• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Je hebt een geweldige smaak in ringen, Jacky.' zegt Finn, en hij verlegt even zijn arm om mijn middel. Hij kijkt me grijnzend aan als ik zeg over dat ik waarschijnlijk nog lang geen ring krijg.
    'Wil je zo graag met Jasper trouwen dan? Ik vind jullie alvast erg schattig samen dus mijn toestemming heb je.' en ik glimlach breed naar Finn, 'Thanks Finn, dat is lief van je. En ja, ik wil met Jasper trouwen. Ik weet alleen nog niet wanneer. Nu zijn we nog best jong.' en ik kijk even achterom naar Jasper. We hebben het vanmiddag wel over taart enzo gehad, Jasper wil een ijstaart, en dat hij trouwt met mij. Ik glimlach als ik er aan terugdenk. Hij heeft alleen nog niets officieel gevraagd. Zo dansen met Finn was wel grappig. En ondanks dat er een sneller nummer kwam bleef ik gewoon zo rustig doordansen met Finn. Ik weet namelijk dat Finn niet zo goed kan dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    We bleven gewoon doordansen, terwijl Jacky praat over trouwen met Jasper. 'En ja, ik wil met Jasper trouwen. Ik weet alleen nog niet wanneer. Nu zijn we nog best jong.' Ze glimlacht, waarschijnlijk bij een herinnering en kijkt even achterom naar Jasper.
    'Maar hij kan je toch nu al vragen en dan wachten jullie nog even met trouwen?', vraag ik terwijl een sneller nummer wordt ingezet. Jacky bleef gewoon met mij dansen, al was ik nog zo aan het klungelen. 'Dan ben je tenminste al verloofd, dat is toch al heel wat,' zeg ik lachend.


    The truth may be orange!

    [Ik moet even douchen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kom je daarna weer? (:]


