• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Jessica
    In mijn andere klas begon ik met een andere voorstellingsronde. Ik liet ze gewoon één voor één hun naam zeggen en hun hobby's noemen. Ik vroeg of ze broers of zussen hadden en wat de job was van hun ouders. Verder vroeg ik nog wat ze graag eens zouden doen het jaar door.
    Ik had in het begin van de les even op mijn rooster gekeken en had meteen gezien dat ik straks weer les had bij mijn speciale klas. Engels deze keer. Er was een pauze van 15 minuten tussen.
    Hmm, dat moest lang genoeg zijn om de directeur te overtuigen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk haar aan. 'Ik denk dat de meeste geen geld hebben voor vakanties,' zeg ik kil. Ik zak wat meer onder uit en sluit mijn ogen. Dit ging een lange les worden...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chad

    Shit, de bal belandde in mijn handen en de blik van de lerares viel op mij. ''Eh.. Mijn ouders hadden nooit zin op vakantie te gaan...'', mompelde ik en gooide de bal terug naar de lerares. Ik vouwde mijn armen over elkaar en keek door het raam naar buiten.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Weer kreeg ik de bal terug in mijn handen "Ehm wat zijn je hobby's?" zei ik dan maar en gooide de bal wee in het lokaal.Jah ik ben het weer aan het verpesten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chad

    Hier had ik echt geen zin in. Het leek wel alsof ik bij de psychiator zat... Ik stond weer op het punt om de klas uit te lopen als we niet snel iets anders gingen doen. Of nog beter, gewoon stoppen met deze shit en een dag vrij krijgen. Ik pakte mijn mobiel en smste naar Jayden hoe het ging met de bende, nu ze mij mistten zal het wel een stuk minder goed gaan.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Tyler

    Shit, ik was die spuitbussen vergeten in die klas, ik zucht en loop weer terug.
    'Sup' mompel ik, dan pas zie ik dat ze bezig waren met een of ander vaag spel.
    'Weer zo'n vaag spel? Hou oud denk je dat we zijn? 6?' mompel ik, en begin mijn spuitbussen in te pakken..


    El Diablo.

    Eliza
    De onangename sfeer in de klas werd dan nog eens verstoord door een leerling die binnen kwam wandelen,na zijn grove opmerking pakte hij een zak met spuitbussen in."Hé dat is verboden op school!" riep ik bijna uit.Hoe moet ik nou deze leerlingen helpen als ze niet eens meewerken of iets zeggen dat niet grof overkomt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler

    Ik gooi mijn rugzak over mijn schouder. 'En wie zegt dat?' grijns ik, en sla mijn armen over elkaar. Ik kijk haar aan, en steek verveeld een sigaret op..


    El Diablo.

    Chad

    Ik begon te lachen toen de lerares zei dat de spuitbussen verboden waren op school. Tyler had de muur al ondergespoten vanochtend, die hou je niet zo makkelijk tegen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Eliza
    Nu geraakte mijn gedult echt op,ik sloeg de sigaret die hij opgestoken had op de grond en trapte hem dood."Ik zeg dat en roken in het schoolgebouw is trouwens ook verboden."Zeg ik en sla ook mijn armen over elkaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chad
    ''En wij zijn hier om die regels te breken...'', zei ik om me in het gesprek te voegen en ging op een tafel zitten. Ik haalde het pakje sigaretten uit mijn tas en bood er een aan Tyler aan.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jayson
    ik lach even om Tyler en Chad. Ik kijk afwachtend naar de lerares. Ik pakte ook een sigaret en stak die op. 'Gaan we nog wat dorn of alleen maar dit saaie spel?' vraag ik verveeld.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 15:22 ]

    Tyler

    'Bitch, wees blij dat ik geen joint opsteek' sis ik. 'Trouwens, ik doe wat ik wil, neem mee wat ik wil, en jij hoeft je daar niet mee te bemoeien.' grom ik.


    El Diablo.

    Chad
    Grijnzend keek ik naar de lerares na Tyler's opmerking, en nam nonchalant een trek van mijn eigen sigaret.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    Tien minuten voordat de bel gaat verlaat ik de klas. Ik loop met grote passen naar de directeur en klop ongeduldig op de deur.
    "Binnen."
    "Goedemorgen." ik stap naar binnen en knik hem toe. "Ik moet u iets vragen." ga ik meteen to the point.


    “To live will be an awfully big adventure.”