• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'En op welke feiten heb je het gebaseerd?' Hij stopt met lopen en draait zich om.
    Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, ik weet het wel zeker,' antwoord ik. Mooi niet dat ik aan zijn neus ga hangen hoelang ik al op kickboksen zit. 'We kunnen het wel uittesten als je me niet gelooft?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Gewoon, ik weet het wel zeker,' zei ze nadat ze haar schouders op had gehaald. Ik fronste eventjes. Hoe kan je zo iets nou zo maar zeker weten? 'We kunnen het wel uittesten als je me niet gelooft?' vroeg ze. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Jij bent wel heel zeker van je zaak,' zei ik met een klein lachje. Ik keek haar eventjes onderzoekend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Jij bent wel heel zeker van je zaak,' zegt hij met een klein lachje en hij kijkt me onderzoekend aan.
    'Er is niks met zelfverzekerd zijn,' zeg ik waarna ik hem afwachtend aankijk. 'Dus wel of niet?' vraag ik. 'Of durf je soms niet?' voeg ik er uitdagend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Er is niks met zelfverzekerd zijn. Dus wel of niet?' vroeg ze. Ik dacht eventjes na. 'Of durf je soms niet?' voegde ze er nog uitdagend aan toe. Met een klein lachje op mijn gezicht liep ik iets dichter naar haar toe. 'En waarom zou ik niet durven?' vroeg ik met hetzelfde kleine lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    Hij loopt iets dichter naar me toe en ik hou hem goed in de gaten.
    'En waarom zou ik het niet durven?' vraagt hij met een klein lachje.
    Ik haal mijn schouders op. 'Daar kan ik geen antwoord op geven, ik ben tenslotte geen gedachtelezer'. Ik blijf hem uitdagend aan kijken en doe ook een stap zijn kant op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Daar kan ik geen antwoord op geven, ik ben tenslotte geen gedachtelezer,' zei ze. Ze bleef mij uitdagend aankijken en had ook een stap richting mijn kant op gezet. Ik lachte zachtjes. 'Maar nu verwacht je dat ik iets doe,' zei ik en ik bekeek haar weer eventjes. 'Zeker in de richting van jou iets aan doen, maar dit dan?' vroeg ik. Mijn arm deed ik om haar middel zodat ik haar dicht tegen mij aan kon trekken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb iets gemist ;o en niet zo'n beetje ook >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex Lilith Jackson
    'Maar nu verwacht je dat ik iets doe,' zegt hij. 'Zeker in de richting van jou iets aan doen, maar dit dan?' Hij slaat zijn arm rond mijn middel en trekt me tegen zich aan.
    Ik kijk hem vragend aan. 'Je durft het gewoon niet,' grinnik ik. 'Bang om een meisje te slaan?' vraag ik geamuseerd. Ik lik met mijn tong even over mijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Je durft het gewoon niet,' grinnikte ze. 'Bang om een meisje te slaan?' vroeg ze. Ze klonk geamuseerd en ze likte eventjes over haar lippen. 'Bang?' vroeg ik lachend. 'Waarom zou ik daar bang voor zijn? Ik vind het onbeschoft om meisjes te slaan,' legde ik uit. Eventjes streek ik langs haar gezicht, maar stopte daar al gauw mee. 'Zeker als ze mooi zijn, maar als je er op staat.' Ik draaide haar ruw om, terwijl ik een hand meenam op haar rug. Ik duwde haar arm omhoog terwijl ik haar tegen de dichtstbijzijnde muur duwde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik snap die laatste twee zinnen niet helemaal xd, wat doet die nu precies?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haar tegen de muur aan duwen ;D. Ze staat gewoon met der gezicht tegen aan, met één arm om der rug gedraaid, die omhoog naar de schouderbladen word geduwd.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare Felicity Johnson

    Ik kijk de jongen aan. 'Amare, Amare Johnson.' Ik volg zijn passen nauwkeurig. De sleutel was op het plafond en ik begon trekken lachen. 'Goodluck with that.' Zeg ik dan. 'Dus, hoe komt het dat jij hier zit, loverboy.' Zeg ik dat tegen hem en leuk nonchalant tegen zijn celdeur aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    'Bang? Waarom zou ik daar bang voor zijn? Ik vind het onbeschoft om meisjes te slaan,' zegt hij en hij strijkt even met zijn hand langs mijn gezicht. 'Zeker als ze mooi zijn, maar als je er op staat.'
    Hij duwt me ruw op en duwt me tegen de muur aan. De arm die op mijn rug ligt duwt hij richting mijn schouderbladen. Ook al ben ik dat inmiddels al wel gewend, het blijft toch een beetje pijn doen.
    Met mijn voet trap ik hard tegen zijn schenen aan waardoor hij me los laat. Snel draai ik me om en duw ik hem op de grond waarna ik hem op de grond vast pin door op zijn middel te gaan zitten en zijn armen tegen de grond te drukken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (@xfreedom je bent achtergelaten met amy en hem Amare en Amory zijn erachter gekomen dat ze Zusjes zijn.')


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Austin McCall

    Ik werd getrapt tegen mijn schenen en van de schrik liet ik los. Ze draaide zich op en duwde mij op de grond. Ik lachte zachtjes, maar verzette mij zelf niet. Ze ging op mijn middel zitten en duwde mijn armen tegen de grond aan. Ik bleef nog eventjes zachtjes lachen. 'Dit zit wel aangenaam,' zei ik tegen haar. 'Hier kan ik wel aan wennen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you