• Ik gebruikte de zoekfunctie en kwam geen topic hierover tegen. Wel kwam ik een aanverwant topic tegen, nml 'Anorexia' dus ik neem aan dat het openen van dit topic toegestaan is. Zo niet, dan hoor ik het vanzelf van de Mods of een van jullie. Ik heb dit op een andere site gezien en las dat veel mensen hier baat bij hebben (gehad).
    De bedoeling: Het is de bedoeling dat jullie antwoord geven op de volgende vraag: Kennen jullie iemand die zichzelf in welke zin dan ook beschadigt en hoe gaan jullie hiermee om? Of heb je er zelf ervaring mee? Ook kun je reageren op andere users door ze tips te geven.
    Doel: Het doel van dit topic is dus om bij elkaar steun te vinden. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hiermee in aanraking zijn gekomen, in zowel directe als indirecte zin (via anderen). Als jullie behoefte hebben om in een meer gesloten sfeer te spreken, kunnen jullie ook terecht bij de users 'hulppersonen' hier op Quizlet.
    Het is niet de bedoeling om triggerende dingen hier neer te zetten. Dat is onnodig en ook niet toegestaan. [neem ik aan]


    No growth of the heart is ever a waste

    Daar staan ook nog externe links naar andere sites geloof ik, waaronder een 'officiele' site van Nederland. Hoop dat je er wat aan hebt. :]


    No growth of the heart is ever a waste

    op

    http://www.stichtingzelfbeschadiging.nl/

    Kun je ook dingen vinden... *keek voor de lol s op de wiki*

    Snijden is iets helemaal apart vind ik. Ik doe het soms, als ik alleen ben op mijn kamer, als ik zo opeens voor weet ik veel begin te wenen. Het is wel raar, moet ik zeggen. Daarna klinkt het dan zo raar, "ik heb mezelf gewoon gesneden!", maar, als je het dan weer opnieuw doet besef je dat gewoon niet. Of, gewoon eens iets rond mijn nek doen, klinkt gewoon belachelijk, maar 't is zoals ik al zei: Speciaal.

    Eten durf ik ook wel is een paar keer over te slagen. Naarmate de tijd word je zoiets wel gewoon. Het is volgens mij wel niet gezond, maar, na een tijd haal je dat zo weer in! En, 't is niet dat ik een wandelend skelet ben, integendeel! :)

    Als ik het zo bezie, ik heb een raar en afwisselend leven...


    Ik heb van precies hetzelfde last... Stoppen, naja... dat gaat gewoon niet... Het is zeg maar, een gewoonte geworden... Maar ik ben niet van plan dit aan iemand te vertellen hoor... krijg je van zo'n overbezorgde mensen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    (...)

    Ik heb van precies hetzelfde last... Stoppen, naja... dat gaat gewoon niet... Het is zeg maar, een gewoonte geworden... Maar ik ben niet van plan dit aan iemand te vertellen hoor... krijg je van zo'n overbezorgde mensen...

    Ja, ken ik. Overbezorgde mensen.. Ze bedoelen het goed, maar zijn een doorn in je oog.. x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, ken ik. Overbezorgde mensen.. Ze bedoelen het goed, maar zijn een doorn in je oog.. x'D

    Dat geldt ook voor andere zaken [Lees: School] maar ik zal nu maar even niet al te vaak OFFtopic gaan...


    No growth of the heart is ever a waste

    *neemt de sneltrein naar UPstad en dropt een UPje hiero*


    No growth of the heart is ever a waste