• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Demi1309 schreef:
    {Kom je nog online vandaag?}
    ja over 2 uurtjes :)


    On wednesdays we wear black

    {Okee, maar je bent er nu toch? Nee grapje, veel plezier met wat je gaat doen}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ira
    Ik kijk op wanneer ik lichte voetstappen hoor, en kijk rechtstreeks in de ogen van Denai, wiens blik droevig staat. Ik steek verward mijn wenkbrauw omhoog. 'Is er iets mis?'
    [Sorry voor de late reactie, mijn internet lag eruit.]


    Great minds think alike.

    Denai

    "Nee, er is niks mis", zeg ik. Ze heeft vast gezien dat ik verdrietig ben. Dat kan er ook nog wel bij. Ik ga naast haar zitten op de traptredes. Samen wachten we op Thorur en Iduna.

    {@Unbroken, geeft niet. Ik was zelf ook weg, kreeg vandaag een bericht van mijn mentor dat ik op school moest komen voor een gesprek en dat ik me moet in schrijven voor het ROC, als de decaan morgen op school is krijgt hij echt de volle laag. Sorry, maar die decaan maakte me echt boos.}

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:46 ]


    Physics is awesome

    Vanya

    ,,Lysander had het nog over je.”
    Zo nuchter mogelijk probeerde ik haar aan te kijken, mijn verbaasdheid zo veel mogelijk afschermend. ,,wat zei hij dan?”
    Voor zover ik wist had zijn paar maanden jongere zusje niets door van mijn crush voor haar broer.
    Ealinia haalde haar schouders op. ,,één of ander gebrabbel over het zielig voor jou vinden en meer van zat soort dingen.”
    Fijn, dus ik had zijn medelijden jegens mij gewekt, nu ziet hij me als een persoontje dat echt haar schulp weer in kruipt wanneer het te heet onder de voeten word.
    Moest ik daar blij mee zijn?


    Credendo Vides

    Ik vertrouw het niet helemaal, maar laat het rusten. Ik ga me niet bemoeien met zaken die me niet aangaan.
    In de verte zie ik de rode krullenbos van Iduna, en niet veel later valt ook Thorir in mijn blikveld.
    Ik sta op, en wenk Denai. Ik loop naar binnen en wijs naar het voedsel. 'Ik denk dat we dat nu het best kunnen inpakken, dan kunnen we gelijk vertrekken.'
    [@Eyes Wat een gedoe allemaal. D: Sterkte. (:]


    Great minds think alike.

    Denai

    "Ik denk dat we dat nu het best kunnen inpakken, dan kunnen we gelijk vertrekken", zegt Ira. "Ja, dat is een goed idee", zeg ik terwijl ik begin met het inpakken van het voedsel. "Denai, is er iets aan de hand?", vraagt Iduna voorzichtig. "Er is niks aan hand", zeg ik tegen haar. "Weet je dat zeker, is er iets gebeurd onderweg?", vraagt Thorur. "Nee, er niks mis, er niks aan de hand en dat weet ik heel zeker", snauw ik. Ik wil niet tegen ze snauwen maar ze moeten er over op houden.

    {@Unbroken, dankjewel}


    Physics is awesome

    Sealena Lenore Moone

    Ik zie voel het gewoon, hij houd me de hele tijd in de gaten terwijl hij een gesprek aangaat met een.. Zeemeermin? Langzaam sta ik op en loop naar de kant van het meer. Ik laat me zakken en ga naast hen zitten. Sommige woorden vang ik nog net op maar de meeste gaan langs me heen. Gedachteloos staar ik voor me uit, totdat ik een hand voor mijn gezichtsveld zie. Ik draai mijn hoofd opzij. De jongen kijkt me aan, met zijn hoofd een beetje schuin. Zou hij nu wel tegen me willen praten? Voorzichtig maar toch zeker krijg ik een hand naar me uitgestoken. 'Dèan' Ik glimlach. 'Sealena' Het meisje tegenover me glimlacht ook naar me. 'Evelien' Stelt ze zichzelf voor. Mijn blik gaat weer naar de kleine visjes in het water. Het is me weer gelukt..

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:38 ]

    Ira
    Ik probeerde mijn blik van Denai af te wenden, maar ik kon niet stoppen met staren. Wat bezielde haar? Ik zag hoe Iduna haar geschokt aankeek, en een verdrietige blik flitste over haar gezicht.
    Lichtelijk geïrriteerd keek ik Denai aan, maar ze leek me opzettelijk te negeren. Ik zuchtte en ging verder met het inpakken van het voedsel.


    Great minds think alike.

    Evelien

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Dus. Wat doen jullie hier?' Ik glimlach naar ze, terwijl ik mijn staart lichtjes op en neer laat bewegen. Ik kijk ze onderzoekend aan. Ik heb ze hier nog niet eerder gezien...

    {@yoloforever ik heb liever niet dat je zegt wat mijn personage doet. Het maakt nu niet uit hoor, maar dan weet je dat voor de volgende keer:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik merk nu pas dat ik de hele tijd switch tussen verleden en tegenwoordige tijd, sorry daarvoor.]


    Great minds think alike.

    Denai

    Ik voel hoe Ira naar me staart. En ik zie hoe Iduna geschokt naar me staart. "Denai, we zijn allemaal bezorgd maar we snauwen ook niet tegen jou", zegt Thorur boos tegen me. Snapt hij dan niet dat ik tegen mijn tranen vecht? Dat ik bang ben voor wat er met Ymir gebeurt kan zijn? Thorur en Iduna weten niks over wat er jaren geleden is gebeurd.

    {Heb ik ook soms last van dus waarschuw als dat gebeurt:$}


    Physics is awesome

    {Tegen wie heb je het nu? Mij of Unbroken?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Tegen Unbroken, sorry}


    Physics is awesome

    {O maakt niet uit joh:) Maar ik dacht, vraag het even voor de zekerheid... :)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne