• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    [o kom op het verhaal gaat net over jou]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Eenhoornpoep schreef:
    Ik kap. Reden: laptop moet geheel gemaakt worden en met iPod is het moeilijk


    [Dus kun je over een tijdje niet meer terug komen?]


    ©1998

    SandyBeta schreef:
    [o kom op het verhaal gaat net over jou]


    rustig, blijf rustig, deze rpg is er voor je plezier


    ©1998

    [haha, goed dan. Ik probeer het op
    Me ipod te doen!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [haha, goed dan. Ik probeer het op
    Me ipod te doen!]


    [Dat is fijn! (yeah)]


    ©1998

    [Aan withdelta

    Ik las nog even alles na, ja dat vind ik leuk en je hebt staan in een bericht van 3 juli:

    stel je voor dat het weer gewoon een truck was.


    Stel je voor dat het weer gewoon een vrachtwagen was?

    nee grapje ik ben een beetje melig]


    ©1998

    [JUSTIN BIEBUUUUUUHR! Moest eruit(H) Iloveit]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zullen we nu met z'n allen weer verder gaan met de RPG, we maken er een beetje een potje van.]

    [1 maand later, we zijn inmiddels een beetje gewent aan de lessen, wednesday krijgt hulp, etc]


    ©1998

    Jade

    De lessen volgen gaat steeds beter. Ik weer steeds meer hoe ik mijn krachten als weerwolf moet gebruiken. Wednesday, is steeds gezelliger en slaapt vaak een nacht bij ons op zolder, gezellig. Ik blij dat het toch goed is gekomen met haar. Natuurlijk is nog niet alles over, soms is ze ook nog depri, maar het gaat beter! Veel beter en daar ben ik blij om. Sarah, Wednes, Clair en ik zijn nu echt goede vriendinnen. Yeah!

    Ondanks dat ik super blij ben kan ik niet slapen. Ik lig te woelen en te doen, op deze zolder is het altijd warmer dan in de rest van het gebouw en als weerwolf ben je altijd wat warmer dan het gemiddelde mens dus eigenlijk is het niet uit te houden. Mevrouw Aiung heeft beloofd een airco te laten monteren. Daar ben ik blij om. De volgende morgen [zaterdag] zit ik in de eetzaal als iemand op mijn schouder tikt, ik draai me om. Het is mevrouw Aiung. 'Kom je even mee?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Ik ben zo weer terug.'zeg ik tegen de anderen. Ik loop achter mevrouw Aiung aan naar haar kantoor. Athene zit er ook al. 'Goeden morgen Jade.'zegt ze vriendelijk, haar ogen staan ernstig 'Goede morgen mevrouw.' 'Ga zitten.' biedt mevrouw Aiung aan. 'Okeej.' 'Laat ik maar meteen in huis vallen, heb je het aan iemand vertelt, vriendinnen, ander leraren?' Ik schud mijn hoofd. 'Misschien moet je het toch maar vertellen.' 'Ja, maar...' stamel ik.' 'Het is beter van wel Jade, dat weet jezelf ook...' we praten nog even door en dan ga ik weer na de rest toe.


    ©1998

    Wednesday

    'Wat was er?' vroeg ik aan Jade die er weer was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik was in de tijd dat Jade weg was even naar onze kamer gegaan. Toen ik weer terug wou lopen liep ik tegen een meisje op. Ze was niet al te groot maar zag er wel vriendelijk uit. 'Hoi' zeg ik. Het meisje kijk een beetje verlegen en begint dan ook te praten.

    [BlackAlpha wil je haar er ook bij zetten? Beta bevel! LOL]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina
    "Eh, hoi. Ik ben Sherina, ik ben nieuw hier." Zeg ik. Het meisje kijkt me vriendelijk aan, en ik weet niet wat ik moet zeggen of doen. Ik staar naar de grond.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Op de vraag wat er aan de hand is van Wednesday had ik vaag geantwoord, van: 'Dat vertel ik later nog wel.' en ik was ook wel van plan om het te gaan vertellen, maar niet nu, niet hier waar allemaal mensen bij zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:14 ]


    ©1998

    Sarah

    Het meisje was duidelijk te verlegen om het zelf te vragen dus vroeg ik of ik haar een rondleiding moest geven. 'Graag' zei ze. We liepen als eerste naar de eetzaal waar al mijn vriendinnen ennog een paar andere mensen. Ik stelde haar voor aan mijn groepje en voelde dat er een spanning was maar negeerde dat. 'Ben je al naar de directrice geweest?' vroeg ik. 'ja' zei ze. Dus hoefden we daar niet meer heen. Ik nam haar mee naar zolder die opeens veel groter leek. Er waren dit weekend al meerdere nieuwe leerlingen bij gekomen dus kwam er een idee in me op. 'Wacht hier' zei ik en liep de trap af. Ik liep naar mevrouw Aiung om te vragen of we misschien met z'n allen op de zolder kunnen slapen. Zij zei dat het dan te druk zou worden en het dus niet mocht. Maar ja ik kan er niet tegen als ik niet krijg wat ik wil dus ik klop nog een keer aan. 'Maar meneer stel nou er komen meer kinderen. We hebben geen oplossigen voor de slaapkamers en u moet ze weg struren. dat wilt u toch niet. al die goede publiciteit raakt u dan kwijt.' 'Okeej okeej toe dan maar. Maar dat komt niet door je goede verhaal maar omdat ik toch zeker weet dat je het niet opgeeft.' Ik rende direct naar de eetzaal om het aan wednesday te vertellen want die mocht er natuurlijk ook op. En toen ik weer op adem was gekomen rende ik de trap op waar Sherina op Jade's bed zat.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Wednesday

    'Zeg het gewoon!' jammerde ik. Jade schudde haar hoofd en ik zuchtte. Ik liep naar mijn kamer en zag hem. Milagro. Dood. Ik barstte in huilen uit. Nu leek ik wel een klein kind maar dat boeide me niks.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."