• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ik wil het niet horen Rachel," Zei ik en stond hoofdschuddend op. "Ik heb het al moeilijk genoeg."
    Mijn toon was niet kwaad, eerder teleurgesteld al had ik het gevoel dat ik ergens nog best kwaad was.
    Heel even keek ik op haar neer en draaide me om, om vervolgens het lokaal uit te wandelen.
    Net toen ik het lokaal uit was, voelde ik een traan langs mijn wang naar beneden glijden die ik verwoed weg probeerde te vegen.
    Dit was absoluut niet het moment om emotioneel te gaan doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik zucht en laat het maar zo. Ik stuur haaar een sms. Quinn, ik weet dat ik neit de liefste ben maar als er iets is zeg het nme


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik was zo opgelucht toen ik klaar was even mijn gevoelens kwijt. Ik hoor iemand klappen en ik schrok. Ik zag dat het Kurt was. Kurt. Ik keek hem onzeker aan en wist op dit moment niets te zeggen. Ik liep rustig van het podium af en keek hem onderzoekend aan, waarnaar ik mijn ogen neersloeg. Ik wist niets om te zeggen..


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik liep dichter naar het podium toe, dus ik kwam ook dichter bij Blaine, maar stopte toen we nog maar een paar metertjes verwijderd zijn. 'Ik kwam eigenlijk om hetzelfde te doen als jou.' gaf ik toe waarna ik mijn ogen even neersloeg. 'Maar aangezien we toch telkens op één of andere manier naar elkaar worden toe gedreven.. Waarom doen we geen duet?' vroeg ik terwijl ik hem twijfelachtig aan keek. 'We willen allebei onze gevoelens eruit zingen, we zijn hier nu toch samen. En aangezien we het beiden moeilijk vinden om te praten.. Waarom zingen we het niet gewoon?' zei ik. 'Het zou mij enorm helpen en ik wil dit goed afsluiten..' toen ik dat zei sloeg ik mijn ogen weer neer. Ik wou dit niet afsluiten, maar ik kon hem gewoon niet vertrouwen en hij had me gewoon zoveel pijn gedaan. Waarom was dit zo moeilijk?

    Finn

    Toen ik zag dat iedereen weg was, liep ik ook maar naar binnen toe. Ik liep maar naar het Glee lokaal omdat ik het rooster niet uit mijn hoofd wist en zag Rachel zitten. 'Vind je het leuk om mij achter te laten of zo?' grapte ik. Ineens merkte ik op dat ze niet zo vrolijk keek. 'Wat is er?'

    [Oh, mijn broer had al iets besteld, dus ik hoef niet te koken ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik twijfelende om met hem een duet te zingen. Het was dan zo anders tussen ons, maar welke lied dan? 'Is goed' mompelde ik. 'Welk lied?' vroeg ik daarna en liep naar het podium en draai mij vervolgens om en keek hem vragend aan. Ik wou zo graag mijn armen rond hem heen slaan en zeggen dat het me spijt en alles. Dat ik van hem hou en dat ik met hem een leven wou opbouwen. Ik was gewoon niet goed genoeg voor hem, ik was bang om hem weer pijn te doen..


    One Who Travels A Higher Path.

    mijn ab o


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    [sorry ging eten halen eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "quinn heeft me geslagen
    " zeg ik alleen en kijk voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Me likes!


    Life is full of fake people

    Kurt

    Ik beet even op mijn lip en liep ook het podium op. 'Candles?' zei ik op een vragend ondertoontje. Ik keek even langs hem heen om oogcontact te vermijden. Het liedje ging ook over een break up, dus het paste wel een beetje. Het voelde gewoon als het perfecte nummer voor het einde van onze relatie.. Ik voelde me meteen weer klote en moest mijn best doen om mijn tranen weer binnen te houden.

    Finn
    Ik keek haar verontwaardigd en niet-begrijpend aan. Wat? Had Quinn Rachel geslagen? Maar waarom dan? Ik herkende Quinn zo helemaal niet meer.. 'Waarom?' vroeg ik verontwaardigd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte en keek hem aan. 'Is goed, begin jij maar als eerste te zingen. Ik volg je daarna wel' zeg ik en wend mijn blik van hem af. Na deze liedje is onze band, relatie echt over. Dan ga ik naar een andere school, zonder Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zuchtte even en keek naar Blaine. Hij had zijn blik van me afgewend en ik keek ook even weg. Maar daarna draaide ik me toch naar hem om. Ik wou dit samen met hem doen.. Ik wachtte even en begon met zingen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik vroeg haar waarom ze zo moeilijk deed en toen zei ze dat het voor de aandacht was en dat ik een hoer was. en toen sloeg ze me toen ik dat terug zij en heb ik haar terug geslagen" zeg ik simpel.

    [sorry mensen baen in rauwstemming. te horen gekregen dat de moeder van een vriendin 42 jaar uit het niets is overleden tijdens het lopen thuis]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik kom beneden weer online


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem zingen en ik zag dat hij naar me keek, waarnaar ik naar hem toe draaide en ook naar hem keek. Ik begon te zingen met het tweede couplet en wend mijn blik naar de grond. Toen gingen we samen zingen en ik had tranen in mijn ogen. Wat heb ik een fout gemaakt..


    One Who Travels A Higher Path.