• Ik gebruikte de zoekfunctie en kwam geen topic hierover tegen. Wel kwam ik een aanverwant topic tegen, nml 'Anorexia' dus ik neem aan dat het openen van dit topic toegestaan is. Zo niet, dan hoor ik het vanzelf van de Mods of een van jullie. Ik heb dit op een andere site gezien en las dat veel mensen hier baat bij hebben (gehad).
    De bedoeling: Het is de bedoeling dat jullie antwoord geven op de volgende vraag: Kennen jullie iemand die zichzelf in welke zin dan ook beschadigt en hoe gaan jullie hiermee om? Of heb je er zelf ervaring mee? Ook kun je reageren op andere users door ze tips te geven.
    Doel: Het doel van dit topic is dus om bij elkaar steun te vinden. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hiermee in aanraking zijn gekomen, in zowel directe als indirecte zin (via anderen). Als jullie behoefte hebben om in een meer gesloten sfeer te spreken, kunnen jullie ook terecht bij de users 'hulppersonen' hier op Quizlet.
    Het is niet de bedoeling om triggerende dingen hier neer te zetten. Dat is onnodig en ook niet toegestaan. [neem ik aan]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    volgens mij is mijn klas besmet met snijdende kiddo's omdat iemand anders het dacht ik ook doet n_n


    omfg x3 seer triestheid
    alsof snijden leuk is o_o of een soort trend ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    omfg x3 seer triestheid
    alsof snijden leuk is o_o of een soort trend ;l

    Ja, ik weet het :S
    Ik eerst [/trendsetter] toen was ik gestopt. Komt Alice opeens aan, samen met Britt en Kimberly n_n Die laatste had een paar vage krasjes :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, ik weet het :S
    Ik eerst [/trendsetter] toen was ik gestopt. Komt Alice opeens aan, samen met Britt en Kimberly n_n Die laatste had een paar vage krasjes :X


    omfg..
    ik snij meself never nooit meer dat hebk meself en mijn knuffelmuis beloofd n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    omfg..
    ik snij meself never nooit meer dat hebk meself en mijn knuffelmuis beloofd n_n

    Pfft, heb ik mezelf ook al 2x belooft n_n
    en die muis? VAN DE KERMIS?
    Mijn hamster is in love met de meine x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Pfft, heb ik mezelf ook al 2x belooft n_n
    en die muis? VAN DE KERMIS?
    Mijn hamster is in love met de meine x33


    ja man x3 hij ligt in mijn bed n_n en niemand mag eraan sitte wnt iemand uit mijn klas wou hem kome stele o_o


    We can only learn to love by loving.

    Ik kom er redelijk wat mee in aanraking, vooral vriendinnen enzo... :(
    Ik weet dat ik er niets aan kan doen, en ze weten zelf ook ondersgoed wat ze doen, ik ga ze dan ook niet vertellen te stoppen, ze weten dat het niet goed is...
    Ik probeer ze alleen te helpen door te vertellen hoe ze het het beste kunnen verzorgen, en ze op het art te drukken dat ook te doen, dan krijgen ze namelijk geen, of weinig littekens :(

    (...)
    Ja, ik weet het :S
    Ik eerst [/trendsetter] toen was ik gestopt. Komt Alice opeens aan, samen met Britt en Kimberly n_n Die laatste had een paar vage krasjes :X

    Toen ik op mijn vorige school in de pauze langs iemand uit de tweede liep zag ik dat zij een hartje op haar arm had gekrast. Ze liep er echt mee te koop. En dat terwijl een andere vriendin van me het juist probeerde te verbergen. Zoveel tegenstrijdigheden over dit onderwerp...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Toen ik op mijn vorige school in de pauze langs iemand uit de tweede liep zag ik dat zij een hartje op haar arm had gekrast. Ze liep er echt mee te koop. En dat terwijl een andere vriendin van me het juist probeerde te verbergen. Zoveel tegenstrijdigheden over dit onderwerp...

    Ja, ik weet het, die lopen er ook echt te koop mee :S Gaat ze stoer doen tegenover mij :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Toen ik op mijn vorige school in de pauze langs iemand uit de tweede liep zag ik dat zij een hartje op haar arm had gekrast. Ze liep er echt mee te koop. En dat terwijl een andere vriendin van me het juist probeerde te verbergen. Zoveel tegenstrijdigheden over dit onderwerp...
    Ja, ik ken ook een meisje die er echt trots op is o.o
    Die heeft de 'N' van Nadia [beste vriendin] in haar enkel gekrast en is er echt blij mee dat het een litteken word o.o
    en ook een 'R' van haar andere beste vriendin in haar arm! en daar heeft ze toen allemaal stift en pan in gekalkt omdat het een tottoo moet worden o.o

    (...)
    Ja, ik weet het, die lopen er ook echt te koop mee :S Gaat ze stoer doen tegenover mij :S


    gewoon triest*zucht diep*


    We can only learn to love by loving.

    (...)Ja, ik ken ook een meisje die er echt trots op is o.o
    Die heeft de 'N' van Nadia [beste vriendin] in haar enkel gekrast en is er echt blij mee dat het een litteken word o.o
    en ook een 'R' van haar andere beste vriendin in haar arm! en daar heeft ze toen allemaal stift en pan in gekalkt omdat het een tottoo moet worden o.o


    ik heb dus ook gesneden en ik had 1 x de N in mijn arm staan omdatk paar x was uitgeschoten.. mr myn vriendin die hd omdat se sich verveelde gwoon th-teken in der arm geset O_o heel diep ook nog is


    We can only learn to love by loving.

    (...)Ja, ik ken ook een meisje die er echt trots op is o.o
    Die heeft de 'N' van Nadia [beste vriendin] in haar enkel gekrast en is er echt blij mee dat het een litteken word o.o
    en ook een 'R' van haar andere beste vriendin in haar arm! en daar heeft ze toen allemaal stift en pan in gekalkt omdat het een tottoo moet worden o.o

    Whoot o.O
    Dat doe je toch niet?!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, ik weet het, die lopen er ook echt te koop mee :S Gaat ze stoer doen tegenover mij :S

    Vreselijk gewoon. Neem dan een echte tattoo want er zijn mensen die echt met dit probleem worstelen en om er volgens zo mee te koop te lopen doet buitenstaanders al snel automatisch denken dat iemand die zichzelf beschadigt een emo is of zich aanstelt. En vooral dat laatste zorgt ervoor dat mensen nog banger worden en maar geen hulp zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik haat die mensen die snijden om stoer te doen en er gewoon mee te koop lopen.. ik vind het gewoon triest.. waarom sou je jezelf pijn doen voor de fun?!


    We can only learn to love by loving.

    Ik beschadig mezelf. Niet op de manier van snijden, maar wel iets met bloed. Ik heb namelijk van kleins af aan van mezelf zegmaar aangeleerd om te krabbelen aan wondjes. Bij mij is dat erger geworden, en nu heb ik dus allemaal littekens op mijn benen. Ik durf nu niet meer in het zwembad te zwemmen of om een korte broek aan te trekken. Maar op de basisschool gingen ze er goed mee om en ze pestten me niet. Gelukkig. Maar ik ga nu naar het GGZ en daar word ik dan zegmaar onderzocht ofzo en dan gaan we een manier vinden om te stoppen


    a figment of your imagination