• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Ben ik de enige die hier niet van gehoord heeft? o.O


    Today will be Girl's Day party with you~

    Genius schreef:
    Leuk is dat, had dat even eerder gezegd. Had ik geen moeite hoeven doen om me aan te melden <.<


    Inderdaad, heb verdomme ontzettend m'n best gedaan op die aanmelding, wordt er niet eens naar gekeken vanwege een reden die niet waar is x']. Heb 't had met dit gedoe.


    i put the fun in funeral

    RINGDINGDONG schreef:
    Ben ik de enige die hier niet van gehoord heeft? o.O


    Ik heb er wel van gehoord, maar heb de lijst nog niet gezien.

    Maar ik ben eerlijk gezegd erg teleurgesteld in de mods.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik vind het eigenlijk vooral erg voor de mensen die de moderators zo hard hebben verdedigd en nu een mes in hun rug hebben gekregen. En natuurlijk dat niet iedereen gelijke kansen krijgt. Mensen die een groot strafblad hebben - dat begrijp ik nog... Maar ik vind die lijst niet erg redelijk. 'Vrienden met Gaby' beetje overdreven, niet?


    Olive

    Authors schreef:
    Ik vind het eigenlijk vooral erg voor de mensen die de moderators zo hard hebben verdedigd en nu een mes in hun rug hebben gekregen. En natuurlijk dat niet iedereen gelijke kansen krijgt. Mensen die een groot strafblad hebben - dat begrijp ik nog... Maar ik vind die lijst niet erg redelijk. 'Vrienden met Gaby' beetje overdreven, niet?


    Geeft Gaby ook weer even een ego-boost :'D

    Authors schreef:
    Ik vind het eigenlijk vooral erg voor de mensen die de moderators zo hard hebben verdedigd en nu een mes in hun rug hebben gekregen. En natuurlijk dat niet iedereen gelijke kansen krijgt. Mensen die een groot strafblad hebben - dat begrijp ik nog... Maar ik vind die lijst niet erg redelijk. 'Vrienden met Gaby' beetje overdreven, niet?


    Ja, dat vind ik ook wel. Of geen reden. Maar ik vind het ook erg voor Mitchell die er waarschijnlijk alleen opstaat omdat hij mijn vriend is en ze bang zijn dat hij dingen zal uitlekken naar mij, omdat ik niet zo van mods hou zou dat wel erg zijn. Maar ik weet zeker dat hij zoiets niet zou doen.


    Your make-up is terrible

    RINGDINGDONG schreef:
    Ben ik de enige die hier niet van gehoord heeft? o.O


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Genius schreef:
    Leuk is dat, had dat even eerder gezegd. Had ik geen moeite hoeven doen om me aan te melden <.<
    Inderdaad. Ik heb echt lang aan mijn motivatie gezeten. Echt tof om te weten dat die eerlijke kansen gewoon zever zijn. Ik zou het trouwens appreciëren moesten jullie wel antwoord geven aan ons, want jullie zijn ons veel antwoorden verschuldigd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waar staat die lijst dan?


    The sun will rise and we will try again.

    Morgue schreef:
    (...)

    Geeft Gaby ook weer even een ego-boost :'D


    Eigenlijk wel ja :'D Hoelang is ze al geband? Meer dan een jaar sowieso & nog wordt er over haar gepraat. Zijn sommige dingen beter niet in de doofpot te steken? Wat zal er dan bij mij staan :')? Vriendin van Errin en Navigate...?


    Olive

    Ik kwam hier altijd met plezier, maar nu is dat niet meer zo. Ik kom hier nu met een gevoel dat ik niet goed genoeg ben.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik ook wel. Of geen reden. Maar ik vind het ook erg voor Mitchell die er waarschijnlijk alleen opstaat omdat hij mijn vriend is en ze bang zijn dat hij dingen zal uitlekken naar mij, omdat ik niet zo van mods hou zou dat wel erg zijn. Maar ik weet zeker dat hij zoiets niet zou doen.


    Ja idd >.< Ik snap wel waar ze het idee vandaan halen, maar niet iedereen is zo.


    Olive

    RINGDINGDONG schreef:
    Ben ik de enige die hier niet van gehoord heeft? o.O


    Nee, en eerlijk gezegd wil ik die lijst wel zien...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Authors schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel ja :'D Hoelang is ze al geband? Meer dan een jaar sowieso & nog wordt er over haar gepraat. Zijn sommige dingen beter niet in de doofpot te steken? Wat zal er dan bij mij staan :')? Vriendin van Errin en Navigate...?

    Nee jij zou staan onder 'al mod geweest'

    Authors schreef:
    Ik vind het eigenlijk vooral erg voor de mensen die de moderators zo hard hebben verdedigd en nu een mes in hun rug hebben gekregen. En natuurlijk dat niet iedereen gelijke kansen krijgt. Mensen die een groot strafblad hebben - dat begrijp ik nog... Maar ik vind die lijst niet erg redelijk. 'Vrienden met Gaby' beetje overdreven, niet?


    Ik schaam me kapot. Ik blijf met een enkeling zeker wel bevriend, omdat door de gemaakte keuze zij ook geen keuze hadden;Maar betreft het team over zijn geheel - Schaam ik me werkelijk waar kapot dat ik zo lang vol heb gehouden. Want zelfs bij ernstige twijfel, omdat het wel heel echt leek, ben ik door blijven gaan met verdedigen 'wetend' dat het modteam te vertrouwen is.
    Hoort te zijn i.i.g, maar dat was wat ik gister in mijn hoofd had.


    Til hug og blod.