• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik rol nog is met mijn ogen, maar sta toch op. 'Alleen omdat ik geen gezijk van jouw wil horen' grom ik. Ik leun tegen de muur. Ook een getint meisje komt er staan, Lexy volgens mij. Ik blijf staan, geen zussen en broers.. Gelukkig..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:56 ]


    El Diablo.

    {Ik zal maar zeggen dat iedereen goed zit, ze hebben ook niet uitdrukkelijk gezegd dat ze niet goed zitten xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    Ik luisterde half naar haar uitleg en toen ze de vraag had gesteld bleef ik gewoon zitten. Dit ging nog een saaie les worden. Achja, beter dit dan wiskunde, dacht ik in mezelf.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Macy

    Ik rol met mijn ogen en loop naar de lijn. Dit werd dus zo'n spel. Echt iets waar ik op zat te wachten. Ik kijk om naar andere, of zij ook kwamen. Ik weet niet wat ik liever had, dit of Wiskunde. Ik had namelijk echt geen zin in die diepgaande vragen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk haar zuchtend aan,meent ze die? gaan we zo'n kinderachtig spel doen. Ik blijf rustig tegen de muur aanleunen en kijk wat om me heen. Daarna kijk ik strak naar de lerares. Ze dacht toch niet dat we hier serieus aan meegingen doen?

    Jessica
    Ik stap zelf ook over de lijn om te tonen dat ik mee doe en weet dat vast niet iedereen echt actief mee deed, maar ik trok het me niet aan.
    Ik deed teken dat iedereen terug over de lijn mocht gaan en dacht na over de nieuwe vraag.
    "Wie is er ooit werkelijke over een bananenschil uitgegleden." ik stapte meteen zelf over de lijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eliza
    "Wat" roep ik geschrokken.de koffie vloog voor de helft uit de tas en ik floekte nog een keer.Ik legde de koffiemok op de tafel en bekeek mijn tas grondig.Niets ,nada ...Met een hadn door mijn haar Bekeek ikNaomie bedenkelijk aan."Naomie ik heb echt geen idee waar die boeken zouden kunnen liggen." zei ik en zette me verslagen op de stoel."Ga maar naar huis ik zoek wel een andere manier om les te geven.Naomie knikte en verliet de kamer,fijn zie me hier nou zitten.Dit word een slechte dag en zeker als ik de ghetto kids heb.

    (kan een leraar haar mischien helpen ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler

    Ik grinnik kort, maar blijf toch staan.
    Welke idioot glijd er uit over een bananenschil..


    El Diablo.

    Mae
    Dat was echt de domste vraag die ik ooit gehoord had. Wie is er nu zo lomp om over een bananenschil uit te glijden? Opnieuw bleef ik verveeld zitten. Ik begon rustig mijn nagels te bestuderen, gewoon uit verveling.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik glimlach, wanneer Tyler begint te grinniken. Ik wist zo al wat hij dacht.
    "Ik ben niet bang om voor mijn faals uit te komen." grinnik ik. "Nog iemand?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik slaak een diepe zucht. Welke idioot glijdt nou uit over een bananenschil? Zelfs een klein kind overkomt dat niet. Ik laat me weer op het tafeltje vallen en kijk naar het gebeuren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Nee,want wie glijd er nou uit over een bananenschil op jij na dan'zeg ik terwijl ik verveel tegen de muur aanleun. Dit was echt saai

    Sam
    Ik grinnikte. Zoiets gebeurd toch alleen in tekenfilms? ''Nope, je bent de enigste. Zeg, ga je nog meer van die domme vragen stellen? Want dan ben ik weg.'' antwoordde ik, en keek haar afwachtend aan terwijl ik mijn benen over elkaar sloeg.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    "Ok, blijkbaar is geen van jullie zo uitermate lomp als ik ben."
    Ik glimlach en ga terug aan de juiste kant van de lijn staan.
    "Wie is er momenteel single?" ga ik verder. Opnieuw stap ik als eerste over de lijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik zucht en sta weer op. Langzaam loop ik de lijn over. Ik had er gewoon geen tijd voor. Mijn broertje vroeg al genoeg tijd en dan ook nog een jongen uit een bende die ook aandacht wilt? Nee, bedankt. Bovendien is de kans groot dat je diegene dan weer kwijt raakt. Je was gewoon niet zeker van je leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne