• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik haal een bestelformulier uit mijn zak. 'Goed idee!' Ik lees de lijst door. 'Peruviaans Instant Duistergruis, Hangoren, Exploffers Deluxe, Ton Tong Toffees, Kanarie Kano's en Het verplaatsbare moeras.' kruisde ik aan. 'Wil jij nog wat bestellen?' vroeg ik grijnzend 'Ik betaal!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    We lopen richtig de leerlingenkamer en ben druk aan het bedenken hoe ik ze kan terug pakkken, maar achteraf leken alle planne ndie ik al bedacht had niet zo erg goed te zijn misschien had Summer een geweldig idee "Summer weet jij misschien iets? om ze nou aan te vallen ligt zo voor de hand..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Mason

    Ik bekijk de kaart aandachtig. 'Uhm...Neusbloednoga, Braakbabbelaars, Liefdesdrank, Foptoverstokken en ah... een Stemveranderaar.' Ik grijns naar James. 'We moeten zo naar Geschiedenis van de toverkunst, maar ik heb wel zin in boterbier. Ga je mee?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Ja is goed.' ik gaap en sta op. Ren naar boven en pak de sluipwegwijzer en de ontzichtbaarheidsmantel. 'Laten we gaan!' We lopen naar de eenogigeheksdoorgang. 'Dissendium!' zeg ik terwijl ik er op tikte. 'Kom laten we gaan.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "Summer weet jij misschien iets? om ze nou aan te vallen ligt zo voor de hand..." zegt Scorpius. Ik schrik gelijk weer op uit mijn gedachten en schud mijn hoofd. "Nee niet echt, maar misschien komt er zo nog wel wat bij me op"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    Ik grijns en loop door de gang. Als we in Zacharinus zijn lopen we zacht naar beneden. Ik gris snel wat snoep van de plank en loop dan naar buiten. Dangooi ik de ontzichtbaarheidsmantel van ons af. '3 bezemstelen?' vraag ik grijnzend.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Nee, de 4 bezemstelen.' zeg ik geïrriteerd. 'Ja, natuurlijk de 3 bezemstelen, bij de rest zijn we verbannen.' ik grijns. De dorpelingen vonden het al niet meer vreemd om ons bijna elke dag hier te zien. We liepen naar binnen bij de 3 bezemstelen. 'Mason en James! Het gebruikelijke?' vroeg Thea, de dochter van Rosemertha. Ik knik en we gaan zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Catnipp ----> Swagnipp


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Ik glimlach. 'Uhu. En doe mij maar zo'n Falle's beste chocolade muffin.' Ik knipoog even naar Thea en die loopt weer weg. 'We kunnen zo ook nog een bij die gewaden winkel kijken? Misschien verkopen ze ook gel of zo.' Ik strijk even met mijn hand mijn haar glad. 'Mijn haar wil maar niet goed.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Ik help je wel!' grijnzend wrijf ik met mijn hand zijn haar nog verder door de war 'Perfect!' Thea kwam weer aanlopen en gaf ons wat we besteld hadden 'Wat zit je haar leuk, Mason!' zei ze grijnzend en ik begon te lachen, z'n haar zat echt vreselijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "We moeten eerder dan die andere zijn" mompel ik meestal kan ik heel snel dingen verzinnen maar blijkbaar zit het vandaag niet mee...er moet toch een goede manier zijn ons ze terug te pakken?

    [inspiloos -,-]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Ik ben aan het nadenken maar ik dwaal steeds weer met mijn gedachten af" mompel ik en kijk nog steeds naar de grond. Er moet iets zijn om er met mijn gedachten erbij te blijven en ook om die andere terug te pakken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    'Aah! Wat doe je?!' roep ik boos als James mijn haar door de war doet. Ik haal snel een kam uit mijn zak en begin mijn haar weer glad te maken. Thea komt ondertussen met de boterbiertjes en mijn muffin. Ik haal wat stemveranderaar uit mijn zak en doe het stiekem in James' boterbier. Zo, straks is zijn stem lekker hoog.

    [moet gaan :-(]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik grijns als Mason snel een kam pakt. 'Haha.' zeg ik. Ik neem een grote slok. 'Lekker!' piep ik plotseling met een hoge stem. 'Mason! Moest dat nou?' vraag ik boos, al klinkt het niet zo vanwege die hoge stem. 'Nu kan ik de hele dag niet praten!' Boos kijk ik hem aan. Ik vraag een nieuwe boterbier aan terwijl Thea lacht. 'De baard nu al weer uit de keel, James?' hikt ze. Boos kijk ik haar aan. Ze loopt weg en komt na een tijdje weer terug. 'En wat zeg je dan, James?' zegt ze. 'Dankje!' mompel ik boos.


    (jammer:()


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Ik luister naar het gemompel van Summer "Ik ben aan het nadenken maar ik dwaal steeds weer met mijn gedachten af" ik loop naar Summer toe en geef haat een zacht kusje op haar lippen "help dit? bij mij wel" ik draai me om of het de normaalste zaak van de wereld is.

    [moet gaan het wordt echt te gevaarlijk hier...(A) ouders kunne nzo binnen komen droedels(doeg)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.