• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Wednesday

    Ik ramde Amare neer en gaf het op. Ik rende weg en transte weer in een mens. Ik hield mijn adem in en stikte.



    [nu is ze dood, ik post een nieuw meisje op het rollentopic ;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Wauw, waarom is ze nou dood XD ]

    Amare

    Ik werd neergehaald en ik fronste. 'Wat is dit.' Ik wou achter haar aangaan maar Amory hield me tegen. Ik hield me rustig en keek het meisje aan die wist wie ik was. 'Jade is het niet? Wat was dit?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Een maand na Wednedays dood]


    ©1998

    [Even OMG, Eenhoornpoep, sommige dingen zijn soms een beetje onduidelijk, iedereen denkt namelijk dat Amare dood is in plaats van Wednesday, of dat ik zwanger ben van jou etc, het is wel hilarisch maar wel een beetje onduidelijk.]


    ©1998

    [ Hahhaahha waaat ? Amare leeft ;d en wie is zwanger van wie XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sarah

    Het was alweer een maand later maar iedereen was nog steeds geschokt. Er was veel gebeurt en we hoopten het nooit mee te hoeven maken. We hadden al veel dingen gedaan samen en we hadden het leven weer opgepakt vanaf waar het was opgehouden bij wednesday. Sherina had in de tussentijd een les voor de computers gehad van Clair en Jade had steeds meer met ons gepraat waardoor ze het leven van steeds beter kanten kon bekijken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:03 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Amare

    Ik had het gevoel dat het mijn schuld was. Ook al was het een maand later, nog kon ik het beeld zien dat ze mij omver gooide en verder liep. In de tussentijd had dit probleem niet echt in mijn voordeel gewerkt. Ik had nog steeds weinig vrienden gemaakt en zuchtte. Met Amory op mijn schoduer liep ik door de gangen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [HAHAHAHA ZWANGER VAN WEDNESDAY xD Lees rollentopic]

    Beth

    Ik werd doorgewezen naar de zolder en klopte. Natuurlijk kon ik niks zien, ik was blind. Al vanaf mijn geboorte. Ik deed de deur open en hoorde dat er mensen waren. Ik voelde met mijn voeten en besloot me maar voor te stellen. 'Ik ben Beth Dailey Youth. Nieuw kamergenootje' fluisterde ik zacht en verlegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik liep door de gangen op weg naar de eetzaal. Onderweg zag ik Amare voorbij lopen. "Hey," zei ik. "Eet je wat mee?" Ik vroeg me af waarom ze zo somber keek.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Ik loop richting eetzaal. Onderweg kwam ik Amare tegen. 'Hoi.' zeg ik. Amare kijkt ongelukkig. 'Voel je je ook zo schuldig?' vraagt ze. 'Om Weddie, ja ik kan het steeds niet los laten. Toen we haar terug vonden in het bos.' Ik slik even. 'Ja, ik voel me ook schuldig, het is ook mijn schuld; ik had nooit zo heftig moeten reageren.' Ik loop met Amare mee naar de eetzaal, waar we nog uren door kletsen over hoe we ons voelen. 'Er is een lege plek op de zolder, en ik zou het fijn vinden als je die zou opvullen?' 'Echt?! Vinden die anderen dat dan wel goed?' 'Tuurlijk, kom maar gewoon bij ons op zolder leven, das wel zo gezellig. Met z'n tweeën lopen we naar boven. 'Dat plekje is voor jou.' en wijs naar het oude plekje van Wednesday. 'Wacht even hoor.' Ik loop naar het terrarium waar we Milagro hebben in gestopt en geef hem een stuk vlees. Ik weet dat hij het niet prettig vind ineens opgesloten te zitten maar niemand wil hem adopteren. Ik fluister wat Spaanse worden tegen hebben en dat het wel goed komt. Daarna richt ik me weer Amare


    ©1998

    [Serieus Jade? lol wat nu?]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:22 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    BlackAlpha schreef:
    Jade

    Ik loop richting eetzaal. Onderweg kwam ik Amare tegen. 'Hoi.' zeg ik. Amare kijkt ongelukkig. 'Voel je je ook zo schuldig?' vraagt ze. 'Om Weddie, ja ik kan het steeds niet los laten. Toen we haar terug vonden in het bos.' Ik slik even. 'Ja, ik voel me ook schuldig, het is ook mijn schuld; ik had nooit zo heftig moeten reageren.' Ik loop met Amare mee naar de eetzaal, waar we nog uren door kletsen over hoe we ons voelen. 'Er is een lege plek op de zolder, en ik zou het fijn vinden als je die zou opvullen?' 'Echt?! Vinden die anderen dat dan wel goed?' 'Tuurlijk, kom maar gewoon bij ons op zolder leven, das wel zo gezellig. Met z'n tweeën lopen we naar boven. 'Dat plekje is voor jou.' en wijs naar het oude plekje van Wednesday. 'Wacht even hoor.' Ik loop naar het terrarium waar we Milagro hebben in gestopt en geef hem een stuk vlees. Ik weet dat hij het niet prettig vind ineens opgesloten te zitten maar niemand wil hem adopteren. Ik fluister wat Spaanse worden tegen hebben en dat het wel goed komt. Daarna richt ik me weer Amare


    [Beth zit op het bed van Wednesday en ik dacht dat jullie op de zolder zaten. Hihi]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ow ik had dat stukje nog niet gelezen van Beth, maar op zolder zitten elkaars vrienden en Beth dus eigenlijk nog niet en het bed van Wednesday, daar zat nog niemand op. Als we dan ff doen dat ik een bericht doe met dat jij binnen komt en dat we er achter komen dat we dus nog een bed moeten hebben dan maken we van het bed van Sherin een stapelbed en slaap jij daar op]


    ©1998

    Ik wijs net Amare haar bed toe als er een klein meisje binnen stapt. Ze stelt zich voor als Toph Beth. 'Owkeej een nieuwe kamer genoot prima, dat moeten we even regelen met de bedden. 'Oo, Sherina, je krijgt denk ik een nieuw fijn bedje!' 'Euheu?' Sherina kijkt op van de laptop, sinds ze weet hoe dat ding werkt is ze er niet meer bij weg te slaan. 'Wa da?' 'We hebben een nieuwe kamer genote en jullie moeten nu op een stapelbed slapen. 'Nouja, het moet maar hè.' Ik loop naar beneden regel wat met mevrouw Aiung en sleep in mijn eentje een stapelbed de zolder op. Vervolgens breng het oude bed van Sherina weer weg. 'Zo, daar boven op is je bed. We moeten dan nog even regelen met kast ruimte, maar dat komt nog. Ik ben overigens Jade. 'Dat zijn, Shrerina en Sarah en ik wijs naar de mensen bij de computer. Dat is Amare, en ik wijs naar Amare die haar bed opmaakt. Die daar ligt te slapen is Clair en dat waren ze volgens mij zowel een beetje.


    ©1998

    [Kee opnieuw :)]

    Beth

    Ik had geen idee waar ik moest slapen dus ik besloot het maar aan iemand te vragen. Ik dacht dat ik op de zolder was en klopte op een deur. Hij werd opengedaan en ik voelde met mijn voeten waar de drempel was. Na een stilte besloot ik me voor te stellen. 'Ik ben Beth Dailey Youth, kan iemand me vertellen waar mijn kamer is? Ik ben nieuw en het is nogal moeilijk voor me om de trap op en af te lopen, om ik ben.....blind' fluisterde ik zacht.

    [Dat was een voorstel stukje]

    Ik hoorde Jade praten en had geen idee wie ze aanwees.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."