• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    Wednesday

    Ik kwam aanlopen en hoorde dat iemand in mijn kamer was. 'Wie is..' wouw ik vragen maar toen zag ik hun. Papa. Mama. Ik gilde hard en ze draaiden allebei om. Ik zag een spijtblik in hun ogen en bleef gillen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb honger]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dan moet je eten, en we zien een foto van je ouders hoezo zijn die nou opeens in de eetzaal?]]


    ©1998

    [Foutje, ik dacht dat jullie voorbij liepen, hihi. En ze zijn er echt, in Wednesdays kamer >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ze staan op de foto en niet in je kamer! niet alles veranderen]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik ruk de foto van Wednesday's ouders van de muur. We; Sarah en ik lopen de eetzaal, waar Clair een beetje apart doet. 'Gaat alles goed?' Ze knikt alleen. 'Ja, nou vertel wat is er aan de hand?.' Clair wil net beginnen met vertellen als. Wednesday binnen komt. We doen alsof we niks weten, van een foto op de muur. Zij weet er immers ook niet van.


    ©1998

    SandyBeta schreef:
    [Ze staan op de foto en niet in je kamer! niet alles veranderen]


    [Ik beslis zelf of ze ergens zijn of niet. Wednesdays ouders zijn familie van haar en ìk speel de familie. Jij niet.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maar alles draait op het moment om Wednesday laat anderen even, bovendien past het niet in het verhaal als je ouders er zijn, nu zijn we met de foto van je ouders bezig en niet met Wednesday ouders zelf.
    Je moet je soms even aanpassen aan de rest van het verhaal want je doet het wel vaker en dat is erg frustrerend voor de ander RPGers]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:05 ]


    ©1998

    Sarah

    Wednesday is bleek en loopt als een zombie door de eetzaal. Zo langzamerhand was het al weer half negen en dus tijd voor les maar niemand reageerde op het geluid van de bel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    'Wats wrong with her?' vraag ik. 'Geen idee.' zegt Clair en ook Sarah haalt haar schouders op. 'Beter is het toch als we nu naar de les gaan. De anderen knikken, ja beter van wel. We lopen langzaam met z'n vieren richting de lessen.


    ©1998

    clair

    Mijn opluchting was overweldigend. Ik voelde hoe ik letterlijk bijna instortte toen ik Wednesday de eetkamer in zag lopen. Ze was veilig, niets aan de hand. En wat er ook met Jade aan de hand was, ze leek er ook weer bovenop te zijn gekomen. Dit alles leek toch nog goed te komen. Sarah en Jade zagen wel dat er iets met me aan de hand was, maar net toen ik besloot dat ik eerlijk tegen hun moest zijn, kwam Wednesday dus binnen. Nog een reden tot opluchting, ik wilde het niet vertellen. Ik kon niet, wilde niet... te moeilijk, veel te moeilijk


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    Toen we weer door de gang liepen hing Jade de foto weer neer wij hij hoorde. Met haar fotografisch geheugen kon zij die gezichten toch wel herkennen en natekenen. Dat kon jade heel goed, tekenen. Wanneer we weer bij les kwamen moesten we even op de gang wachten. Na een tijdje wachten kwam de leraar eraan. Hij wou praten over 'problemen op school'. Ik vond het mar raar maar liet hem praten. 'We proberen zo veel mogelijk problemen te verwijderen blablablabla als er wat is zeg het dan blablabla snappen jullie dat?' Ik knikte en had alleen deze paar woordjes onthouden. We liepen de klas in en Marc Sigfreud zette zijn les weer voort.

    Na de les kwamen we weer in eetzaal die Wednesday al lang weer had verlaten.Clair zat ook iets dwars ik zag het gewoon maar wist dat ik moest wachten totdat ze het zelf durfde te vertellen. De druk zou haar te veel worden en als je Clair kende wist je dat ze dan zou gaan huilen. Ik ging eten. Deze middag hadden we allemaal een omelet. hmmm lekker.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Oke, ik kan het zo ook doen: 1.Wednesday die heeft geen foto's van haar ouders 2.Als Wednesdays ouders er niet waren, dan is ze vrolijk om ze krijgt eindelijk hulp]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (1. Het kan een oude schoolfoto zijn geweest waar haar ouders ook op stonden. 2. Geen idee wat je daarmee bedoelt)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ik kap. Reden: laptop moet geheel gemaakt worden en met iPod is het moeilijk


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."