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Maat hij kan je toch nu al vragen en dan wachten jullie nog even met trouwen?' vraagt Finn. Volgens mij wil Finn graag dat Jasper en ik trouwen. Soms klungelt Finn een beetje, maandag maakt me niets uit. Hè gaat prima zo, en wat maakt het uit dat we zo dansen. De dnasvloer is van ons. 'Dan ben je tenminste al verloofd, dat is toch al heel wat.' zegt Finn lachend. En ik kan niet anders dan er ook om lachen. 'Misschien dat Jasper me wel helemaal niet vraagt,' zeg ik met een knipoog. 'En ja, verloofd zijn is ook al heel wat voor 17 jarigen. Hoewel ik natuurlijk over 4 dagen 18 word.' glimlach ik. Dan komt er weer een feestje. Finn en ik dansen gewoon verder, niet op de muziek. 'Het lijkt me gaaf om te trouwen, en al helemaal met de liefste, Jasper.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Misschien dat Jasper me wel helemaal niet vraagt,' zegt Jacky met een knipoog. Ik geef haar even een plagerige stomp.
    'Wat een onzin! Natuurlijk vraagt hij je... ooit wel tenminste,' zeg ik lachend.
    'En ja, verloofd zijn is ook al heel wat voor 17-jarigen. Hoewel ik natuurlijk over 4 dagen achttien word,' glimlacht ze. Ik lach luidop.
    'Komt er dan weer een feestje?' vraag ik met een knipoog terwijl we door blijven dansen, totaal naast het ritme van de muziek.
    'Het lijkt me echt gaaf om te trouwen, en al helemaal met Jasper,' zegt Jacky dromerig. Ik knik instemmend.
    'Ik ben helemaal blij dat ik met Jane getrouwd ben, al is het dan niet echt.', zeg ik.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik glimlach naar Finn, 'Zo ga je met allemaal onbekende op vakantie en zo ben je getrouwd.' en ik lach even. Ik vind Finn aardig, ik kan gewoon met hem lachen. 'Ik vind jullie trouwen heel echt,' glimlach ik. 'Een ring, getuigen, de kus. Taart. Muziek.' ik kijk even of ik Jasper ergens zie, maar die zie ik nergens meer. Ik dans verder en er komt weer een rustiger nummer. 'Nu dansen we weer in de maat,' zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Zo ga je met allemaal onbekenden op vakantie en zo ben je getrouwd,' zegt ze lachend. Ik knik.
    'We hebben er inderdaad geen gras over laten groeien,' bevestig ik.
    'Ik vind jullie trouwen heel echt,' glimlacht ze. 'Een ring, getuigen, de kust. Taart, muziek.' Ze kijkt nog even achterom, vermoedelijk op zoek. We dansen gewoon verder en wanneer er een rustiger nummer komt, dansen we eindelijk weer in de maat. Ik haal diep adem en besluit Jacky de vraag die al een hele tijd door mijn hoofd spookt gewoon te stellen. Ik schraap mijn keer en aarzel even, maar doe het dan toch.
    'Jacky, denk jij dat Jane me echt leuk vindt?' Verlegen kijk ik naar de grond en ik voel tot mijn grote frustratie hoe mijn wangen langzaam rood kleuren.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik zie hoe Finn rood wordt en ok vind het zo onwijs schattig. Ik glimlach naar Finn en zeg:
    'Ja,' vastbesloten, 'Ik denk het wel ja. Je bent een leuke lieve jongen Finn, en volgens mij valt Jane daarop.' ik glimlach naar hem. 'Hoewel je het niet saai moet maken.' en i lach. Jane had namelijk volgens mij wel een beetje actie nodig. 'Hebben jullie eigenlijk een huwelijks nacht?' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ja, ik denk het wel,' zegt ze vastbesloten. 'Je bent een leuke lieve jongen, Finn, en volgens mij valt Jane daarop.' Ze glimlacht. 'Hoewel je het niet saai moet maken,' zegt ze lachend en aarzelend lach ik mee.
    'Jane heeft inderdaad wel wat actie nodig,' knik ik.
    'Hebben jullie eigenlijk een huwelijksnacht?' vraagt ze plagerig en ik voel de blos terug naar mijn wangen stijgen.
    'Uhm, geen idee,' mompel ik en stiekem hoop ik dat ze straks wat regelt met Jane ofzo. 'Ik zou het in elk geval niet zo erg vinden om er eentje te hebben,' zeg ik glimlachend.


    The truth may be orange!

    [Ik moet gaan, adiomo amigomo ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Doei! *ik bedenk net dat ik je echte naam helemaal niet weet*]


    The truth may be orange!

    [Weet je, dat zeggen er meerdere. En dan denk ik.... Wtf? 0.o

    Aangenaam, Jaimy. Username jaimyhoi ^^]

    Jacky
    'Je hebt wel snel rode wangetjes Finnie,' zeg ik plagend. 'En laat me raden, ik moet je huwelijksnacht regelen?' en ik glimlach naar hem. 'Wat zou je toch ook zonder mij moeten hè.' lach ik. 'Ik regel het wel, maar eerst nog dansen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, I'm sorry (: oké, handig! Hoi Jaimy ;p]

    Finn
    'Je hebt wel snel rode wangetjes, Finnie,' zegt ze plagend. Ik buig even mijn hoofd.
    'Kan ik het helpen,' mompel ik.
    'En laat me raden, ik moet je huwelijksnacht regelen?' vraagt ze glimlachend. Ik knik verlegen.
    'Dat zou ik erg fijn van je vinden, Jacky,' zeg ik lachend.
    'Wat zou je toch ook zonder mij moeten hè,' zegt ze lachend.
    'Helemaal niks. Zonder jou had ik geen ringen en geen huwelijksnacht en was dit dus een waardeloze bruiloft geworden.'
    'Ik regel het wel, maar eerst nog dansen.' Gehoorzaam volg ik de bewegingen die ze maakt, om toch een beetje op het ritme te blijven.


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Ik neem aan dat je niet in een tentje wilt slapen?' lach ik. En ik dans rustig verder met mijn armen nog steeds om Finn zijn nek. 'Want dan weet ik wat ik moet bellen.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.