• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanthalas Zucchilo
    Ik twijfelde eventjes of ik mijn eigen naam zou gebruiken, een lichte twijfel die amper te zien was op mijn gezicht. Ze zou het waarschijnlijk wel herkennen, de sfeer die om haar heen hing was doordenkt met goedheid, ik was benieuwd hoe lang ik het met haar uit zou houden.
    'Peter, Peter Pieterszoon,' zei ik toen, de naam gebruikend die ik al eerder gezegd had, 'Wat bent u van plan hier te doen, blijven of proberen terug te komen?' vraag ik dan aan haar, voorzichtig kijkend wat haar plannen waren. Ondertussen kijk ik haar met kalme blik aan, mijn gezicht net zo uitdrukkingloos als het hare.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik had nog nooit van hem gehoord maar vertrouwde hem niet zo, waardoor ik het spelletje automatisch mee speelde.
    "Leuk u te leren kennen," Zei ik en wist toch een kleine glimlach op te brengen. "Ik ben van plan om terug te keren."
    Het kwam er vastbesloten uit omdat ik koste wat kost mijn voogd weer wilde zien.
    Ik was ook van plan om opzoek te gaan naar mijn verloren tweelingbroer, als hij nog leefde tenminste.
    "En u?" Vroeg ik uiteindelijk. "Wat zijn u plannen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@LaCerise.. als je nog hulp nodig heb, moet je maar roepen:) Hihi xD dan is het twee tegen twee ;)]


    It's never gonna happen, Guys.

    {@Yuffie thanx ^^ Ik ga slapen}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Slaap lekker:D Hehe:) Even wat uithalen]

    Cyrille Flynn

    Ik loop langs een grote winkel, waar nog meer van die doosjes liggen. Nieuwsgierig loop ik de winkel in. Waren er nog meer mensen geïnteresseerd om de ander te besturen? De mensen waren echt gemeen geworden, maar gelukkig was ik nog gemener. Toch was ik te nieuwsgierig. Ik trok een doosje uit het rek en loop er mee naar buiten. Er komt een man achter me aanlopen. "Dief! Geef terug!" Voor de man echter in de buurt kan komen, heb ik hem al met een spreuk verdoofd en zakt hij als een pudding in elkaar. Ik zet nieuwsgierig het doosje aan en stop een raar plat dingetje in de achterkant. *Dat had ik dat jongetje ook zien doen* Nieuwsgierig glijden mijn ogen over het lichtgevende doosje. Opeens komen de letters DK in beeld en verschijnt er een grote aap in het lichtgevende doosje. WAT?! Dat ze mensen bestuurden, oké.. Maar dit is pure dierenmishandeling. Ik leg het doosje neer en sla mijn mantel om. Dit was iets voor een heks. Geconcentreerd richt ik me op het doosje. Het is zwaar en het voelt eerder dat ik iets nieuws moet creeëren, dan het moet bevrijden. Na een grote inspanning zak ik uitgeput tegen de muur neer. Een enorme bruine Gorilla staat voor me. Hij is veel en veel groter dan ik had verwacht, een meter of 3, maar ik had het dier gelukkig uit het doosje weten te bevrijden!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 23:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanlor Cardiel

    Als ik eenmaal rustig om mij heen heb gekeken glimlach ik even, de dingen die ze hier gebruiken zijn wel is waar raar maar ook handig. De meeste dingen heb ik begrepen hoewel ze nog wel onduidelijk waren wist ik waar ze voor diende. Ik loop dan rustig de straat over waarna ik twee gedaantses bij elkaar zie staan die ik in de kleine kamer ook gezien had. Ik bestudeer ze van een afstand terwijl een spreuk in mijn gedachten de geuren van goed en kwaad mengen om niet op te vallen.
    Een tweede spreuk creeërt een klein musje die naar hun toe vliegt en op het dakje gaat zitten, het beestje diende als een spion maar on plaats van telkens terug te hoeven vliegen kan ik alles zelf al goed zien en horen via de mus.

    (wat heb ik gemist en waar kan Liam invallen?)

    Paddo schreef:
    Tanlor Cardiel

    ...
    Een tweede spreuk creeërt een klein musje die naar hun toe vliegt en op het dakje gaat zitten, ...


    [Ik ben echt nog niet wakker.. Ik dacht dat er stond, een tweede spreuk creëert een muis.. Ik dacht al, sinds wanneer kunnen muizen vliegen?:O]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    (...)

    [Ik ben echt nog niet wakker.. Ik dacht dat er stond, een tweede spreuk creëert een muis.. Ik dacht al, sinds wanneer kunnen muizen vliegen?:O]


    ( Hahahaha nee dan was je idd nog niet wakker :P muizen kunnen namelijk idd niet vliegen xD )

    Cyrille Flynn

    Ik kijk naar de grote aap, die tegenover me staat. Zijn ogen zijn geheel zwart en het duister spreekt uit zijn ogen. Ik laat me uitgeput langs de muur naar beneden zakken. "Ga, schiet op!"
    Het beest gehoorzaamt meteen en rent ervandoor. Ik hoor mensen gillen als de grote aap voorbij rent. Als ik naar de straat loop, zie ik mensen in paniek over straat rennen. Ze waren bang voor de gorilla? Deze mensen waren ook niets gewend. Vanbinnen sta ik te lachen om hun angst. Ik glip terug het steegje in en laat me langs de muur naar beneden zakken. Deze magie had veel van me geëist, maar het had wel het gewenste effect. Ik sluit mijn ogen en uiteindelijk val ik hier in het steegje in slaap.


    It's never gonna happen, Guys.

    Elric Derun

    Ik klim weer de daken op en loop dr dan rustig overheen, deze huizen waren veel leuker om op te klimmen, ze waren namelijk niet altijd even gelijk.
    Als ik een stukje verder kom hoor ik allemaal gegil, ik ren erop af en zie dan een gigantische aap door de straten heen rennen. Ik grijns even, mensen die hulp nodig hebben, ik ren langs de daken en gooi allemaal mesjes richting de aap waarna het beest op mij afkomt en omhoog klimt. Ik probeer het beest voor te blijven met het klimmen terwijl ik hier en daar een mesje naar beneden gooi in het gezicht van de aap.
    Als ik bijna boven ben gooi ik nog een mesje en die raakt het oog van de aap waarna die naar beneden valt, nu is het mijn kans, de twee dolken die ik verborgen hield onder de kleding haal ik tevoorschijn en ik spring naar beneden richting de aap waarna ik de dolken in het hoofd duw en de aap zijn ogen sluit.

    [Chaim -> lluvia]

    { Mensjes ga reageren xD iig de gene waar ik op wacht ): Want ik wil drie magiers bij elkaar hebben xD }

    [Ik wil reageren, maar wacht zelf ook op een reactie, rofl :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik kan nergens op reageren want Liam is forever alone]