• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Geen idee. Lauren loopt nog ergens met haar gewonde arm. Anders gaan ze richting de kamers en zien ze elkaar daar?}

    Ik zucht en geef het op. Ik kon niks zo snel vinden. Mijn handen zaten nu helemaal onder het bloed. Het zag er niet zo fijn uit. Misschien moet ik maar naar mijn kamer. Hopelijk ligt daar iets... Ik zucht en slenter naar mijn kamer toe. Ik open de deur voorzichtig, zodat nergens bloed aankomt. Ik kijk de kamer in en begin die overhoop te halen, opzoek naar iets wat het bloed kan verminderen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Aeden, geen jongens op de meidenkamers]


    Remember to be ridiculous.

    Daniël

    ''Dus dan zullen we moeten proberen om ons voor het blote oog aan de regels te houden. Dat haat ik zo. Regels zijn er toch om gebroken te worden anders zouden het regels zijn maar vanzelfsprekendheden' Andwoord hij, tot nu toe was bijna alles wat hij zij logisch geweest. 'Er is altijd een manier, je kan ook gewoon er voor zorgen dat als je je niet aan de regels houd een manier vind waarop de anden niet zijn dat je dat doet.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Squib schreef:
    [@Aeden, geen jongens op de meidenkamers]


    [Meap. Dan stuur ik d'r naar de gang.]

    Aeden Beate Terzinni.

    Ik verveelde me dood en liep uiteindelijk naar de gang en ging daar tegen de muur zitten. Ik had altijd een doosje lucifers bij, meestal in mijn rugzak, maar nu in mijn broekzak. Ik haalde er stiekem eentje uit en stak hem aan. Ik keek er geconcentreerd naar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mysha Jae Lachesis
    Halverwege de preek liet ik de sigaret op de grond vallen en trapte hem uit.
    "Oh, sorry," zei ik met een bittere glimlach, en streek mijn krullende lokken weg. Vervolgens liep ik naar de plek waar Sanne naartoe was verdwenen.
    "Klootbaviaan," verzuchtte ik nog over de balievrouw, en zag Sanne staan. "Gelukt?" vroeg ik hoopvol.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rikki Madeleine Beck

    "Dus omdat ik wil dat jij je zelf bewijs... Ben ik dan gelijk homo?" vraagt hij verbaasd en schud zijn hoofd. Shit, het is waarschijnlijk mislukt.
    "Dat is belachelijk! Jij durft je zelf gewoon niet te laten zien, is dat het?" roept hij uit en ik schrik zowat op door zijn luide toon, waardoor ik zenuwachtig lach.
    "Absoluut niet. Ik heb je gewoon door, je wilt stiekem naar mijn mannelijk geslachtsdelen kijken omdat je er op geilt." Gelukkig ben ik goed in liegen. Hoewel mijn stem een beetje trilt, weet ik mijn stem alsnog overtuigend te laten klinken.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:48 ]


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Inderdaad,' zei ik zuchtend. 'Maar alsnog zijn regels overbodig. Als je je er niet aan wilt houden dan houdt je je er toch niet aan en als je vindt dat iets niet kan dan doe je het niet. Zo simpel zit de wereld in elkaar.'

    [iemand die Sanne wil meeten?]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik zucht en laat me op mijn bed vallen. De hele kamer is een zooi. Ik heb niks gevonden en als ik niet snel iets vindt dan ben ik zwaar de lul. Dan verlies ik te veel bloed. Ik kijk naar het andere bed waar een tas opstaat. Wie zou mijn kamergenootje zijn? Ik sta op en loop naar kamer 2. Ik klop aarzelend aan. Hopend dat ze alweer terug zijn. Opeens schiet me iets te binnen. Ik moet mijn mes verstoppen! Ik draai me weer om op zoek naar een goede plek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mag Samuel dat? Ik maak hier bijna geen deel meer uit omdat mensjes mijn posts negeren -.-]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Sanne Hoogdoorn
    'Gelukt?' Vroeg Mysha.
    Ik hield mijn arm omhoog en liet de armband met de sleutels zien. 'Het is er een hiervan, ik heb het labeltje snel aan een van de sleutels die hieraan hing gedaan en die terug gelegd,' zei ik glimlachend. 'Maar ik vis die zonder mijn eigen merk er altijd zo uit. Dit is een perfecte armband voor een inbreker.'


    Remember to be ridiculous.

    NiallsMofo schreef:
    [Mag Samuel dat? Ik maak hier bijna geen deel meer uit omdat mensjes mijn posts negeren -.-]

    (Samuel mag Finn wel meeten :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ofcourse, Mysha is er net bij komen staan maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Absoluut niet. Ik heb je gewoon door, je wilt stiekem naar mijn mannelijk geslachtsdelen kijken omdat je er op geilt,' zei ze. Haar stem klonk nog steeds overtuigend, maar toch iets anders dan net.. Ik wist niet precies wat. Ik lachte iets. 'Als dat is wat jij geloofd,' mompelde ik en keek weer even de gang door. Ik wist zelf toch echt wel beter waar ik op geilde en waar niet op. Ik gromde lichtelijk. 'Wat houd je dan tegen om het te laten zien? Bang dat ik er niet op geil? Aangezien je toch zo vol van jezelf ben.' Ik keek Beck weer aan. 'Wat nou als dat niet gebeurd! Dat zou echt een deuk bezorgen in je zelfvertrouwen, wat een ramp!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniël

    'Maar alsnog zijn regels overbodig. Als je je er niet aan wilt houden dan houdt je je er toch niet aan en als je vind dat iets niet kan doe je het niet. Zo simpel zit de wereld in elkaar' Andwoord hij simpel, 'Dat kan, maar als je wilt dat je je hier braaf gaat gedragen zou ik iets anders bedenken.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gezellig :3]

    Mysha Jae Lachesis
    "Oke, mooi."
    Ik kijk even over mijn schouder, een geërgerde zucht ontsnapte aan me. "Waar is Lauren heen gegaan? We kunnen niet naar binnen gaan zonder haar, dat mens heeft haar arm ervoor open gesneden."
    Ik mocht dan een fraudeur, geweldpleger, oplichter en ex-prostituee zijn, in dit soort situaties was ik wel eerlijk, mits ik de ander mocht.


    "Do you believe monsters are born or made?"