• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    Ik doolde nog altijd rond door de gangen ik keek om en zag een meisje waarvan haar arm bloede"Hé gaat het wel?" roep ik en stapte naar haar toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [de vrouw die net al is weggelokt door Lauren weer weglokken zodat Sanne het kistje met de sleutels kan openpeuteren met een haarspeld en er vandoor kan gaan.]
    Jasper de Ridder
    'De gevangenis en het TBS zitten al vol of we zijn nog te jong om in het TBS te stoppen,' zei ik grinnikend. 'En ik zal toch niet de enige zijn die erop is gekomen dat je je gewoon braaf kan gaan gedragen en zo weer weg bent zodat je verder kan gaan met je oude leven?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Wat geïrriteerd liep ik door het gebouw. Ja en nu? Nu liep ik mooi met een gewond arm. Ik opende een deur en zag dat het de kantine was, maar er was niemand te zien. Misschien kon ik hier een keukenrol vinden? Ik loop snel naar de keuken, maar die deur zat op slot. Misschien een andere? Ik loop de deur weer uit op zoek naar een andere ingang. Ik zag twee mensen voor de deur kletsen. Ik liep erheen en probeerde daar de deur. Ik kijk de twee even kort aan en loop dan weer verder. Dit was idioot. Ik hoop niet dat het niks voor niks is geweest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Zestien, acht jongens en acht meiden, acht criminelen in een huis stoppen. Waarom denken ze dat we op die manier ons leven gaan beteren? Waarschijnlijk sporen we elkaar alleen maar aan tot meer misdaden.' Andwoorde Jansper, 'Waarschijnlijk weet gewoon niemand wat anders ze met ons aan moeten' Andwoorde Daniël dan met een korte glimlach'Maar het gaat waarschijnlijk soiwieso niemand helpen om ze hier op te sluiten in plaats van in de gevangenis' zei hij dan."Jah in de gevangenis kunnen we ons leven niet echt beteren hé"zei ik dan en nam nog een trek van mijn sigaret.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniël

    'De gevanenis en het TBS zitten al vol of we zijn nog te jong om in het TBS te stoppen' Andwoord hij grinnikend, 'En ik zal toch niet de enige zijn die erop is gekomen dat je je gewoon braaf kan gaan gedragen en zo weer weg bent zodat je verder kan gaan met je oude leven?' Voegt hij er aan toe, 'Hmm.. Mischien, maar daarnaast is het lastiger om er weer terug in te komen als iedereen die je kende opgepakt of ergens anders heen gevlucht is'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rikki Madeleine Beck

    "Laat zien dan." zegt hij plots, totaal onverwacht. Het laat mij met mijn mond vol tanden staan. Het was een uitdaging die niet aangenomen hoort te worden, zeker niet door een jongen. Voor zover ik weet doen ze alles om een ander mannelijk geslacht te ontwijken, waarom doet hij het dan niet?
    "Eh... ik-" stamel ik voordat ik een geniale ingeving krijg. Natuurlijk, waar heb ik daar niet eerder aan gedacht!
    "Je bent toch geen homo?" vraag ik lachend en stomp hem met mijn vuist zacht tegen zijn arm aan. Hierdoor houd hij vast wel op en word het ontkennen belangrijker dan ons gespreksonderwerp van net.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Dan ga je solo,' zei ik. 'Ik ben niet anders gewend want ik ben voornamelijk iemand die iedereen die me irriteert op z'n bek slaat. Al ben ik een paar keer ingehuurd om iemand af te rossen. Ik denk dat aan een groep gebonden zijn gewoon niet zo mijn stijl is.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Me in het gesprek mengen ging moeilijk en zeker door het feit dat ik de helf niet hoor wat ze zeggen.Het is al wekenn dat ik geen drugs mer pak ,maar dat ik nu vreemde dingen meemaak vind ik tog wel raar.

    (haha mijn internet is te traag en telkens als ik iets post staat er al een andere reactie )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mysha Jae Lachesis
    Ik ging aan de andere kant van de Gezamelijke Ruimte staan, en haalde mijn sigaretten tevoorschijn. Het was een noodplan, en moest nu toch gebruikt worden.
    Zodra ik mijn aansteker tevoorschijn haalde, begon de vrouw naar me te schreeuwen. Toen ik net deed alsof ik haar niet hoorde, sprong ze op en liep met grote stappen naar me toe.
    Ik wierp een korte blik op Sanne, en blies op mijn gemak de rook uit terwijl de vrouw steeds dichterbij kwam en haar gezicht steeds roder werd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nathan Deleon

    'Eh... ik-,' stammelde ze en ik begon zachtjes te lachen. Had ze het niet verwacht? Ik bleef haar uitdagend aankijken. 'Je bent toch geen homo?' vroeg ze lachend en stompte met haar vuist zacht tegen mijn arm aan. Ik trok een wenkbrauw om. 'Dus omdat ik wil dat jij je zelf bewijs.. Ben ik dan gelijk homo?' vroeg ik verbaasd en ik schudde mijn hoofd. 'Dat is belachelijk!' riep ik uit. 'Jij durft je zelf gewoon niet te laten zien, is dat het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Laat maar dubbele reactie}

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [het lijkt er niet op dat Mysha nog in actie komt dus Sanne gaat maar.]
    Sanne Hoogdoorn
    Ik keek over het kastje heen en zag dat ze om de een of andere reden weer omdraaide. Ik schoot overeind. Pakte het kistje vast en haalde en speld uit mijn haar. Ik begon met het slot te prutsen en kreeg het al snel open. Ik viste de sleutel met het labeltje drankkelder eruit en legde er een sleuteltje dat erop leek aan mijn armband met sleutels voor in de plaats. Deed het kistje weer dicht en deed de andere sleutel aan de armband terwijl ik het kantoortje uitliep naar buiten, ik zag Mysha staan en knikte haar toe. Ze had haar taak volbracht.

    [waar kan Sanne nu heen?]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Daniël

    'Dan ga je solo' Andwoorde hij simpel 'Ik ben niet anders gewend want ik ben voornamelijk iemand die iedereen die me irriteert op z'n bek slaat. Al ben ik een paar keer ingehuurd om iemand af te rossen. Ik denk dat aan een groep gebonden zijn gewoon niet mijn stijl is' voegt hij er aan toe, 'Zou kunnen, eerst maar zien hier weg te komen, de rest komt wel'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper de Ridder
    'Inderdaad,' zei ik. 'Dus dan zullen we moeten proberen om ons voor het blote oog aan de regels te houden. Dat haat ik zo. Regels zijn er toch om gebroken te worden anders zouden het regels zijn maar vanzelfsprekendheden.'


    Remember to be ridiculous.

    HurtedHeart schreef:
    Waar kan jade een en waar kan Ayden heen?]


    [Ayden kan naar Aeden, zij zit op haar kamer (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.