• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:17 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [We gaan nu op weg naar de jongensslaapzaal Naïs ^^ en er is een jongen bij gekomen, Jayson ^^]
    Alice 'Ally' Parker
    Jayson knikt ook en Cam en Jayson lopen me beide achterna, ik kijk even achterom naar Will, 'Kom jij ook mee?' glimlach ik. Cam had zich der net groter gemaakt, breder gaan staan. En ook zijn mouwen omhoog geschoven, zijn spieren zijn nu duidelijk te zien. Ik vind het wel lief, hij wil duidelijk maken dat wij iets hebben, maar toen we beste vrienden waren, wat we nu nog steeds zijn, deed hij dat niet. Ik wacht nog even, en kijk naar Will of hij ook mee komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    William

    Ik volgde het gesprek maar half. Sorry, ik moest echt rap opstaan daarnet en ik was nooit goed wakker in de eerste uren van mijn opstaan. Ik stak mijn hand nog even op naar de jongen waarna ik mezelf voorstelde, "William, Will is het beste". Ik liep mee met Ally naar de jongenszaal.

    Veronica Madeline Green.

    Hopeloos stond ik in de gang. Ik had geen idee waar ik was en waar iedereen was. Ik keek om me heen. Mijn verlegen karakter hielp er ook al niet op. Zach bijtend op mijn lip keek ik rond, "Hallo ?" kon ik uiteindelijk over mijn lippen krijgen.

    Cameron Nikolai Parker
    Alice vraagt of Will ook mee gaat en ik wacht net zoals Alice op hem en als hij dan ook mee loopt, en ik loop met grote passen naar Alice toe en ga naast haar lopen naar de jongenszaal toe, en als we er eindelijk zijn duw ik de deur open "Dit is het dan" zeg ik even met een lach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayson
    Ik grinnikte toen de jongen zichzelf voorstelde.'Volgens mij heb je het gesprek niet echt gevolgt hea?Alice had het al verteld'zeg ik lachend 'Naja ik ben Jayson'zeg ik tegen hem omdat ik denk dat die dat dan ook wel niet gehoort zou hebben. Cameron opent een deur en zegt dat dat de jongenskamer is. Ik loop naar binnen en bekijk de kamer even.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:47 ]

    William

    "Echt ?" vroeg ik verbaasd. Ik stak mijn handen onschuldig in de lucht, "Het is een soort van ochtend voor mij". Ik liep de zaal binnen en keek even rond. "Ik slaap niet vanboven, echt niet" zei ik serieus, "Ik val er altijd uit, echt raar en pijnlijk".

    Jayson
    Ik grijns even en knik. 'Vroeg opgestaan zeker?'vraag ik lachend. Ik slaap niet vanboven, echt niet" zei hij serieus, "Ik val er altijd uit, echt raar en pijnlijk'zegt hij daarna nog en ik knik. 'Ik ben dus niet de enige'zeg ik en grinnik even. Ik viel ook altijd uit die bedden,echt pijnlijk. Ik gooi mijn tas die ik nog mee had op een bed, 'Dat is mijn bed'

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lach om wat Will zegt. Dan zeg ik, 'Dit is dus de jongenszaal. Met de nadruk op jongens, dus ik ga me maar uit de voeten maken. Doe wat je niet laten kunt, en ik zie jullie later wel.' glimlach ik. Ik knipoog even naar Cam als bewijze van groet en loop dan de jongenszaal weer uit. Ik loop door de gang als ik een meisje zie staan, ze ziet er verlegen en hulpeloos uit. Ik loop naar haar toe en zeg: 'Gaat alles goed? Zoek je soms iets?'

    [Dit is tegen Veroon]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop zelf ook even de zaal in en ga zitten op het onderste bed dat ik al had gekozen en neem snel een slok water die op het nachtkastje lag en keek even naar Will en Jayson die allebij ook niet er van hielden om boven te slapen en grinnik even. "Boven slapen is geen succes" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Veronica Madeline Green.

    Ik keek op. Gelukkig een meisje, daar was ik al iets minder verlegen tegen. "Uhm, een Gps misschien ?" gokte ik. Ik nam de mijn tas van de grond en hing die terug over mijn schouder. Een beetje bang trok ik mijn mouwen over mijn handen. De littekens op mijn polsen was niet echt iets waar ik trots op was. "Maar de slaapzaal is al een redding" vervolgde ik.

    William Jake O'Donnel

    Ik zwaaide nog even naar de deur en legde mijn tas dan op een bed tegenover dat van Jayson. "Nice girl" zei ik nog. Ik plofte neer en ging achterover liggen, "Wel niet bepaald vroeg, gewoon heel rap, mijn mama was vergeten dat ik school heb".

    Jayson
    IWil legt zijn tas op het bed tegeover mij en zegt 'Nice girl'over Alice. Ik ga er niet echt op in en ga op het bed zitten. "Wel niet bepaald vroeg, gewoon heel rap, mijn mama was vergeten dat ik school heb'zegt hij en ik grinnik even. 'En je hebt zelf niet iets van een wekker of zo die je aan gezet had?'vraag ik lachend.

    William Jake O'Donnel

    "Wekker" herhaalde ik bedenkelijk. Ik ging rechtzitten en dacht even na. "Oh nee, nee, die heb ik tegen de muur gegooid toen mijn kleine zusje had besloten mij wakker te maken om 4 uur in de ochtend". Ik knikte en zette mijn tas op de grond, "Zijn alle matrassen zo hard ?" vroeg ik toen.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jayson
    Ik begin te lachen en knik. Zelf had ik ook wel is met me wekker gegooit maar daarna ging ik me mobiel gebruiken,en daar gooide ik niet mee. 'Zijn alle matrassen zo hard?'vraagt Will en ik haal mijn schouders op. 'Deze wel'mompel ik en laat me naar achtervallen op het bed.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lach even om wat ze zegt. 'Hier staat je gps, in levende lijven.' en ik glimlach naar haar. 'Aangenaam, Alice Parker.' en ik steek mijn hand uit. Ik vroeg me af wat Cam nu ging doen. 'Welkom op deze school.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.