• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    'Hoe vraag je?' vroeg ik met een lachje en pakte haar hand vast. 'Oh my darling,' begon ik met een klein lachje en gaf haar hand een kusje. 'Wat zie jij er beeldig uit. Oh! en je haar,' zei ik en streek eventjes langs haar haren. 'Zo mooi bruin en krullend.' Ik deed alsof ik er bewonderend naar keek. Nou ja, echt doen alsof deed ik niet. Ze zag er mooi uit, dat kon ik niet ontkennen. 'Moet ik verder gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Hoe vraag je? Oh my darling,' zegt hij met een lachje waarna hij een kusje op mijn hand drukt. 'Wat zie jij er beeldig uit. Oh! en je haar. Zo mooi bruin en krullend.' Hij strijkt met zijn hand langs mijn haar. 'Moet ik verder gaan?'
    'Ik zweer je hierbij dat als je dat ooit nog een keer doet dat ik dan je druiven ga plukken. Of in jouw geval waarschijnlijk eerder rozijnen'. Ik trek mijn wenkbrauwen op en glij met mijn tong langs mijn lippen terwijl ik hem aan blijf kijken. 'Dus je kan beter stoppen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Ik trok een wenkbrauw op. Rozijnen? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Haar hand liet ik los. Verder bleef ik haar aankijken. Ik denk als ik er wat over zeg dat zij ze alsnog gaat plukken of ik nou slijmde of niet. Ik glimlachte in plaats daarvan naar haar. 'Zoals ik al zei. Je bent een meisje met pit,' zei ik met hetzelfde glimlachje. 'Mag ik ook de naam weten van dit pittig meisje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Zoals ik al zei. Je bent een meisje met pit,' glimlacht hij. 'Mag ik ook de naam weten van dit pittig meisje?'
    Even denk ik er over hem een valse naam te geven, niemand hier weet tenslotte toch mijn echte naam.
    'Alex,' zeg ik uiteindelijk toch maar en ik wacht zijn reactie af. De meeste mensen zeggen gelijk dat dat een jongens naam is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Alex,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en ze lijkt het te menen ook. Een jongens naam? Ergens paste het wel bij haar. Ik glimlachte weer. 'Een pittig naam voor een pittig meisje,' zei ik met hetzelfde glimlachje. 'Past perfect bij elkaar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Als ze geen Alex zou heten zou ze Tim heten.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Een pittig naam voor een pittig meisje. Past perfect bij elkaar.'
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Dat ka-' ik bijt even op mijn lip als ik me verspreek. 'Dat had je beter tegen mijn ouders kunnen zeggen,' verbeter ik mezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Dat ka-' begon ze maar ze stopte. Ik trok een wenkbrauw op. 'Dat had je beter tegen mijn ouders kunnen zeggen,' zei ze daarna. Hmm.. Ik haalde mijn schouders op en deed alsof ik uitbundig aan het zoeken was. 'Ouders van Alex, waar zit je?' vroeg ik met een lachje. Ik keek Alex aan. 'Zeg waar zijn ze?' vroeg ik verbaasd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Ouders van Alex, waar zit je?' vraagt hij met een lachje.
    Mijn blik verstrakt.
    'Zeg waar zijn ze?' vraagt hij dan.
    'In de grond,' antwoord ik emotieloos. Ik kijk hem even aan waarna ik en hand door mijn haar haal en mijn blik op de grond richt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'In de grond,' antwoordde ze. De emotie was niet te vinden. De glimlach op mijn gezicht verdween en ik staarde Alex eventjes aan. Haar blik stond gericht op de grond. 'I'm sorry,' zei ik. Mijn vinger legde ik op haar kind, zachtjes tilde ik die op. 'Maar ik meen nog steeds wat ik zei. Het past bij je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'I'm sorry,' zegt hij.
    Iets later voel ik zijn vinger op mijn kin en tilt hij die zachtjes op. 'Maar ik meen nog steeds wat ik zei. Het past bij je.'
    Met een ruw gebaar duw ik zijn vinger weg. 'Het zal wel,' mompel ik terwijl ik weg kijk. 'Ik wil het er niet over hebben'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake Justin Srevinoz

    Ik sta op met me halfslapende kop en loop richting mijn badkamer. Tenminste dat dacht ik tot ik volop tegen een hek aan liep. 'What the actual fuck?' Ik kijk even rond en wrijf wat dood in mijn ogen.. Een cel?!? 'WHATTHEFACK.' Is dit een grappig, oh zeker is dit een droom ofzo. Ik knijp in mezelf, sla mezelf en laat me vallen.. Maar niets helpt om me wakker te laten worden van deze nachtmerrie. 'Moffen.' mompel ik nog voor ik rondjes loop in mijn cel & struikel over iets dat op grond ligt. Ik kijk even goed en zie dat ik over een boek viel. Ik pakte het boek en begon even te lezen, tot ik tot slot een sleutel vond in het boek. Dat is nieuw. Ik voel aan mijn voet en merk dat me grote teen beetje gekneust is. Ik wil stappen nemen maar voel me licht in me hoofd worden & het laatste wat ik merk is dat ik op de grond val.

    - WHAT HEB IK GEMIST? HAD AN AWFUL DAY. x Le Edit; imgoing to sleep, byebye xx ps, meld me please in profile wat ik hem gemist als t kan fsu? ('a) -

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 0:21 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Austin McCall

    Ruw duwde ze mijn vinger weg. Zucht.. 'Het zal wel,' mompelde ze terwijl ze wegkeek. 'Ik wil het er niet over hebben,' zei ze daarna en ik knikte. 'Dan zal ik er niet verder over doorgaan,' zei ik met een klein glimlachje. Met mijn heupen tikte ik tegen haar aan. 'Kom. Zullen we eens rond kijken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Dan zal ik er niet verder over doorgaan,' zegt Austin waarna hij me aan stoot met zijn heupen.
    'Wat?' vraag ik geïrriteerd.
    'Kom. Zullen we eens rond kijken?'
    'Oh eh, is goed,' mompel ik terwijl ik met mijn gedachten nog steeds half bij mijn ouders zit.

    [ik ga slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Oh eh, is goed,' mompelde ze. Ze had daarvoor nog geïrriteerd gereageerd toen ik met mijn heupen tegen haar aankwam. Eventjes deed ik mijn arm om haar heen en deed een zetje zodat we samen liepen. Gelijk daarna haalde ik mijn arm weg. 'Ik zou als een heer kunnen gedragen en je rondleiden,' zei ik en ik keek een beetje rond. 'Maar echt de weg weten doe ik niet. Ik kan je wel rondleiden in de cel waar ik zat?'

    [Slaap lekker]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you