• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Aha, als je het zo speelt...Ik haal versterking ^^ Kom op Moonly, haal James en Hugo XD]

    Lily

    Gapend loop ik naar buiten. De eerste les van vandaag was erg leuk, maar wel lang. Ik heb zin om morgen uit te slapen aangezien ik toch niet naar Zweinsveld mag. Als ik buiten ben zie ik Mason, Albus en Roos dueleren tegen Scorpius en Summer. 'Stop!' zeg ik kwaad terwijl ik naar ze toe loop. 'Hou op alsjeblieft!' maar ze blijven doorgaan. Voor ik weet wat ik doe, trek ik mijn toverstok. 'Expelliarmus!' roep ik en de toverstokken van Mason, Albus en Roos rollen op de grond. Mason pakt die van hem gelijk en ik pak de andere. 'Levicorpus!' roept Mason en de spreuk werkt vrijwel onmiddelijk. Scorpius hangt aan zijn enkels in de lucht. 'Stop!' smeek ik. Ik wil namelijk echt geen punten kwijt. Snel ren ik naar binnen en zie Professor Stafler lopen. 'Professor,' zeg ik. 'Er zijn mensen buiten aan het vechten!'

    Mason

    Als ik mijn toverstok weer terug heb, laat ik Scorpius aan zijn enkels ophangen. 'Nu is het oorlog.' zeg ik sluw en ik begin allerlei vervloekingen op Scorpius en Summer te toveren.

    Professor Stafler

    Snel loop ik naar buiten en zie de leerlingen vechten. 'Stop!' schreeuw ik. Geluidloos laad ik ze allemaal verstijven. Alleen hun monden kunnen nog bewegen. 'Leg uit.' zeg ik kil. '50 punten van griffoendor en Zwadderich.'

    [sorry als dit bericht te laat is, ik doe namelijk lang over typen. Prop hem er anders gewoon tussen. :P]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:44 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [haha ik had er 5 goed XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Professor u weet hoe het met mijn verleden zit en ik heb geleerd me eigen te verdedigen en dat niet meer te pikken, maar ook heb ik geleerd mijn vrienden te beschermen dus in dit geval Scorpius" zeg ik terwijl er weer tranen in mijn ogen verschijnen zodra ik eraan terug denk. "Trouwens al u het niet weet dat moet u het maar aan professor Snape vragen want ik praat er liever niet over"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Nu was het Mason die me ondersteboven liet hangen, ik spartelde wild niet allen ondat ik vast zat maar vooral omdat ze ook achter Summer aangingen.
    "HELP" het was hopeloos...het was nu echt oorlog!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ben evne weg de hond uitlaten... tot zo misschien]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Professor Stafler

    'Ach, ik weet je hele verleden.' zeg ik medelevend. 'Maar dat is alsnog geen reden om iemand zomaar aan te vallen. Ik wil graag een duidelijke verklaring.' 'Ze vielen ons aan omdat wij geen andwoord gaven!' zegt Albus boos. 'Ze hingen Roos ondersteboven en toen begonnen we te vechten.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "Professor het was niet zomaar en er zit een hele duidelijk reden achter" zeg ik. "Alleen ga ik die nu niet zeggen aangezien ik geen zin heb dat iedereen weet wat er allemaal in mijn verlden is gebeurd". Ik kijk naar Scorpius "Finite Incantatem" mompel ik en zorg dat die weer met beide voeten op de grond staat

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Professor Stafler

    Ik kijk de leerlingen streng aan. 'Dan vertel je je reden niet, maar als dit nog een keer gebeurt krijgen jullie ergere straf, begrepen?' Albus en Mason knikken heftig en gaan dan terug naar het kasteel. 'Waag het niet om Albus lastig te vallen.' sist Mason. Professor Stafler kijkt hem extra boos aan. 'Van jou had ik wel wat betere manieren verwacht, jongeman.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    MrsBrittain schreef:
    [haha ik had er 5 goed XD]

    (ik allemaalXD)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:03 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "We zullen het niet meer doen professor maar het is gewoon mijn verleden dat soms in de weg zit en dingen doen me daar dan weer aandenken" zeg ik. "Maar heel erg bedankt dat ik het niet hoef te vertellen"
    Ik loop naar Scorpius toe "Gaat het wel ?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (huiswerk maken doei)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Eten :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Moonly schreef:
    (...)
    (ik allemaalXD)

    o.0 slimmmm


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius

    Bijna had ik het hele gesprek ondersteboven meegemaakt totdat Summer me uit me lijden verloste "bedankt nog trouwens" mompel ik, ik wrijf over de pijnlijke plek op mijn rug waar ik op geland was "ja het gaat wel" ik keek Summer weer aan "o trouwens we krijgen zeker weer straf ofzo?" ik rolde met mijn ogen het was allemaal zo nutteloos die strafregels of wat dan ook...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Graag gedaan en oké" zeg ik. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en schud mijn hoofd. "Nee ik heb gewoon gezegd dat het aan mijn verleden lag dat ik ruzie maakte en we krijgen geen straf alleen als het nog een keer gebeurd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer