• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Als ze naar de hal bij de balie gaan, is er genoeg te doen}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb altijd vragen, maar waarom zal ik ze nu allemaal gaan stellen? Dat is toch niet leuk?" Hij bekijkt mij zoals ik hem net bekeek. Ik draai daardoor mijn hoofd even weg voor ik weer terug kijk. Hoewel ik het gewend ben dat mensen mij nakijken is dit persoonlijke kijken toch even iets anders voor mij.
    "Maar toch... Wat is de naam van de opvallende dame?" vraagt hij, waarop ik toch moet glimlachen. Het is een plagerige glimlach en ik grinnik eventjes erna.
    "Beck." zeg ik tegen hem, naar mijn achternaam. Zo stel ik me anders nooit voor, iedereen noemt me gewoon Rik of Rikki, maar het lijkt me leuk om zijn gezicht te zien als hij erachter komt dat ik helemaal geen Beck heet, zoals hij zal denken.
    "En jij, onopvallende jongen?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik zag een jongen staan roken en liep naar hem toe op de voet gevolgd door Jason. 'Hi,' zei ik. 'Problemen mee als we erbij komen staan?'
    Niet dat ik me er iets van aan zou trekken als hij er iets optegen had gehad maar het ging even om het idee dat ik beleefd een gesprek zou openen en niet kwam met: hé ik kom hier bij staan. Ikzelf zou iemand op dat moment op z'n bek slaan.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik pak mijn mes en begin er wat mee te spelen. Expres laat ik hem vallen op de grond. Dat levert een harde tok op. Ik weet zeker dat de vrouw nu opkijkt. Ik pak het mes op en bijt hard op mijn lip. Binnen een seconde zet ik het in mijn fel en zorg dat er een snee in mijn arm staat. Binnen een seconde sijpelt het bloed langs mijn arm. De pijn is onverdraaglijk. Ik kijk op. De vrouw achter de balie springt op. Ik spring ook op spring over de bank en ren naar buiten. Ik kijk over mijn schouder. Ze komt me achterna. Ik grijns en ren door. Ik knijp de wond dicht en ren het hoekje om. Via de achter ingang ren ik naar binnen. Ik kijk om, maar zie haar niet meer. Shit! Ik had haar bezig moeten houden. Mysha moet het overnemen. Ik ren binnen door naar de balie. Met mazzel ben ik eerder.
    'Mysha jij moet haar nu verder afleiden,' gil ik door de balie. Ik kijk naar Sanne. 'Doe jij jouw ding? Dan ga ik dit in orde maken.' Ik hef mijn arm op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ignis Sualume Pendel

    Dit ga je toch niet menen?
    Het was al erg genoeg dat ik me niet goed genoeg gefocust had waardoor ze me konden pakken en nu word ik opeens in een internaat gegooid?
    De politie waarbij ik de auto zat met een domme grijns op diens gezicht voor zich uit te kijken.
    Lach maar, lach nu het nog kan sukkel.
    Mijn blik gleed over het grote hek rond het saaie gebouw en een glimlach speelde om mijn lippen, ik ken dit soort gedoe en ik vind vanzelf wel een manier om weg te komen.
    De tweede politiegozer deed de deur voor me open en trok me aan mijn arm de auto uit.
    Ik wierp een vernietigende blik op de man van middelbare leeftijd, maar die wende zijn gezicht af.
    Doe maar stoer.
    Ik zuchtte, als mijn vader me nu kon zien zou hij me eerst uitlachen en daarna een hele preek geven over hoe onvoorzichtig ik was geweest.
    ,,lopen.” De agent die achter het stuur had gezeten pookte me met zijn wapenstok.
    ,,maak dan eerst godverdomme die handboeien los.” Bitste ik terug.
    De agenten lachten even onderling. ,,pas als we binnen zijn moppie.” En hij gaf me weer een duw met de wapenstok.
    Dachten ze nou echt dat ze mij konden kleineren nu ze me eindelijk na al die jaren te pakken hebben? Mooi niet.
    Ik begon te lopen met mijn hoofd opgeheven.
    Wacht maar, ik ben hier zo weg.


    Credendo Vides

    Sanne Hoogdoorn
    Ik knikte. Nog voor de vrouw was teruggekomen glipte ik achter de balie. Ik zag haar weer een beetje terugkomen dus ik schoot snel weg achter een laag kastje. Ik zou haar vanzelf weer weg horen rennen als ze achter Mysha aanging. Ik scande intussen de ruimte achter de balie en zag een kistje staan met "sleutels" erop. Zij zou waarschijnlijk zelf de sleutel van dat kistje hebben maar zo te zien zou ik het zo wel open krijgen met mijn haarspeldjes.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik moest zachtjes lachen toen ze grinnikte. 'Beck,' antwoordde ze. Ik vond dat meer een jongens naam, maar oké. Je had ook jongens die Anne of Sasha heetten, maar dat vond ik dan weer een meisjes naam. 'En jij, onopvallende jongen?' vroeg ze aan mij. Onopvallend? Ik glimlachte eventjes. 'Dank je voor het compliment. Deze jongen heet Nathan,' antwoordde ik. Ik vroeg me af hoe veel mensen het erg zouden vinden als ze onopvallend werden genoemd. Ik gokte op veel, maar hé, na wie word er eerder gewezen als er iets gebeurd? De opvallende of de onopvallende? Precies.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniël

