• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik leg Parwinkle dichtbij het vuur en zie dat er iets vederop een plasje water is door de gleuf. 'Moet iemand nog zijn fles bijvullen?'vraag ik terwijl ik zelf mijn veld fles vul. Ik neem er gelijk wat slokken uit en loop terug. 'Wie heeft er eigenlijk honger?"vraag ik terwijl ik wat stukjes van het best klaarmaak boven het vuur. Ik geef alvast een stukje aan Parwinkle. 'Eet maar helemaal op'zeg ik tegen haar en aai over haar hoofdje. Ik vraag me af of ze het nog gaat redden, ze was echt heel ziek en bloedheet. Ik kijk even naar James en dan naar Parwinkle.

    James

    'Ja, ik!' ik sta oP en vul mijn fles. Austin vraagt wie er honger heeft 'Ik!' zeg ik en ik ga naast Parwinkle zitten. Ik kijk toe hoe zij een stukje beest opeet. 'Is het lekker?' vraag ik en ze knikthaast onmerkbaar. Ze voelt zich echt niet lekker. Ik pak haar voetjes en wrijf ze warm. Ze was namelijk op de slaapzak gaan zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik geef James een groot stuk en glimlach even. Veder geef ik ook gewoon aan de andere en eet zelf een stukje. Ik kijk even naar Parwinkle terwijl ik op mijn lip bijt. Ik doe de slaapzak weer even iets om haar heen en trek der op schoot. Ik sla mijn armen om haar heen en kijk weer even naar James. Ik wenk hem kort zodat ik iets in zijn oor kan fluisteren.

    James

    Ik pak het stuk van Austin aan en eet het op. Dan wenkt Austin mij. Ik buig me naar hem toe en ik vraag me af wat hij wilt zeggen.


    (sorry geen inspiratie)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik fluister heel zacht in James oor omdat ik niet wil dat Pawinkle het hoort. 'Ik weet niet of ze nog lang blijft leven'fluister ik heel zachtjes en slik kort.

    Dora || District 6

    Parwinkle was ziek. Erg ziek. Ik zat in een hoekje te kijken hoe Austin en James een vuur maakten in de grot, Parwinkle verzorgden en haar te eten gaven. Ik had niet de energie om haar te helpen. Ik pakte ook wat vlees om te eten. Het smaakte goed. Het beest wat daar lag was niet het beest wat ik eerder gezien had. Ik vroeg me af of ik hem wel echt gezien heb.
    Ik gaapte. Door de warmte van het vuur en een volle maag werd ik slaperig. Ik liep naar Austin en James toe.
    "Hee, is het goed als ik even ga slapen?"


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    Ik kijk op naar Dora en knik. 'Ja tuurlijk'zeg ik tegen haar en glimlach even. 'Ik blijf wel wakker samen met James want die heeft toch al net geslappen, slaap lekker'zeg ik tegen haar en kijk even Parwinkle

    James

    Als Dora vraagt of het goed is als ze even gaat slapen knik ik. 'Parwinkle, misschien is het verstandig als jij ook maar even gaat slapen.' ik kijk haar aan maar zie dat ze al slaapt. Ze zit nogsteeds op Austins schoot en leunt tegen zijn lichaam. 'Ow, ze slaapt al. Wil jij niet even slapen Austin?' ik kijk hem vragend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik schud mijn hoofd. 'nee joh, ik hou wel de wacht, misschien dat ik later ga slapen.'zeg ik terwijl ik even naar Parwinkle kijkt die tegen mij aanligt te slapen.

