• Ik gebruikte de zoekfunctie en kwam geen topic hierover tegen. Wel kwam ik een aanverwant topic tegen, nml 'Anorexia' dus ik neem aan dat het openen van dit topic toegestaan is. Zo niet, dan hoor ik het vanzelf van de Mods of een van jullie. Ik heb dit op een andere site gezien en las dat veel mensen hier baat bij hebben (gehad).
    De bedoeling: Het is de bedoeling dat jullie antwoord geven op de volgende vraag: Kennen jullie iemand die zichzelf in welke zin dan ook beschadigt en hoe gaan jullie hiermee om? Of heb je er zelf ervaring mee? Ook kun je reageren op andere users door ze tips te geven.
    Doel: Het doel van dit topic is dus om bij elkaar steun te vinden. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hiermee in aanraking zijn gekomen, in zowel directe als indirecte zin (via anderen). Als jullie behoefte hebben om in een meer gesloten sfeer te spreken, kunnen jullie ook terecht bij de users 'hulppersonen' hier op Quizlet.
    Het is niet de bedoeling om triggerende dingen hier neer te zetten. Dat is onnodig en ook niet toegestaan. [neem ik aan]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Das lastig. Heel lastig. Ze gebruikt provocerend gedrag om haar eigen onzekerheid te onderdrukken, zoals veel mensen doen. Hopelijk vindt ze ooit de moed/motivatie om hulp te zoeken.


    dude je klinkt als een psycholoog x3 mr je hebt wel gelijk :D

    ff denke wat wouk ookalweer segge voordatk door dit geweldige berigt werd afgeleid.. ??


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ik moet mijn pluk haar eens loslaten. Ik pluk er al de halve dag aan. Best vervelend. :']

    dat doek ook
    ik friemele hele tijd aan mijn haar enz.. n_n en ik kauw byna altijd kauwgum x3 en dan smak ik en blaask bellen en datirriteert veel mensen x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Das lastig. Heel lastig. Ze gebruikt provocerend gedrag om haar eigen onzekerheid te onderdrukken, zoals veel mensen doen. Hopelijk vindt ze ooit de moed/motivatie om hulp te zoeken.

    Ja, ben ik met je eens, heel lastig. En ik hoop het ook voor haar, maar zoals ik haar nu ken, die ik die kans nooit :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet mijn pluk haar eens loslaten. Ik pluk er al de halve dag aan. Best vervelend. :']
    Dat had ik ook o.o ik had bijna zo'n natuurlijke dreadlock gekregen door al het gefrot xD

    (...)

    dude je klinkt als een psycholoog x3 mr je hebt wel gelijk :D

    ff denke wat wouk ookalweer segge voordatk door dit geweldige berigt werd afgeleid.. ??

    Crap.. soms laat ik me nogal gaan. sorry, ik zal er wat aan doen ^^'


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Dat had ik ook o.o ik had bijna zo'n natuurlijke dreadlock gekregen door al het gefrot xD

    Haha zo erg is het bij mij nog net niet maar ik ben aardig op weg.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Crap.. soms laat ik me nogal gaan. sorry, ik zal er wat aan doen ^^'


    hoeft niet hoor ik vind het wel fijn als iemand so praat n_n
    O JA dat wouk segge :
    een ''vriendin'' ging aan mijn nieuwe klas vertelle dak me sneed.. terwijl ik dat toen dus al iets vn half jaar niet meer deed..al die lui me heel raar aankijke


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hoeft niet hoor ik vind het wel fijn als iemand so praat n_n
    O JA dat wouk segge :
    een ''vriendin'' ging aan mijn nieuwe klas vertelle dak me sneed.. terwijl ik dat toen dus al iets vn half jaar niet meer deed..al die lui me heel raar aankijke

    Zo hee.. Wat een vriendin zeg...-_-
    Nou ja, ben in elk geval blij voor je dat je het niet meer doet.
    (flower) voor jou :]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    hoeft niet hoor ik vind het wel fijn als iemand so praat n_n
    O JA dat wouk segge :
    een ''vriendin'' ging aan mijn nieuwe klas vertelle dak me sneed.. terwijl ik dat toen dus al iets vn half jaar niet meer deed..al die lui me heel raar aankijke
    >.<''

    (...)
    Zo hee.. Wat een vriendin zeg...-_-
    Nou ja, ben in elk geval blij voor je dat je het niet meer doet.
    (flower) voor jou :]


    ^^ hihi ben er self ook blij om
    mr ik moet so gaan ;l morge SO frans en heb nog nie geleerd.. ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ofnee.. SO AK ;l nog erger


    We can only learn to love by loving.

    Hehe, good luck :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Heey allemaal
    Of ik er ervaring mee heb? Ja. I snijd mzelf en een vriendin van me ook. Ik snap het nut niet meer, vroegr was het egt om mijn andere pijn te verlichten maar nu is het alleen nog voor de kick. Ik wee dat ik er eigenlijk mee moet stoppen en dat weetmijn vriendin ook, maar het lukt op een of andere manier niet.

    XxX me


    Let The Darkness Be My Light <3<3

    Heey allemaal
    Of ik er ervaring mee heb? Ja. I snijd mzelf en een vriendin van me ook. Ik snap het nut niet meer, vroegr was het egt om mijn andere pijn te verlichten maar nu is het alleen nog voor de kick. Ik wee dat ik er eigenlijk mee moet stoppen en dat weetmijn vriendin ook, maar het lukt op een of andere manier niet.

    XxX me

    Heb je iemand waarmee je kunt praten, op je vriendin na dan? Op wikipedia staan tips over hoe je ermee kunt omgaan, als je interesse hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb je iemand waarmee je kunt praten, op je vriendin na dan? Op wikipedia staan tips over hoe je ermee kunt omgaan, als je interesse hebt

    Pratn helpt bij mij niet, helaas. Bedank voor de tip ok wikipedia. ik zal eens gaan kijken

    XxX me


    Let The Darkness Be My Light <3<3