    'Hi, problemen mee als we erbij komen staan?' Hoorde ik iemand vragen, de jongen die iets vroeg was op de voet gevolgt door nog een andere jongen. 'Nee hoor' Andwoorde ik schouderophalend waarna ik het laaste beetje rook uitblies en mijn sigaret toen tegen de muur uitdrukte.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dikke Dneltrein hiero. Ik heb geen idee waar mijn personages heen moeten maar ik laat ze wel arriveren. Wilt iemand ze tegen komen?]
    Jade Skyler White
    In een prachtige politiewagen word ik vervoerd naar een huis. Het was in de middle of Nowhere heerlijk. Ze hadden me net zo goed aan de duivel kunnen geven. Dan zou ik het vast leuker hebben. Ik stapte uit en de man folieerde me nog is. Waar mijn messen en andere wapens zaten kon hij niet komen en zou hij ook niet achterkomen. Ik pakte ruw mijn koffers uit zijn handen en ik stak een peuk op en nam een diepe trek. Ik blies hem uit in zijn gezicht en kreeg een waarschuwende blik. Ik grijns en loop naar binnen. Let the Fun begin.

    [Doe Ayden zo :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasper de Ridder
    'Nice,' zei ik. 'Niet dat ik had geluisterd als het niet had gemogen maar oké. Ik ben Jasper.'
    De jongen leek ongeveer even oud als ik en zag er niet erg gevaarlijk uit maar think again. Ik had intussen ervaring met het inschatten van tegenstanders en Jason leek ook niet gevaarlijk en had al vier pogingen tot vadermoord gedaan.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dank je voor het compliment. Deze jongen heet Nathan." antwoord hij en ik haal mijn schouders op. Compliment? Ik zeg gewoon wat ik zie, het was niet beledigend of complimenteus bedoeld.
    "Oké Nathan," zeg ik. "het was niet bedoeld als een compliment maar als statement." glimlach ik, maar mijn glimlach is niet lief dit keer. Eerder een beetje schijnheilig en tegelijk gemeen.
    "Wat laat je eigenlijk zeker weten dat ik wel een dame ben van geslacht?" vraag ik aan hem, lichtelijk uitdagend. Ik ben benieuwd hoe hij zich uit bepaalde situaties kan redden, met woorden. Al heb je daar natuurlijk niet altijd heel veel aan.


    Your make-up is terrible

    Daniël

    'Niet dat ik had geluisterd als het niet had gemogen maar oké. Ik ben Jasper' Stelde hij zichzelf voor, 'Dacht ik al. Ik ben Daniël' Stel ik mezelf voor, hij leek van ongeveer dezelfde leeftijd als mij maar verder was ik nooit goed geweest in het inschatten van mensen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    Ik kijk naar Sanne die te werk gaat. Ik loop vlug naar buiten en plofop een bankje neer. Ik bestudeer de snee aandachtig. Ik kon hier niet mee naar de EHBO. Ik kneep het dicht en zucht. Hoe ging ik dit oplossen? Ik kijk om me heen. Misschien had iemand toevallig verband bij zich? Kleine kans. Ik zie drie jongens staan roken, maar dan sprak ik ze aan en wat dan? Hé hebben jullie verband? Dat zou heel idioot klinken. Er schiet een pijnscheut door me heen. 'Godsamme,' sis ik. Ik sta op en voel het duizelen. De vorige keer dat ik zo'n snee had was ik bewusteloos gebloed. Ik was alles voor een paar dagen vergeten wat er was gebeurd en mijn vader... Hij had iedereen wijs gemaakt dat ik het zelf had gedaan... Ik blaas mijn adem uit en strompel langs de jongens heen. 'Godsamme,' sis ik weer. Misschien moest ik Sanne helpen? Vanuit mijn ooghoek zie ik de vrouw weer. Waar was Mysha? Ze keek me strak aan en liep met grote passen naar me toe. Ik draaide me weer om en vlucht naar binnen. Zou ze mijn naam weten?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik keek even naar de daarnet nog luidruchtige Jason die nu niets meer zei. 'Nou Daniël deze jongen hier die zijn tong opeens verloren lijkt te zijn heet dus Jason al hoort hij zich eigenlijk zelf voor te stellen maar daar lijkt hij geen zin in te hebben.'

    [@chantrea, kan je de vrouw weer weg laten gaan zodat Sanne kan toeslaan?]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oké Nathan, het was niet bedoeld als een compliment maar als statement,' zei ze en ze glimlachte. Al was het niet zo'n glimlach als zo net. 'Wat laat je eigenlijk zeker weten dat ik wel een dame ben van geslacht?' vroeg ze opeens. Het klonk uitdagend en ik wist eventjes niet hoe ik het op moest vatten. Ik haalde lichtelijk mijn schouders op. 'Dat kan ik niet zeker weten, tenzij je het laat zien natuurlijk.' Ik haalde eventjes mijn schouders op. 'Het maakt mij vrij weinig uit of je nu een kerel bent of niet, maar zo wel... Dan vraag ik mij zelf af of jij niet in een verkeerd lichaam zit.. Je ziet er dan namelijk wel erg vrouwelijk uit vind je niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you