• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Lilith Jackson
    Hij slaat even zijn arm om me heen en geeft me een zetje zodat ik ook begin te lopen. Net als ik zijn arm van me af wil schudden haalt hij die zelf al weg.
    'Ik zou als een heer kunnen gedragen en je rondleiden. Maar echt de weg weten doe ik niet. Ik kan je wel rondleiden in de cel waar ik zat?'
    Het zou wel raar zijn als hij hier de weg zou weten, tenminste het lijkt me dat hij hier nooit eerder is geweest. Ik knik vaagjes op dat laatste. 'Doe maar,' zeg ik met een zachte zucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daan Thomas Davison
    'Ik weet niet waarom maar wij en een paar andere kinderen zijn wakker geworden in een cel, een cel waar de sleutel in zit. Veel verder zijn we nog niet gekomen op deze ''quest''. Zie je het sleuteltje al?' Oké, weirder kan niet, wie stopt nou mensen in een cel en legt vervolgens de sleutel er bij in? Maakt ook niet uit, als ik hier maar uit kwam uiteindelijk.
    'Oké. Misschien nog ideeën waar?' Zelf begin ik al te zoeken, waar kan dat verotte ding zijn. Eerst bekijk ik alle muren grondig en toen onder het bed waar ik net vanaf was gekomen. Nergens te vinden.
    Geen idee waarom ik naar boven kijk, maar in ieder geval is de sleutel vastgeplakt aan het plafond. Hoe ga ik daar nou weer bijkomen?
    'Wie ben je eigenlijk?' word er gevraagd, waardoor ik verstoord weer naar de ingang kijk, waar nu ook een meisje is bij komen staan.
    'Daan.' Dat was genoeg, niet iedereen hoeft mijn hele naam te weten. 'En jullie zijn?' vraag ik nog, waarna ik me weer op de sleutel richt.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 9:25 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Wow, veel gemist! Een samenvatting?]

    Austin McCall

    'Doe maar,' zei ze met een kleine zuchtje. Ze had vaagjes geknikt op het laatste wat ik zei. Vragend keek ik haar aan en haalde toen mijn schouders op. Ik nam haar mee naar naar binnen naar mijn cel. 'Nou, hier zijn we dan,' zei ik met een glimlachje. 'Daar is het bed,' zei ik en ik wees er naar. Terwijl ik aan het praten was wees ik naar de dingen. 'Dat is een steen. Die steen zat eerst in die muur. Daarin lag de sleutel van het slot. Zijn er nog vragen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Nou, hier zijn we dan. Daar is het bed,' zegt Austin.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op als hij er naar wijst. Alsof ik niet weet hoe een bed eruit ziet.
    'Dat is een steen. Die steen zat eerst in die muur. Daarin lag de sleutel van het slot. Zijn er nog vragen?'
    Ik schud mijn hoofd. Erg interessant is zijn cel niet. Precies dezelfde als waarin ik wakker werd. 'Deze hele plek is verrot,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chapters schreef:
    [Wow, veel gemist! Een samenvatting?]


    [Je hebt volgens mij alleen gemist dat Amare en Amory er achter zijn gekomen dat ze zusjes zijn]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Ze schudde haaf hoofd. 'Deze hele plek is verrot,' mompelde ze. Ik trok een wenkbrauw omhoog. 'Nou, nou. Als ik mocht kiezen had ik ook een beter cel uitgekozen,' zei ik schouderophalend en keek een beetje rond. Ik keek Alex eventjes aan. 'Je bent niet echt een prater, of wel?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Nou, nou. Als ik mocht kiezen had ik ook een beter cel uitgekozen,' zegt hij schouderophalend.
    'Dat bedoelde ik niet,' zucht ik. 'Ik bedoelde meer gewoon deze plek als in dit gebouw'.
    'Je bent niet echt een prater, of wel?'
    'Soms wel soms niet,' antwoord ik vaag. 'Heb je daar problemen mee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Ik zuchtte op haar antwoorden. Geweldige antwoorden. Ik werd er alleen een beetje zat van. Ik begon verder te lopen terwijl ik om mij heen keek. Zo veel verrotte cellen. Waarom waren wij hier eigenlijk? Oké, we konden het allemaal denk ik wel raden, maar waarom verstoppen ze de sleutels zo makkelijk in onze cellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    Austin zucht en loopt dan verder.
    Ik rol met mijn ogen. Kom op zeg. Je kan toch niet verwachten dat bij iemand die je nog maar net kent gelijk de oren van het hoofd begint te kletsten? Vooral niet als je op een plek bent die je niet kent.
    Verveeld loop ik maar achter Austin aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    Ergens vroeg ik mij zelf af waarom Alex mij volgde. Ze kon ook de andere kant op gaan. Ik was allang gestopt met rondleiden. 'Je hebt nog niet verteld waarom jij hier ziet,' zei ik zonder om te kijken. Het zag er hier nogal saai uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Je hebt nog niet verteld waarom jij hier zit,' zegt hij ineens zonder op of om te kijken.
    'Wapensmokkel,' antwoord ik simpel. Veel meer valt er niet over te vertellen. Nouja, eigenlijk wel maar niks dat hem aangaat. 'Dus kom maar niet in mijn buurt met een pistool,' voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Wapensmokkel,' antwoordde ze. Zo simpel als maar kon. Ik had echt eigenlijk wel kunnen raden. 'Dus kom maar niet in mijn buurt met een pistool,' voegde ze er nog aan toe. Ik kon een klein lachje horen. Eventjes keek ik achterom naar Alex. 'Wie zeg dat ik een pistool nodig heb?' vroeg ik lichtelijk uitdagend. Al kon je wel horen dat ik het als grap bedoelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Wie zeg dat ik een pistool nodig heb?' vraagt hij lichtelijk uitdagend maar aan je stem kan je horen dat hij een grapje maakt.
    Toch trek ik lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Ook al zou je het willen je zou me toch niet te pakken krijgen,' zeg ik. 'Dus je hebt inderdaad geen pistool nodig want je bent sowieso kansloos'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Ook al zou je het willen je zou me toch niet te pakken krijgen. Dus je hebt inderdaad geen pistool nodig want je bent sowieso kansloos,' zei zij. Ik keek haar met een klein lachje aan. 'En op welke feiten heb je het gebaseerd?' vroeg ik aan haar. Ik stopte met lopen en draaide mijzelf naar haar toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you