• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Nee joh dit is geweldig" Hij kijkt rond "wacht de helft van het plan? je weet dat je me nu nieuwschierig maakt he?". "Oke fijn dat je het leuk vind" zeg ik lachend. Ik knik "Weet ik en het is juist ook de bedoeling dat je nieuwsgierig word"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ze knikt "Weet ik en het is juist ook de bedoeling dat je nieuwsgierig word" ik kijk haar onderzoekend aan "hoelang gaat dat duren voor dat ik iets mag weten over het tweede deel van je plan"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Hij kijkt me onderzoekend aan "hoelang gaat dat duren voor dat ik iets mag weten over het tweede deel van je plan". Ik denk even "Mhm, je mag iets te weten komen zodra we daar zijn tenzij....nee er is geen tenzij je moet gewoon afwachten" zegt ik met een onschuldige glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ze denk even "Mhm, je mag iets te weten komen zodra we daar zijn tenzij....nee er is geen tenzij je moet gewoon afwachten" zegt ze met een onschuldige glimlach, langzaam loop ik naar haar toe "lieve Summer jij gaat het mij nu vertellen of ik stop je in dat ding daar" ik wijs naar een atractie dat wild heen en weer gaat, er verschjnt een gemeen glimlachje op mijn gezicht.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "lieve Summer jij gaat het mij nu vertellen of ik stop je in dat ding daar" Hij wijst naar een atractie dat wild heen en weer gaat, er verschjnt een gemeen glimlachje op zijn gezicht. Ik kijk van de attractie weer naar Scorpius en schud vastbesloten mijn hoofd. "Ik vertel niets wat je ook van plan bent"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "O wat ik ook van plan ben he?" ik sta nu vlak voor Summer "als het niet op de rustige manier kan dan maar op de harde manier" behendig til ik Summer op en loop naar de atractie toe.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "als het niet op de rustige manier kan dan maar op de harde manier" Hij tilt me op en loop naar de atractie toe. "Scorpius zet me alsjeblieft neer" zegt ik en probeer me uit zijn greep te bevrijden. "Zet me neer" mompel ik ookal weet ik dat het zinloos is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Wild gespartel volgt maar Summer is kansloos want na een paar seconde stopt ze, ik lach en vervolgends zet ik haar weer neer "je ben gewaarschuwd nu"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "je ben gewaarschuwd nu" zegt hij. Ik kijk hem aan en knik "Weet ik maar je moet wat geduldiger worden en dit is een goede manier" zeg ik lachend en zet voor de zekerheid een paar stappen naar achteren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Weet ik maar je moet wat geduldiger worden en dit is een goede manier" zegt ze lachend, voor de zekerheid doet ze een paar stappen naar achteren.
    Ik zucht "dan moet ik maar wachten" en met een pruillipje loop kijk ik Summer aan.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "dan moet ik maar wachten" zucht hij en kijk me met een pruilipje aan. "Je weet dat ik niet tegen die blik kan" zegt ik . "Weet dat ik toch niets ga vertellen, maar weet ook hoe langer je er over doorgaat hoe langer het duurt voor je erachter komt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "I know I'm just kidding" ik lach " waar wil je eigenlijk naar toe nu" door al dat geklier ben ik even vergeten waar we zijn.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 16:13 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ik probeer echt langere stukjes te schrijven maar dat lukt even niet...:X]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Dat weet ik toch en ik zal je zo wel vertellen wat we gaan doen" zeg ik lachend. Ik kijk rond "Mhm laat me eerlijk zijn...ik heb echt geen idee"

    [ maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Dat weet ik toch en ik zal je zo wel vertellen wat we gaan doen" zegt ze lachend. Summer kijkt rond "Mhm laat me eerlijk zijn...ik heb echt geen idee" ik volg Summer haar voorbeeld en kijk ook rond "ik zou het ook niet weten, waar wil je heen?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.