voor mij om zomaar op te geven. Het gaat lastig worden, maar ik kan niet zonder je.' zei hij huilend. Ik keek hem met betraande ogen aan en drukte mijn lippen op de zijne, waarnaar ik hem stevig tegen me aandrukte. 'Ik zou alles doen om met je goed te maken, Kurt' zeg ik. 'Woon bij me' zeg ik plotseling. 'Dan zal ik het je laten zien, hoeveel jij voor mij betekent' zeg ik menend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik 'plak' mezelf tegen Finn aan. Zullen we onze ouders zo bellen" stel ik voor.
    De vrouw gaf ons de foto"/ en ik maakte snel een afspraak.
    ik slik even " kom" zeg ik en pak zijn hamd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan