• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik zuchtte. 'Je zal wel gelijk hebben,' zei ik. 'Jammer genoeg. Welke kamer heb jij eigenlijk?''
    Hij was hoe dan ook niet mijn kamergenoot want dat was Jason, de jongen die niets meer zei maar ik probeerde het gesprek opgang te houden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Eindelijk had ik iets gevonden. Vlug begroef ik mijn mes. Nu naar die vrouw om om hulp te vragen. Ik had toch geen wapen bij me. Dus ze kon me niet betrappen. Ik zucht en slenter naar de balie. De vrouw kijkt me strak aan en dan naar mijn arm. 'Waar is de EHBO,' zeg ik kil. Ze kijkt me aan. 'Je weet dat messen verboden zijn. Inleveren.'
    'Ik heb geen mes,' zeg ik luchtig. Ze zucht.
    'Dan gaan we zo meteen wel zien.' Ze loopt voor me uit. Langzaam loop ik haar achterna. Ze loopt een kamertje in en begint mijn arm schoon te maken. 'Dat moet worden gehecht.' Ik knik. 'Dat heb je vast eerder gehad.' Zonder te waarschuwen gaat ze te werk. Ik klem mijn kaken stevig op elkaar en kijk langs haar heen. Ik was allang blij dat het bloeden was gestopt. 'Dan wil ik nu dat je je mes in levert.'
    'Ik heb geen mes,' zucht ik. De vrouw kijkt me onderzoekend aan en begint me net zoals de duane altijd doet het te achterhalen. Ik grinnik als ze niks vindt. 'Zei ik toch. Mag ik dan nu gaan?'
    'Ik houd jij in de gaten.' Ik haal mijn schouders op en loop weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik weet het niet,' zei ik. 'Ga jij anders even boven kijken vraag ik hen of ze haar hebben gezien.'
    Ik wees naar een groepje van drie jongens dat stond te roken en zonder nog een antwoord af te wachten liep ik naar de jongens toe. 'Hi,' zei ik. 'Hebbne jullie Lauren gezien? Ze is blond, slank, iets kleiner als mij en in jullie ogen waarschijnlijk heel knap en ze bloed aan haar arm.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een tevreden glimlach speelde zich om mijn lippen. In de verte zag ik Sanne bij 3 jongens. 'Hallo,' lachte ik naar haar. 'Zeg me wel dat het gelukt is, want ik heb mijn arm niet voor niks laten hechten zonder verdoving.' Ik kijk haar grijnzend aan en dan naar de jongens. 'Hoi,' glimlachte ik naar ze. 'En San waar is Mysha?' Ik bekijk even mijn arm. Het zag er al een stuk gezonder uit, maar het deed pijn als ik weet niet hoe.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:03 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Als dat is wat jij gelooft." mompelt hij en kijkt gang weer door. Volgens mij is het me gelukt en ik kan me nog net inhouden om niet opgelucht te zeggen. Hij klinkt een beetje onzeker erover. Plots gromt hij lichtelijk, blijkbaar geeft hij het niet zó makkelijk op.
    "Wat houd je dan tegen om het te laten zien? Bang dat ik er niet op geil? Aangezien je toch zo vol van jezelf ben. Wat nou als dat niet gebeurd! Dat zou echt een deuk bezorgen in je zelfvertrouwen, wat een ramp!" Hij kijkt naar mij en ik kijk een seconde terug voordat ik mijn hoofd wegdraai, ondertussen rood van schaamte en woede.
    "Absoluut niet, viezerik." zeg ik, iets zachter dan net.
    "Ik dol maar gewoon wat, het was niet serieus." Ik kijk hem niet meer aan, besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Nyan schreef:
    (...)
    (Samuel mag Finn wel meeten :3)

    [Oke, is goed]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jason van Huyse
    Wazig staarde ik voor me uit.Het gesprek allang niet meer volgend.Duizeling kwam lichelijk op.Ik nam nog een laatste trek van mijn sigaret en doovde hem toen."Ik ben even naar de wc." melde ik aan de andere en wankelde dan naar de toiletten om me wat nuchter te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Waar is Samuel? dan kan Finn er naartoe :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik zuchtte. 'Je zal wel gelijk hebben,' zei ik. 'Jammer genoeg. Welke kamer heb jij eigenlijk?''
    Hij was hoe dan ook niet mijn kamergenoot want dat was Jason, de jongen die niets meer zei maar ik probeerde het gesprek opgang te houden.


    Daniël

    'Je zal wel gelijk hebben, jammer genoeg. Welke kamer heb jij eigelijk?' Vroeg hij, ik vermoede dat de Jason zijn kamer genoot was, en anders was hij waarschijnlijk die van mij toch niet. 'Ik zit in kamer 1, zou niet weten met wie'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sanne Hoogdoorn
    'Lauren daar ben je,' zei ik opgelucht. 'Het is gelukt en Mysha is boven kijken of je daar bent want we konden je niet vinden en ik was hier aan het vragen of ze je gezien hadden mar ze hadden blijkbaar geen zin om te antwoorden. Hoe is je arm?'


    Remember to be ridiculous.

    Samuel Jones
    Ik stond in de wc om me een beetje op te frissen, afkick verschijnzelen begonnen voor te komen en ik voelde me niet al te goed. Ik stond tegen de muur bij de wc deur en legde mijn gezicht in mijn handen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Nathan Deleon

    'Absoluut niet, viezerik,' zei ze. Ze praatte zachter dan net en had haar hoofd daarvoor weggedraaid. 'Ik dol maar gewoon wat, het was niet serieus,' zei ze. Nog steeds keek zij mij niet aan. Ik keek haar bedenkelijk aan. 'Dus nu ben ik opeens een viezerik?!' riep ik naar haar. 'Ik snap niet waar jij het vieze vandaan haalt.' Woedend keek ik haar aan en ik kneep even in mijn vuisten. 'En wat is nou niet serieus? Het hele gesprek? Wat is dan wel serieus!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Ze staan toch bij Daniël, Jasper en Jason?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Hm,' zei ik. 'Ik zit in drie met Jason, wat is er toch opeens met hem aan de hand? In de kamer en vlak daarvoor was hij nog harstikke druk en luidruchtig. Ik hoop dat het niet door de sigaret komt.'


    Remember to be ridiculous.

    [ja]


    Remember to be ridiculous.