• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    We gingen bij een jongen staan,hij leek niet veel ouder dan mij.'Is het erg als we erbij komen staan ?vroeg Jasper hem.'Nee hoor.' zei hij en haalde zijn schouders op.Ik nam nog een trek van mijn sigaret en bekeek hem even.''Niet dat ik had geluisterd als het niet had gemogen maar oké.Ik ben Jasper''.stelde Jasper zich voor.'Ik ben Daniël' stelde de andere jongen zich voor."Ik ben Jason." zei ik dan maar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Jase toen jij net stil stond te zijn en maar niets zei heb ik je al voorgesteld dus je valt in herhaling,' zei ik glimlachend.
    Ik liet mijn blik door de omgeving glijden en zag een meisje staan. Ze leek zich niet erg op haar gemak te voelen. Ach ze kwam er wel uit.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat kan ik niet zeker weten, tenzij je het laat zien natuurlijk." Hij haalt zijn schouders op en ik móet wel lachen. Alsof hij zoiets wilt zien als ik echt een jongen zou zijn.
    "Het maakt mij vrij weinig uit of je nu een kerel bent of niet, maar zo wel... Dan vraag ik mij zelf af of jij niet in een verkeerd lichaam zit.. Je ziet er dan namelijk wel erg vrouwelijk uit vind je niet?"
    "Ik weet niet zeker of je het wel zou willen zien als ik een kerel zou zijn." lach ik, nog steeds, maar nu zachten en gecontroleerd maar ik blijf hem aankijken om zijn reactie te kunnen peilen.
    "En misschien ben ik wel een meisje in een jongenslichaam, met een jongensnaam." zeg ik, overtuigend.


    Your make-up is terrible

    Daniël

    Eest stelde Jasper de andere jongen als Jason voor en toen die enigsins ontwaakte stelde die zichzelf ook nog een keer voor, het was grappig om te zien terwijl er alsnog geen lach op mijn gezicht verscheen, volgens mij was die al jaren verdwenen. 'Hoeveel mensen zijn er hier in totaal eigelijk?' Vroeg ik hun alletwee, er waren hier veel te veel mensen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waar zijn we gebleven? Omdat ik een tijdje weg was (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jason van Huyse
    Verstrooid schudde ik mijn hoofd."Sorry ik zat ergens anders met mijn gedachten." zei ik en zuchtte.Vast van het afkikken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Kan iemand naar Lauren komen om haar te helpen met haar arm bijvoorbeeld?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Zestien, acht jongens en acht meiden,' zei ik. 'Acht criminelen in een huis stoppen. Waarom denken ze dat we op die manier ons leven gaan beteren? Waarschijnlijk sporen we elkaar alleen maar aan tot meer misdaden.'


    Remember to be ridiculous.

    Demi1309 schreef:
    {Kan iemand naar Lauren komen om haar te helpen met haar arm bijvoorbeeld?}

    (finn kan wel :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Waar zijn we jongens?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Waar kan jade een en waar kan Ayden heen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Deleon

    'Ik weet niet zeker of je het wel zou willen zien als ik een kerel zou zijn,' zei ze en ze lachte. Ik trok eventjes een wenkbrauw op. Wou ik dat wel zien? Ergens van niet, maar als zij of hij of het echt een jongen was.. Wat voor anders zit er dan tussen Becks zijn benen vergeleken bij mij? Nogal weinig lijk mij. 'En misschien ben ik wel een meisje in een jongenslichaam, met een jongensnaam,' zei ze. Het klonk aardig overtuigend. Ik bleef haar eventjes aankijken. Ergens werd ik nieuwsgierig. 'Laat zien dan,' zei ik voordat ik er ook echt over na kon denken. Ik stond er niet helemaal bij stil dat dat nogal een lastige opgave zou zijn.. We zijn immers niet thuis of waar dan ook..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HurtedHeart schreef:
    Waar kan jade een en waar kan Ayden heen?]

    [Ze kunnen naar Samuel toe, maar ik weet niet precies waar we zijn:$]


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Owh, sorry. Ik zit opeens in drie RPG's tegelijk.

    Wat moet Mysha doen?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël

    'Zestien, acht jongens en acht meiden, acht criminelen in een huis stoppen. Waarom denken ze dat we op die manier ons leven gaan beteren? Waarschijnlijk sporen we elkaar alleen maar aan tot meer misdaden.' Andwoorde hij, 'Waarschijnlijk weet gewoon niemand wat anders ze met ons aan moeten' Andwoorde ik met een korte glimlach, bijna niemand wist wat ze met ons aan moesten 'Maar het gaat waarschijnlijk soiwieso niemand helpen om ze hier op te sluiten in plaats van in de gevangenis'


    Don't be like the rest of them, darling