• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    [mijn zus wil, ik ga kijken of ik de laptop kan krijgen.]


    Remember to be ridiculous.

    Daniël

    'Hm, ik zit in drie met Jason, wat is er toch opeens met hem aan de hand? In de kamer en vlak daarvoor was hij nog hartstikke druk en luidruchtig. Ik hoop dat het niet door de sigaret komt' Zegt Jasper, 'Waarschijnlijk gewoon geschrokken van het fijt dat hij zich braaf moet gaan gedragen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nou fijn dat ze op ons reageren:) }

    Lauren Campbell

    'O met mijn arm gaat het prima. Het doet enorm veel pijn, maar dat ben ik wel gewend.' Ik werp een blik op de jongens die zelf in druk gesprek zijn. 'Hé als jullie nou is tegen ons zouden praten hadden jullie misschien nog wat leuks meegemaakt, maar nu niet. Kom San wij gaan de drank halen.' Ik kijk haar grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Dus nu ben ik opeens een viezerik?! Ik snap niet waar jij het vieze vandaan haalt." Als ik mijn gezicht terug draai zie ik dat hij me woedend aankijkt en zijn vuisten gebalt zijn. Shit, zover moet het niet doordraaien om een grapje.
    "En wat is nou niet serieus? Het hele gesprek? Wat is dan wel serieus!"
    "Jezus, back off." zeg ik tegen hem en neem een verdedigende houding aan, automatisch.
    "Je bent vies omdat je het wilt zien en ja, alles was een grapje, niet serieus. Wat denk jij nou?" vraag ik en ik kijk hem even vies aan.


    Your make-up is terrible

    Finn den Bakkere
    Nog steeds zat ik wat rond te dolen ,blijkbaar zat ik nu ergens bij de toiletten.Ik keek even binnen en zag daar iemand tegen de deur aanleunen."Wat heeft die ?" mompel ik tegen mezelf en kijk hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Samuel Jones
    Ik kijk op wanneer ik iemand hoor mompelen. Dit maakte me nog meer chagerijnig. ''Afkick verschijnselen van de cocaïne..'', mompel ik en gooi wat water van de kraan in mijn gezicht om me op te frissen, niet dat het werkt ofzo...


    Billy Bob Bob Billy :P

    Nathan Deleon

    'Jezus, back off,' zei ze en der houding veranderde. Ik deed een pas naar achteren en snoof. 'Je bent vies omdat je het wilt zien en ja, alles was een grapje, niet serieus. Wat denk jij nou?' vroeg ze en keek mij vies aan. 'Ik ben vies omdat ik bewijs wou zien? Waar zit de logica bij jou?' vroeg ik en ik tikte op mijn voorhoofd. 'Jij spoort hem niet helemaal, dat is wat ik denk.' Eventjes ging ik met mijn handen onder mijn muts en hield even mijn haren vast. 'Vind je het normaal om mensen zo te behandelen?' vroeg ik nadat ik mijn handen weer gewoon had gedaan. 'Maar natuurlijk. Het kan jou helemaal geen fuck schelen!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ik liep ,naar de kamer,want ik had geen flauw idee waat ik de toiletten kon vinden.Duizeling kwam weer op.Ik deed de deur van de kamer open en liep op mijn koffer af,hier moest toch iets zitten.Ergens had ik een klein zakje verstopt,maar waar?Ik scheurde de bekleding van mijn koffer er bijna af.Eindelijk vond ik wat.een klein zakje drugs.Ik nam vlug 1 van die pillen en slikte het in.Ik beefde wat minder en de duizeling trok langzaam weg.Dat afkikken maakte me ziek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Wow wacht wat?' Vroeg ik de twee meiden die bij ons waren komen staan en ik tot nu toe genegeerd had. 'Hoe willen jullie aan drank komen? Je bent gefoullieerd, de bagage is doorzocht en die drankkelder zit op slot.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Zou je wel eens willen weten hé?' Vroeg ik grinnikend. 'Ooit gehoord van de truc met de haarspeld?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben vies omdat ik bewijs wou zien? Waar zit de logica bij jou?" vraagt hij en tikt op zijn voorhoofd. Volgens mij barst de bom.
    "Jij spoort hem niet helemaal, dat is wat ik denk." Zijn handen verdwijnen onder zijn muts en hij grijpt zijn haar vast, hij lijkt gefrustreerd. Misschien ben ik wel frustrerend. Hij laat zijn handen weer zakken en spreekt weer.
    "Vind je het normaal om mensen zo te behandelen? Maar natuurlijk. Het kan jou helemaal geen fuck schelen!" Daardoor moet ik lachen en ik haal mijn schouders uit.
    "Natuurlijk kan het me niet schelen. Het is maar net wat je onbeschoft vind hé." antwoord ik lachend.


    Your make-up is terrible

    [topic 2
    wordt pas in geschreven als deze vol zit.]


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakere
    'Afkick verschijnselen van de cocaïne' zei hij als antwoord op mijn gemompel.Hij zag er niet echt uit als een drugsfreak,maar mensen kunnen anders zijn dan ze eruit zien."Dus je kick af op coke.Ik grinnikte "wel is dat het enige waarvoor je hier zit?"vroeg ik hem grijnzend ,wachtend op meer informatie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Nu beetje laat. Wat was je naam? Misschien dat ik nog nadenk erover. Sanne verklap nou niet te veel, straks staat hij ineens voor onze slaapkamer. Hij mag er natuurlijk niet met de buit vandoor,' lach ik. Ik kijk hem aan. 'We hebben er veel voor over gehad, dus we gaan jouw niet zomaar even alles vertellen meneertje. Trouwens je negeerde ons in het begin, dus je kans is nog kleiner.' Ik kijk hem grijnzend aan. Ik genoot wel van de macht die ik nu had.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze lachte en haalde haar schouders op. Het gelach van haar irriteerde mij nu. 'Natuurlijk kan het me niet schelen. Het is maar net wat je onbeschoft vind hé,' zei ze. Ze lachte nog steeds, zelfs toen ze praatte. Ik keek haar bedenkelijk aan en terwijl mijn handen nog steeds gebald waren. Waar haalde ze die lef telkens vandaan om zo te doen. Waarom vroeg ik mij dat überhaupt af? Iedereen kon hier zo zijn! Ik zuchtte. 'Oh ja. Dat kwam er natuurlijk ook nog eens bij. Jij vind niets onbeschoft wat jij doet Beck. Tenminste, is dat wel jou naam? Of hoorde die valse naam bij je grap.'

    [Ik ben even douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniël

    'Als jullie er zo gemakkelijk aan kunnen komen zou dat ons vast ook wel lukken' Andwoorde ik, mischien dat we daarbij wel iemand nodig hadden die handig was met sloten.


    Don't be like the rest of them, darling