    Dora || District 6

    James en Austin vonden het goed. Bij de ingang vond ik een hoopje bladeren dat niet nat was, daarvan maakte ik een 'bed' op de grond en gebruikte mijn rugzak als kussen. Het duurde niet lang voordat ik wegzakte in een diepe slaap.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    'Oke, je moet het zelf weten. Maar als we worden aangevallen moet je wel sterk zijn, anders dan verlies je.' Ik liep een rondje in de grot en begon me te vervelen. De regen was nog niet opgehouden en het donderde ook nogsteeds. Ik ging zitten en gooide steentjes tegen de wand aan. Ik stopte daar snel weer mee omdat Parwinkle bijna wakker werd. Ik ging weer naast austin zitten en keek naar Parwinkle. Zo leek ze echt heel erg jong, ze leek wel een jaar of 5. Ik pakte een stoken porde in het vuur. Daar stopte ik ook snel mee omdat er een hoop as en roet vrijkwam. 'Weet jij iets om te doen, Austin?' vroeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ja weet ik, ik ga zo ook wel slapen'zeg ik en daarna staat James op en begint een beetje rondjes te lopen. Daarna gooit hij steentjes tegen de muur en het is duidelijk dat die zich verveeld.'Weet jij iets om te doen, Austin?'vraagt hij en ik denk even na. Naar buiten kan niet, we hebben alleen maar een grot met wat mensen, wapens eten en andere spullen. Ik schud mijn hoofd en denk nog even na. 'In een grot is bijna niks te doen, misschien dat het zo stopt met regen dan gaan we wat doen goed?'

    [Inspiratieloos xD]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:10 ]

    James

    Ik knik en sta weer op. 'Ga anders nu maar slapen, dan hou ik wel de wacht.' ik pak mijn speer en wat droge bladeren. Ik maak van de bladeren een hoop en begin er met mijn speer in te steken. Nadat alle bladeren kruimeltjes zijn maak ik een soort van dansje. Dan loop ik tegen de muur op en maak een salto. Ik loop naar buiten om te kijken of het nog regent en ik merk meteen dat het zo is 'BAM!' hoor ik weer. Ik grijns. Het onweert nogsteeds en in mijn district betekend dat vrij. Het was gevaarlijk om o zee te zijn als het onweert. Ik hoor een soort alarm en gepiep. Een donatie! Ik pakte de paraschute en maakte hem open. James,
    Hier heb je iets om je niet meer te vervelen. Het is ook meteen een wapen.

    Ik keek wat er nogmeer inzat. Een schuin ding. Boomerang stond erop. Ik gooide hem weg. Daarna kwam hij weer terug en ik ving hem. Wow. Mensen hadden hier echt een fortuin aan betaald en alleen omdat ik me verveelde! Ik liep weer de grot in en grijnsde. 'Bedankt mensen!' zei ik en ik gooide hem door de grot. Ik ving hem weer en ging bij het vuur zitten. Ik maakte mijn nieuwe aanwinst weer schoon.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik wou net gaan slapen toen James terug kwam en 'Bedankt mensen!'zei. Hij gooide iets door de grot en ik herkende het als een boomerang. 'Heey, leuk!'zeg ik en glimlach. 'Een donatie, om je niet meer te vervelen'grinnik ik en leg daarna mijn hoofd tegen de grot wand. 'Nou jij vermaakt je wel hé,ik ga even slapen'zeg ik en sluit mijn ogen.

    James

    'Oke, Weltrusten !' zei ik. Ik begon met de boomerang te spelen en merkte na een tijdje dat Parwinkle wakker geworden was. Ik liep naar haar toe. 'Gaat het?' vroeg ik en ze knikte, maar ik zag dat ze nog heel erg ziek was. 'Heb je honger?' ze schudde haar hoofd. 'Wil je ook eens gooien?' ze knikte en stond op. Grijnzend gaf ik haar de boomerang. Ze gooide hem en ving hem weer. Ze was precies even groot als ik. Ik pakte de waterfles en gaf die aan haar. 'Drink maar wat.' ze dronk uit de fles en gong weer liggen. Na een tijdje ging ik even bij haar kijken en merkte dat ze weer sliep. Nu was ik weer alleen. Ik warmde me op en begon weer met de boomerang te spelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!